Late Autumn Look


piątek, 13 grudnia 2013

Witam Was ;)

Dziś pojawiam się tu z efektami sesji, która odbyła się wczoraj. Zapowiadałem ją na swoim profilu instagramowym, na którego wszystkich serdecznie zapraszam - @nabilab91.

Stylizacja ma charakter typowo jesienny, ale chociaż teoretycznie jesień już za nami to pomysł na taki look, oraz inspirację możecie spokojnie wykorzystać nawet teraz. Oczywiście trzeba dobrać wtedy ubrania do panującej temperatury, ale jak już nie raz wspominałem - granicami mody jest tylko nasza wyobraźnia.

Przed Wami moja propozycja, której motywem była ta kurtka o bardzo ciekawym kroju. Zapraszam do komentowania ;)








Jacket - CV Vip Moda
Denim Shirt - Best in Town
Jeans - Bershka
Shoes - Deichmann

photos by Charlie

12 komentarzy:

  1. Jak już pisałam na gg super! Myślę, ze tu bardziej będziesz się realizował w temacie mody:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty <3
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2013/12/the-last-sunbeams.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kurtka. Nie pasują mi tu tylko te buty Jakoś tak do mnie nie przemawiają + ślicznie piszesz ( jeśli ty pisałeś na kopercie :))

    Oluś ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie outfity w wersji "denim on denim", kurtka stawia kropke nad "i" całosci;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie kurtka to strzał w 10 :)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby tak na co dzień, ale ta prostota przyciąga, super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły outfit I do tego świetnie dopasowana sceneria! :)

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil