Yesterday's Dignity


środa, 18 grudnia 2013

Hi ;)

I am glad to show you my new outfit I made on monday. This is mixed of elegant style with casual street look.

Dziś wreszcie mogę Wam pokazać efekty poniedziałkowej sesji. Mój look przedstawia mieszankę elegancji i codziennego stylu wielkich miast.

Przy okazji chciałem podziękować Catwalk Magazine za zestawienie mojego zdjęcia w rankingu najlepszych stylizacji minionego tygodnia. Więcej zobacz TUTAJ.









Sweater - H&M
Shirt - Diesel
Jeans - Zara
Shoes - Zara
Clutch - No Name
SunGlasses -Pull&Bear
Watch - Twins
 
photos by Charlie

24 komentarze:

  1. Świetne okulary! Cała stylizacja bardzo mi się podoba tylko.znòw.nie pasują mi tutaj te buty. Lepsze by były zwyczajne adidasy, przynajmniej tak mi się.wydaje.

    Oluś ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie adidasy, ale po prostu inne buty.
      Boski sweter *.*

      Usuń
    2. Zgadzam się sweter jest boski ale ja tylko.mòwię (piszę) co sądzę.


      Oluś ;*

      Usuń
    3. Ależ ja Ci tego nie bronię.To raczej miało znaczyć, że zgadzam się z Twoją wypowiedzią i tylko mój pogląd na buty się różni :)
      Ania

      Usuń
    4. No dla mnie buty są genialne ;D

      Usuń
    5. Buty same w.sobie są świetne, ale nie pasują mi do tej stylizacji. Tu gruby sweter ( nie wiem jak jest ale tak wygląda ) a tu odsłonięte kostki. Jeśli odsłonięte nogi to inna góra bo to się gryzie. O to mi chodzi, a nie że buty są brzydkie czy coś.

      Oluś ;*

      Usuń
    6. Każdy moja droga ma własne zdanie i rozumiem co masz na myśli, ale moda którą się interesuje lubi łączyć style i fasony. Ciekawe jest połączenie sportowych butów z garniturem, albo sukienkę i sportową kurtkę. Trzeba to umiejętnie zrobić ale dobrze połączone artykuły są lepsze niż przewidywalne stylizacje ;) Dlatego doskonale wiem jak wyglądam i te buty celowo są dopasowane do reszty. Rozumiem natomiast, że Ci się to nie podoba i masz do tego prawo ;)

      Usuń
    7. nie napisałam że całość mi się nie podoba tylko że nie pasują mi tu te buty. Cała stylizacja jest cudna.

      Oluś ;*

      Usuń
  2. Such a good style I love it :D <33 I'm keeping my eyes on you ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjem Cię egzotyczna dupeczko ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the cardi!

    http://www.juicyguile.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekny sweter *.*
    dawno go kupiłeś? i ile za niego dałeś? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;*
      Kupiłem go z 3 tygodnie temu w H&M za jakieś 150 zł ;)

      Usuń
  6. Jak dla mnie rewelacja - mógłbym się tak ubrać! Dodaję do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Na trzecim zdjęciu wyglądasz jak Atomówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this outfit !!!
    www.imnotaitboy.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil