Milan Fashion Week February 2016


sobota, 5 marca 2016

Hi :)

One week ago I went to Italy to Milan Fashion Week to visit some fashion fairs looking for some new stuff to Mia&Charlie. Check out some pictures from fairs.

Tydzień temu wybrałem się z Sylwią do Włoch na Fashion Week, w poszukiwaniu nowych ubrań do Mia&Charlie. Dziś chciałbym Wam pokazać kilka zdjęć, jakie w dosłownym biegu udało mi się zrobić. Czasu nie było wiele, a targów sporo, w tym samym czasie i w różnych punktach miasta, dlatego rzadko miałem sekundę by zrobić chociaż jedno zdjęcie. Najwięcej jednak uchwyciłem podczas prestiżowych White Milano. Dziś krótka fotorelacja z targów, a już na dniach Milan Fashion Street!







6 komentarzy:

  1. Ależ CI zazdroszczę, to musiała być genialna wyprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka wyprawa to na pewno dużo wrażeń! Dołączam do grona zazdrosnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny fotoreportaż, mogę tylko pozazrościć. Mediolan jest na mojej liście miejsc które chciałabym zobaczyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, właśnie natrafiłam na ten blog i jestem pod wrażeniem rewelacyjnych zdjęć. Uwielbiam 'street fashion', jest inspiracją dla wszystkich - nie tylko przeciętnych ludzi, ale także projektantów. Te złapane na żywo zdjęcia są po prostu fantastyczne. :) W wolnych chwilach zapraszam także do mojego bloga - www. iameverywoman.eu . Pozdrawiam serdecznie Margot

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil