My Seventh Name is Classic


piątek, 31 stycznia 2014

Hi ;)

Today I'll show you my latest outfit, which was inspired by the portrait of a man in hat. I decided to make it with jacket thrown over the shoulders, original accessories and use my own vision of everything. How do you like the results?

Dziś pragnę Wam przedstawić moją najnowszą stylizację, której inspiracją był portret mężczyzny z kapeluszem. Postanowiłem do niego dołożyć narzuconą na ramiona marynarkę, oryginalne dodatki i stworzyć coś swojego. Jak Wam się podoba efekt?








Jacket - no name
Top - Livergy
Jeans - Zara
Hat - PolkaP
Pouch - no name

photos by Charlie


59 komentarzy:

  1. Wszystko razem fajnie wygląda, a kapelusz sam w sobie jest przezajebisty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Patryk. Jestem przeszczęśliwy, że mam ten kapelusz, na pewno nie ostatni raz go wykorzystałem ;)

      Usuń
  2. I really like guys who are interested in fashion!!!! Compliments for your style.
    I'm a new blogger from Italy. If you want, take a look at my blog.
    Kisses,
    Eni K.

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much ;D I'll check your blog for sure :D

      Usuń
  3. Moja egzotyczna dupcia :* ♥ Pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy moi znajomi podłapali ten tekst i teraz mam taką ksywę, ale jest śmiesznie :D Dzięki moja droga ;D

      Usuń
  4. świetna marynarka, dobrze kontrastuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że efekt się podoba, dziękuję :)

      Usuń
    2. wrzucam Cię do listy blogów u siebie :) p.s. zainspirowałeś mnie tym melonikiem, i dziś pomyślałam hm... jak znajdę jakiś w miarę to sobie kupie a co! ale jak zmierzyłam, wyglądałam jak debil:D pozostaje mi tylko patrzeć na innych :)

      Usuń
    3. Trzeba znaleźć odpowiedni fason do swojej twarzy, tak mi się wydaję, ale na pewno jest wiele innych rzeczy, które pasują Ci idealnie ;)

      Usuń
    4. jak będziemy sobie tak dalej słodzić to zaczniemy wkońcu żygać tęczą:P nowy post z kolejną stylówą proszę! :D

      Usuń
  5. Tak lubię marynarki że mogłabym i tą Twoją założyc hah:))) Jest świetna, a całośc zestawu genialna !:))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe cieszę się, że aż tak dobrze została szczególnie marynarka odebrana ;) Dziękuje ;)

      Usuń
  6. Wow! I love that jacket and your all black outfit underneath!

    Justin
    Walking, Talking Style

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba. Nawet bardzo!:)
    ____________________
    http://rosanafashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna stylka, ma swój urok!

    OdpowiedzUsuń
  9. Completely love your monochromatic look! Black and white is so classy !
    Jersey Chase

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie, a marynarka w tym zestawie bardzo dobrze się prezentuje !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ee no trafiłam tutaj przypadkiem i bardzo zdziwiło mnie to ,że facet bloguje hehe.... nie żeby to było coś złego ale naprawde rzadko to się zdarza :) Taka miła odmiana...
    Twoja stylizacja jest dość ciekawa takie black and white... gdyby nie marynarka to wyglądałoby to smutnie ;)

    zapraszam do siebie :)
    http://niczwyczajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo pozorów sporo jest panów blogujących modowo, a przy wielu z nich jestem jeszcze nikim, ale staram się robić to co lubię :)
      Dzięki za miłe słowa, oczywiście już idę na bloga :D

      Usuń
    2. dziekuje dziekuje ;) a co do szycia to zobaczymy co wyjdzie ;) póki co zrobie z tego co narazie kupiłam...a jak pomysł bedzie spoko to moze zrobię coś więcej... :)

      Usuń
  12. I love your cool style! Great blog

    xx Cissy
    www.idreamofbunnies.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Classic & stylish! Love the furry clutch! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie! To z pozoru bardzo prosta stylizacja, która ma w sobie urok głównie ze względu na kontrastującą marynarkę i oryginalny kapelusz, a futrzany woreczek to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, to fajnie, że doceniony został każdy szczegół stylizacji ;))

      Usuń
  15. gorgeous outfit dear!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, uwielbiam jak facet ma swój styl i wyróżnia się od tłumu innych leniwców, którzy nie chcą pracować nad oryginalnym lookiem. Mój chłopak mógłby brać z Ciebie przykład, byłabym zadowolona :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, bardzo miłe i budujące słowa ;D Dziękuje Ci ;))

      Usuń
  17. Jak dla mnie rewelacja, a kapelusz jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam jestem ogromnie zadowolony, że udało mi się wydobyć z ojca szafy ten kapelusz ;p

      Usuń
  18. świetny look, jasna marynara przełamała całość stylizacji, duzy plus za narzucenie jej na ramiona! Jest to obecnie bardzo trendy, sama uwielbiam sie tak nosić <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Futerko <3
    Normalnie jakbyś trzymał jakiegoś boberka :D Bez podtekstów haha :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I love this hat!! I have started to follow you because you rule! Check out my outfits too :D
    Regards,
    Cristian Mo Ya
    http://cristian-mo-ya.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś jednym z najlepszych Polskich blogerów, naprawdę rewelacja! :) Zapraszam do zajerzenia co u mnie, proszę o wyrozumiałość, ponieważ z blogiem dopiero powoli się "zaprzyjaźniam" :) http://claudii-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil