Moim Okiem #4 GIVENCHY Pre- Fall 2014


środa, 8 stycznia 2014

Hi :)

I finally found a moment to write the first post in this year. All of my photo shoots of the new outfits are done, but to keep some variety I have to wait until next week to be able to provide the promised look with the Acne t-shirt. 
However today, I wanted to prepare another post from the 'Moim Okiem' ('By My Eye') cycle, which will present you some pictures promoting the latest work Riccardo Tisci. Literally for two days on the internet, you can see photos of the latest mini-collection of Givenchy Pre-Fall 2014 for women and for men as well. Brilliant colors and innovative ideas combined with characteristic style of this fashion house. Mixed of Bauhaus and Africa, I can find even arabic piece. Lets see it together.


Znalazłem wreszcie chwilę by napisać pierwszy w tym roku post. Wszystkie moje sesje przedstawiające nowe stylizacje są przed lub po zrobieniu, jednak by zachować jakąś różnorodność muszę poczekać do kolejnego tygodnia by móc udostępnić w pierwszej kolejności dawno obiecany look z koszulką Acne.
Dziś jednak chciałem przygotować kolejny post z cyklu 'Moim Okiem', w którym przedstawię Wam kilka zdjęć promujących najnowsze dzieło Riccardo Tisci. Dosłownie od dwóch dni w internecie można zobaczyć zdjęcia najnowszej mini kolekcji GIVENCHY Pre-Fall 2014 zarówno dla Pań jak i Panów. Genialne kolory i innowacyjne pomysły łączą się z charakterystycznym stylem tego domu mody. Mieszanka przeróżnych styli i form jak Bauhaus z pięknie wplecioną Afryką, która według mnie zakrawa troszkę o bliski wschód. Zobaczmy to razem.


Jest to na tyle świeża promocja, że nie ma w internecie jeszcze zdjęć dobrej jakości, na szczęście tylko jeśli chodzi o kolekcje dla Panów. Dwa słowa o stylizacji - prosta, genialna klasyka, epickie sandały z nowymi, ciekawymi klamrami wyglądającymi jak od paska, oraz genialne kolory koszuli zestawionej z krawatem. Na tak wiele inspirujących sposobów można by przerobić ten look...

Brak mi słów gdy widzę to wszystko. Nieziemska suknia w mimo koloru i materiału bardzo uniwersalnej i klasycznej formie. Do niej futro w idealnej, ciepłej, jesiennej barwie, oraz cekinowa torebka pasująca do butów. Sandały jednak to mój absolutny hit, uniwersalne mimo iż świecące i w intensywnym, głębokim bursztynowym kolorze. Oczywiście motyw kolekcji czyli klamra dopełnia wszystko.

Afrykańskie barwy w połączeniu z klasycznymi motywami Givenchy, oraz zawsze idealnym czarnym kolorem prezentują się świetnie. Są widoczne powroty do poprzednich kolekcji, ale również obowiązkowa klamra. Ponownie widzimy charakterystyczne dla projektów tej marki spodenki na spodniach, tym razem (jak większość spodni tej kolekcji) z pasami opadającymi na skos w innym kolorze. Zobaczcie TUTAJ jak wygląda to w przypadku garnituru, według mnie fantastycznie.

Ponownie brak mi słów. Futro jest prawdopodobnym bestsellerem kolekcji, wyróżnione na instagramie Riccardo i jest po prostu zabójcze. Równie genialny komplet sukni i kurtki w kolorowe paski i o gniecionym kroju to również absolutny hit. Do tego wszystkiego buty z klamrą, ale tym razem bardzo ciężkie i gładkie. Zestawienie tak nieoczywiste, a tak genialne nie da się opisać słowami.

Ponieważ damska kolekcja zwala mnie całkowicie z nóg chciałem dodać jeszcze jakieś zdjęcie i długo myślałem jakie będzie najlepsze. Wybrałem to, ponieważ stylizacja jest bardzo prosta, bez nadmiaru elementów i dodatków, a jednak jest kwintesencją tego co właśnie przedstawił nam Riccardo. Osobiście nie fascynują mnie cekinowe sukienki, ale ta szczególnie pod względem koloru prezentuje się dobrze. Chodzi jednak o dodatki. Kolor podchodzący pod ciemny chabrowy w połączeniu z ciężkimi butami, oraz te grube bransolety emitujące pasek to zwyczajnie pionierski wyczyn projektanta. Materiał, motyw i kolor dają razem genialny look, a do tego symetria bransolet, które można uznać, za oryginalne mankiety... Riccardo jesteś geniuszem!

Więcej zdjęć kolekcji dla Pań zobaczycie TUTAJ
Więcej zdjęć kolekcji dla Panów zobaczycie TUTAJ


I hope, that pretty soon I'll upload new outfits. I'll also try to post another description of the collection concerned the upcoming season, becouse autumn collections will still have their time in the future.

Mam nadzieję moi drodzy, że dość szybko pojawi się tu jakaś stylizacja. Postaram się też by kolejny post z opisem kolekcji dotyczył nadchodzącego sezonu, a jesienne kolekcje jeszcze będą miały swój czas w przyszłości.

Have a nice time ;))
Nabil

5 komentarzy:

  1. Jakoś nie jestem przekonana do ubrań Givenchy, choć nie powiem sukienka z drugiego zdjęcia jest przepiękna.

    Oluś ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubrania z tej kolekcji damskiej to jakaś tragedia, szczególnie buty! Ale muszę się zgodzić z Panią powyżej ta sukienka jest śliczna :) Natomiast ubrania męskie bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam!

    http://secret-fashion-men.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu ale do 1 i 3 fotka nie wyświetla u mnie się(error). Pierwsza suknia świetna, ale buty dla mnie wyglądają na ciężkie, choć to wyróżnia z tłumu:)
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) Przeglądając blogi w naszej rodzimej blogosferze natknąłem się na Twój blog, bardzo poczytalny i pełen fajnych treści :) Chciałbym więc zaprosić Cię do zamieszczenia swojej wizytówki na mojej stronie Blogowskaz.org :)
    Będzie mi miło jak dodasz się i zaprosisz znajomych. Nie zapomnij poprosić ich o wpisanie Twojego Bloga jako polecającego, nie chcesz chyba przeoczyć Nagród!
    http://blogowskaz.org

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil