My Inspirations #2


niedziela, 26 stycznia 2014










 

27 komentarzy:

  1. following you back now :)

    xx,
    thescarletdiaries.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy artykuł. Z tych wszystkich zaprezentowanych stylizacji bardzo mi się spodobały od Alexadndra Wang szczególnie ten sweter i spodnie boskie są, płaszcz od Acne Studios oraz od Dolce & Gabbany sweter, jest cudny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe odwiedziny ;)
      Faktycznie każdy może znaleźć wśród tych zdjęć coś dla siebie :))

      Usuń
  3. Uwielbiam projekty Alexander Wang i styl Moroslavy Duma :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam wielu nazwisk świata mody, nie będę udawał, że jest inaczej, ale jestem koneserem genialnego stylu High Fashion i Miroslava jest w tym niepowtarzalna, świtna <3

      Usuń
  4. The Acne shoes are beyond sick!
    http://www.mressentialist.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Alexander Wang - uwielbiam! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam. Warto zobaczyć całą kolekcję ;)

      Usuń
  6. Takimi stylizacjami można się zainspirować!!!<3
    zapraszam na www.ddoubles.tk
    Obs za Obs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ;)
      Dziękuje za zaproszenie, bloga zaobserwowałem :)

      Usuń
  7. Nie przepadam za modą wybiegową, ale muszę przyznać, że tym razem Pan od Dolce & Gabbana po prostu jest ubrany genialnie... a te spodnie.... poczekam na wyprzedaż kolekcji :)

    http://waniowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadałem wcześniej za Dolce&Gabbana, ale ta kolekcja jest genialna. To tylko jedna z wyśmienitych stylizacji pokazu ;)

      Usuń
  8. Great inspirations. Can wait to see how you wear your own combination.

    LoVE

    www.sugarpopfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Love all these looks, the Alexander Wang is my fav! Thanks for the style inspiration!

    Justin
    Walking, Talking Style

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjęcie mnie rozbroiło, zajebisty look :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne inspiracje, zawsze wybierasz te ciekawe <3
    Phillip Lim jest genialny!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) Ja uwielbiam Twoje zlepki zdjęć ;)

      Usuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil