Tartan, Leather, Denim


środa, 22 stycznia 2014

Hello ;)

I made this photo shoot two weeks ago but it wasn't opportunity to show you this outfit before. Enjoy ;)

Zdjęcia, które możecie zobaczyć niżej zostały zrobione jakieś dwa tygodnie temu, ale ponieważ pierwszeństwo w publikacji miała u mnie stylizacja Acne, musiałem trochę odczekać z publikacją tego looku. Zapraszam do komentowania ;)






Leather Jacket - St.George by Duffer
Denim Shirt - Best in Town
Jeans - Bershka
Tartan Shirt - Cropp
Shoes - Zara
Bag - Reserved

photos by Pajka


53 komentarze:

  1. Zajebisty look, ale mam wątpliwości co do butów. Ja bym założył sneakersy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Faktycznie buty sam bym zmienił na sneakersy, ale takowych aktualnie nie mam, a te buty dają oryginalny, nieoczywisty efekt ;)

      Usuń
    2. W najbliższym czasie muszę zakupić niestety inne must have, ale mam nadzieję, że w końcu nadrobię ten brak ;)

      Usuń
  2. Zdradzasz swojego fotografa. Wiem, że nie przedłużyliśmy umowy na ten rok, widzę, że będę musiała się upomnieć o swoje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróciłaś mi uwagę na fakt, że popełniłem błąd podając fotografa ;)
      Upominaj się, jakoś będę musiał spełnić Twoje wymagania ;p

      Usuń
    2. Upomnę się, spokojnie.
      A już jutro... Chruszczenszy!

      Usuń
  3. Koszula zawiązana w pasie dodaje smaczku tej stylizacji. Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Nie jestem wielkim fanem tego stylu, ale faktycznie wyszło ok ;)

      Usuń
  4. jeans, skóra, krata, jak dla mnie supeer!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba kurtka i dżinsowa koszula ! Ta przewiązana koszula to fajne nawiązanie do lat 90 :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że efekt jest dobry ;) Dziękuje za miłe słowa ;)

      Usuń
  6. Juz sam tytul posta mnie przekonuje;) Kocham dzins, skore i krate.. Swietnie wszystko polaczone, klasycznie ale "z jajem". Podoba mi sie. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje za tą opinię ;) Teraz już nie żałuję tego połączenia w 100% ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Są bardzo fajne, jak odłożysz trochę kasy to polecam Ci rozejrzeć się za nimi w Zarze bo można z nimi ciekawe looki stworzyć ;)

      Usuń
  8. Wow! Love your outfit! <3 I really love the shoes!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect mixing!!!

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam motyw kraty na ubraniach, tymbardziej na koszulach i prezwiazanych na biodrach!
    świetnie ożywia cała stylizacje:)!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że efekt, który uzyskałem jest dobry ;)
      Lecę zobaczyć co nowego u Ciebie ;)

      Usuń
  11. Wspaniała stylka, krata jest super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you ;) I'll follow you back ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I followed your blog and facebook profile ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie !

    ~ Miałabym do Ciebie ogromną prośbę : poklikasz w banery u mnie ? ~

    Dziękuję i pozdrawiam !

    Caaarolyn.blogspot.com --> obserwujemy ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwujemy ;) Banery otworzyłem trzy, nie wiem czy było więcej ;)

      Usuń
  15. Dziękuje serdecznie ;) Blog obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cool combination. I'm a huge fan of your tassel loafers! They're so great.

    LovE

    www.sugarpopfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I loove the tartan on your waist :D

    shall we follow each other? ;)

    http://styleonmel.blogspot.com/2014/01/parking_8.html

    OdpowiedzUsuń
  18. niezły outfit ! Podoba mi się !
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Twoje stylizacje też są fajne :D
      Dodałem do obserwowanych ;)

      Usuń
  19. I love the Tartan shirt around your waist. Following your blog now...♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Greetings from Poland! :)

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Awesome blog. I love your style :*
    Do you want to follow each other?
    Just let me know :)
    I always follow back <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe pozdrowienia ;)

      Oczywiście zaobserwowałem bloga ;D

      Usuń
  21. Tartan,denim and leather is always a good combo.Great touch of tartan.Btw,I don't remember where I bought it but I also have the same leather jacket haha :)
    xx
    Style Of OzOz
    Style Of OzOz Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  22. Such an amazing styling :) you have a really great blog :) Would you like to follow each other?:) Just let us know, we always follow back!

    Kisses,

    Blog: thescarletdiaries.blogspot.com

    Find us on Facebook too

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much :D
      i would like to follow ech other, of course :D

      Usuń
  23. Perfect outfit! Love the jacket and the wrapped shirt!

    Justin
    Walking, Talking Style

    OdpowiedzUsuń
  24. hi!i you have a beautiful blog!this outfit is great!

    xoxo
    Irene
    www.thedailylace.com

    OdpowiedzUsuń

  25. Leather Jacket Denim Shirt Jeans Tartan Shirt Shoes Bag get it fromhttps://www.myhomeshoppingnetwork.com

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil