My Own Italy


piątek, 7 lutego 2014

Hi ;)

It was a great day. Sun, beautiful place, lovely friend taking pictures. I am proud of this outfit. Felt like Batman in Italy ;p

To był wspaniały dzień. Idealna pogoda jak na luty, piękne miejsce, cudowne towarzystwo. Jestem cholernie dumny z tej stylizacji, a oprócz tego czułem się jak Batman we Włoszech ;p















Coat - Brice
T-shirt - Choies.com
Shirt - Jonathan Adams
Shorts - hand made
Pants - Key
Shoes - Zara
SunGlasses - Pull&Bear
Bag - no name

photos by Charlie


116 komentarzy:

  1. No musze przyznac, ze teraz szczena mi opadla.. Stylowa konkretna, przykuwa wzrok! Zestaw idealny na jakas modowa impreze wielkiego formatu. Gratuluje.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że zestaw jest odbierany w ten sposób. Dziękuje bardzo ;))

      Usuń
  2. dla mnie mega, rozwala mnie to, że dobierasz torby do stylizacji, bardzo mi się to podoba, większość facetów by się nie odważyła bojąc się odzewu. No bo jak to tak "przecież torba jest dla kobiet". Wprowadzasz wiele świeżości w moje postrzeganie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety podejście o którym mówisz jest u nas w kraju. Wystarczy spojrzeć na zdjęcia modowe z ulic innych miast europy i od razu widać, że tam facet z torbą jest po prostu genialnie ubrany ;) Poza tym cieszę się z tego co napisałaś na koniec. W końcu po to są blogi, żeby pokazywać innym swoje własne podejście do mody i poszerzać ich kreatywność ;)

      Usuń
    2. to co wrzucamy na blogi ma wielką wartośc i mega jest to , że ludzie mogą w tym odnaleźć coś dla siebie. To dodaje wiary i rodzi nadzieję, że coś jeszcze można zdziałac w tej zaściankowej, polskiej kulturze wizerunku :)

      Usuń
  3. these are amazing shots.i love the background.and i really thought your tee is from Givenchy.They are so alike haha.looking cool!!
    xx
    Style Of OzOz
    Style Of OzOz Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True, I thought they are different much more but they are almost the same :D
      Thanks ;D

      Usuń
  4. Completely love your look, especially the tee! You rock it!

    Justin
    Walking, Talking Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Justin, thank you so much for nice words and support :D

      Usuń
  5. WOW ta stylizacja jest świetna!!! Bardzo ładna bluzka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Cię!
    nie kryję tego!
    masz świetny styl, podziwiam!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, ogromnie Ci dziękuje za te słowa :D
      Ja też uwielbiam Twój styl, stosujesz genialne zestawienia kolorystyczne, a stylizacje z futrem...<3

      Usuń
  7. Dzięki Dawid ;) Dawno nie miałem tak dobrego dnia jak podczas robienia zdjęć, a pogoda była dopełnieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. T-shirt robi wrażenie !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega nietypowa, ale jaka świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. You've such a great style!! looks great!

    much love,
    kelpasdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy look, aczkolwiek moją uwagę najbardziej przykuwa motyw na t-shirt :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za opinię :D
      Oczywiście z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga i dodam do obserwowanych ;)

      Usuń
    2. tak jak napisłam: obserwuję również Twój blog
      Dziękuję również za odwiedziny i komentarz ;)

      Usuń
  12. amazing outfit! love the coat!:) you've got an amazing sense of style! I liked your facebook page with my personal account (Petra Lorencová) ;) you can follow my blog too if you'd like;)

    www.Lorietta.cz


    Lorietta Facebook page

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much :D I followed your blog and facebook page :D

      Usuń
  13. Wszystko mi się tutaj zgadza - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. You look so fashionable and i love your top! :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja MISZCZ ! ;)
    Musisz mi obiecac, że już nigdy w siebie i w sens prowadzeni bloga nie zwątpisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja Cie się za wszystko odwdzięczę?

      Usuń
    2. Po prostu prowadząc bloga i rozwijając się w tym kierunku, bo jesteś w tym świetny :)
      ;*

      Usuń
  16. Thats a great post and the styling is splendid.
    Would you care to follow each other? GFC/Bloglovin/G+
    Do leave a comment when you follow and i'll follow you right back.
    http://icynosure.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  17. Boska stylizacja. Nie przestawaj prowadzić bloga, jest świetny. Co nowy post, to jeszcze lepszy. Nie mogę doczekać się następnego.
    http://hefud666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią będę Cię obserwować. :))
      I dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  18. That shirt! I like how you paired the longer black button up underneath it.

    Loving your style, by the way. Would you like to follow each other? Let me know so I can follow you back!

    xxxo from San Francisco,

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    Instagram:
    KimKardashnguyen

    Twitter:
    @Kardashnguyen

    OdpowiedzUsuń
  19. Following you back :)

    Keep in touch and keep up the great photos!

    xxxo from San Francisco,

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    Instagram:
    KimKardashnguyen

    Twitter:
    @Kardashnguyen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much :) Of course we will be in touch :D

      Usuń
  20. love love love
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja jest super *.* Bardzo mi się spodobał ten płaszcz, jest genialny, ale jednak bym założył do tej stylizacji czarny kapelusz :D Ale to tylko moje zdanie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm.. na pewno kapelusz by pasował, ale nie chciałem go nadużywać, tym bardziej, że będzie on wykorzystany w następnej stylizacji :) Dziękuje za opinię :D

      Usuń
  22. This looks great! I love the combination of the shirt!!



    www.sugarpopfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ah your whole outfit, I've fallen in love with your blog <3

    eatsleepblog-repeat

    OdpowiedzUsuń
  24. Impactant outfit full of colour and original overlays

    http://melange-boutique.blogspot.com.es/

    http://www.bloglovin.com/blog/11451763/melange-boutique

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool top mixed with the black, uber cool

    OdpowiedzUsuń
  26. stylizacja jest bardzo odważna i bardzo oryginalna, dla mnie bomba!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwaga cechuje zdecydowanie Twoje stylizacje, ale dziękuje bardzo :D

      Usuń
  27. Lovely look ^^

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam odważnych facetów - a patrząc na Twoje stylizacje właśnie taki jesteś. Podoba mi się połączenie "luzu" z szykiem i klasą. Całość po prostu wygląda idealnie. Na pewno gdybym zobaczyła Cie na ulicy nie przeszłabym obojętnie.

    Dodaje Cię do obserwowanych bo jestem ciekawa kolejnych odsłon.

    Pozdrawiam www.nawieszakach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi cholerni miło, dziękuje :D
      Oczywiście również obserwuję :)

      Usuń
  29. Bardzo oryginalnie !!!
    Szkoda że nie dodałeś jakiegoś kapelusza albo czapki :)
    Ale całość całkiem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja racja, ale to dlatego, że kapelusz będzie w kolejnej stylizacji ;)

      Usuń
  30. So rad boy!!! You totally rock this look! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Your style is amazing!! i love the tshirt!! YOU ROCK

    FOLLOWED YOU ON GFC



    Greets Jon,
    http://www.jonthegold.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacja!
    obserwuje :)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/skirt-in-plaid.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;D Również dodałem Twój blog do obserwowanych ;)

      Usuń
  33. Woow, już Ci na Lookbooku skomentowałam, porwałeś mnie tą stylizacją, nietuzinkowość, orginalnie, koszula po prostu szał! Człowieku jesteś genialny oby tak dalej.
    Jak mi zadziała to zaraz wrzucam Cię do obserwowanych! :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2014

    No i na fb też już lubie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również polubiłem fejsa i obserwuję :D
      Dziękuje za genialne słowa ;D

      Usuń
  34. Świetna i oryginalna koszulka!
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Odważnie i oryginalnie! To się ceni :-)

    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com -> nowy outfit "rebellious angel"!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post i blog
    Widać że wkładasz w niego dużo pracy
    ZAPRASZAMY DO NAS :)))
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny look :) bardzo oryginalny :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja! :)

    Zapraszam do siebie,
    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. T-shirt jest tutaj świetnym akcentem kolorystycznym. Podoba mi się ten prawie total black :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I masz powody do dumy! Wyglądasz rewelacyjnie! :)
    Nieco zwariowana koszulka idealnie przełamuje czerń.
    A pogoda u nas jak z bollywoodzkiego filmu: czasem słońce, czasem deszcz ;)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - czasem słońce czasem deszcz, ale póki co jest całkiem dobrze :D
      Dziękuje za miłe słowa ;D

      Usuń
  41. nooooooooowąąąą stylizacjęęęęęęęęęęę chcęęęęęęęęęę! i troch słońca z tych zdjęć, u mnie ostatnio pochmurno aż dołująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowa stylizacja Aniu pojawi się dopiero w piątek, ale jutro napiszę jakiś nowy post dotyczący ubrań/kolekcji lub o czymś podobnym ;p
      słońca oczywiście Ci życzę dużo, sobie też bo do dziś było pięknie, ale dzisiaj.. ;/

      Usuń
  42. fajny blog:)masz ochote na wspolna obserwacje daj znac na moim blogu bedzie mi bardzo milo:)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz bardzo fajny styl :)
    PS. A we Włoszech jest naprawdę bardzo ładnie i jest co zwiedzać ;)

    Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :)
    www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Zdjęcia gwoli ścisłości były robione w Szczecinie, ale klimat i miejsce skojarzyło mi się z Włochami ;)

      Usuń
  44. obserwuje :) dziekuje bardzo
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  45. Love your outfit! Incredible :)
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. amazing t-shirt!!

    Visoo
    www.madeinvisoo.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Swietnie i orinalnie dobrane t-shirty, koszuka, szorty, wszystko na zasadzie cebulki, warstwowo, wyszlo znakomicie, dajc jak gdyby 3-wymiarowy wyglad. moze i to tez za sprawa ognistej zolci, ktora przy glebokiej czerni znakomicie rozswietlila calosc!! Gratuluje pomyslowosci i pozdrawiam:):) Bede obserwowac i zapraszam:

    www.elisabeth-brzeski-blogspot.com

    ww

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że każdy szczegół stylizacji jest zauważalny i ma znaczenie ;) To dla mnie cenne słowa ;)

      Usuń
  48. Ciesze sie, ze umiesz to docenic! Jak ja ogladam, to staram sie zauwazyc wszystko i potrafie docenic to, co orginalne i niepowtarzalne, a ta Twoja stylizacja zasluguje na to, aby ja szczegolnie docenic, bo tworzysz niebanalne i orginalne stylizacje, ktore nie zdarzaja sie zbyt czesto, no i masz odwage i za to rowniez nalezy Cie sie pochwala!!

    PS. Dobrze, ze jestes na GOOGLE*, bede ciekawe stylizacje dodawc u mnie! Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaardzo mi miło, na pewno wiesz że tak szczere i wyczerpujące komentarze są najbardziej bliskie sercu ;)

      Usuń
    2. Z przyjemnoscia...mnie tez jest milo:):)

      Usuń
  49. Ale super stylizacja. T-shirt fantastyczny. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. OMG u look sooo flawless one of the best men fashion blogger ever, i love it.
    xoxo

    http://le-yoanne.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  51. OMG u look sooo flawless one of the best men fashion blogger ever, i love it.
    xoxo

    http://le-yoanne.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  52. a to jest wyśmienite.
    bardzo dobrze Ci w tych okularach.

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil