Blue and White Kenzo


piątek, 14 lutego 2014

Hi ;)

The hero of this story is Kenzo pouch in beautiful colour which I showed you in Kenzo post. I am proud of this outfit and nice pics. Enjoy ;)

Bohaterem tej historii jest kopertówka Kenzo w pięknym kolorze, którą przedstawiałem już przy okazji prezentacji marki Kenzo. Ponownie jestem dumny z tej stylizacji oraz udanych zdjęć. Zapraszam do komentowania ;)





















Pouch - Kenzo from YouHeShe
Sweater - ACC
Jeans - Levi's
Shoes - CCC
Hat - PolkaP

photos by Charlie


128 komentarzy:

  1. thanks for your comment :) we loved your blog :D
    we are following you now!
    kiss*
    http://thisisbeautydream.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  2. hajs się zgadza haha :D
    zestaw super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hajs się zgadza? Średnio rozumiem, ale dzięki za odwiedziny :D

      Usuń
  3. Ciekawa stylka, fajne ujęcia, szczególnie to pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. happy valentine<3 Shall we follow by fb and bloglovin?
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fashionista jestes lubie lubie :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba! te czarne, ciężkie buty do białego looku - dla mnie bomba :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ogromnie ;D Właśnie o to mi chodziło, łączenie różnych stylów i tworzenie nowych stylizacji :D

      Usuń
  7. Perfect!
    http://blondieanchors.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great outfit! I followed you via GFC.

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kopertówka boska! Idealny niebieskie na przełamanie nieskazitelnej bieli ;)
    Bardzo dobre zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz w bieli - no i oczywiście fenomenalny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnemu we wszystkim ładnie! Jestem ciekawa, jaki symbol kryje ten tatuaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana Kofi ;*
      Tatuaż... zapytasz mnie sama przy okazji :D

      Usuń
  12. Kenzo zawsze spoko! ;)

    DAMIANHOME.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No i racja - zarówno stylizacja jak i fotki - rewelacyjne! Podziwiam Twoja odwage doboru elementow stroju i .. dodatkow! To u Panow nie zdarza się często - tym bardziej podziwiam:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej odwagi zazwyczaj mi nie starczy by ubrać się tak na co dzień, ale zdecydowanie wykorzystywanie takich dodatków będę uskuteczniał na różnych eventach. Stylizacje są po to by pokazać ludziom jak wiele można układać i bawić się modą ;)
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. O jaka świetna kopertówka <3
    Podoba mi się u Ciebie, będę wpadać częściej, tak więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh wow I love your style!
    would you like to follow each other?
    I already followed you on GFC, Bloglovin' and Pinterest and liked your facebook page, I hope you'll do the same
    love,
    laviedonnant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sure we follow each other!!!!! Follow you back - happy you found me :)

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kopertówka rzeczywiście ciekawa! Mógłbym się tak ubrać - ciekawie i z klasą ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mógłbym się tak ubrać bo oznacza to iż stylizacja jest przystępna, dzięki :D

      Usuń
  18. Niesamowity kapelusz, kopertówka także wpadła mi w oko : )
    Ciekawie tu u Ciebie, obserwujemy :>
    Zapraszam do nas na nowy post : >

    http://accelerated-heart-rate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. These shots are amazing! Love the all white and the kenzo bag!

    Justin
    Walking, Talking Style

    OdpowiedzUsuń
  20. kopertówka nie w moim typie,ale outfit super ;)
    może wspólna obserwacja?
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuje za szczere słowa ;) Jasne, że tak ;D

      Usuń
  21. Jestem pełna podziwu dla twojej osoby!

    http://www.youtube.com/user/juliavswholeworld

    OdpowiedzUsuń
  22. łaaaaaaaaaał jaka sterylna stylizacja:P uśmiechaj się na zdjęciach bo Ci z takim wyrazem twarzy do... twarzy? ;) super zestaw, zawsze podobają mi sie takie "higienicznie" czyste stylizacje, ale to zupełnie nie dla mnie, ja zaraz macham łapami, wszystkiego dotykam, wszędzie szukam miejsca żeby posadzić tyłek i najzwyczajniej w świecie chodziłabym brudna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiechanie jest mało... poważne, ale wezmę Twoją radę pod uwagę :D Dzięki za miłe słowa i odwiedziny, jak zawsze ;D

      Usuń
    2. no właśnie! chrzanić powagę, trzeba się cieszyć ze wszystkiego :P tak mnie zainspirowałeś tą swoją sesją, że chyba sama wrzucę na siebie coś sterylnego i nazwę ją "Redhead inspired by Nabil" :D

      Usuń
    3. hahaha poprawiłaś mi humor :D

      Usuń
  23. Oh!! I love this post and your pics. The bag is amazing and yeah – a real hero! I also love your tattoo! Let me know on my blog what it means!



    www.sugarpopfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super in white! Love the look and this super blue kenzo! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjęcia ;D
    Również obserwuję ;)
    Pozdrawiam! :)))

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, bardzo ciekawa i oryginalna stylizacja :)

    Również obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. transparent bag u mnie zawsze na tak!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gorgeous bag soo cool !
    http://thelittlefashionistafx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna odsłona:)
    pozdrawiam;]
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. What an amazing look! Nice to meet you!

    Stai in touch with me on BLOGLOVIN

    Love,
    FASHIONHYPNOTISED

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja jest superowa!!!! Naprawdę podoba mi się! No i oczywiście zazdroszczę ci tej kopertówki, również jest super :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz świetny styl, więcej uśmiechu na zdjęciach i będzie idealnie ! ;)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kopertówka jest genialna i zdecydowania wybija się na prowadzenie w tej stylizacji !
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super look ! Kopertówka jest mega - kobaltowy kolor niezwykle przyciąga uwagę na tle tej sterylnej stylizacji :) Gratuluję i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o taki efekt chodziło. Bardzo dziękuje za te słowa ;))

      Usuń
  35. świetny blog. szczerze to drugi raz widzę fashionistę na bloggerze :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I love the clean and fresh vibe of your outfit!

    www.sianemico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Great look, love your pochette
    this total look white and black
    so cool.
    check my new post, see you
    http://freedmode.blogspot.fr/
    Thanks for your comment.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog!!! powodzenia życzę :) obserwacja?

    https://www.facebook.com/pages/Fashion-by-Megii/445890412206790?ref=hl

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny look :)
    Podoba mi sięTwój tatuaż na ręce :)
    Jestem tu pierwszy raz, ale z przyjemnością będę wracać :)

    OBSERWUJĘ :****

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się, że blog się podoba ;)
      Już pędzę do Ciebie ;)

      Usuń
  40. your kenzo clutch is just a dream!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpowiedzUsuń
  41. perfect!!!

    http://pupuhoehoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Stunning look and gorgeous bag! I’d love for us to keep in touch via bloglovin’, GFC, or Instagram! Let me know on my blog, I’ll be sure to follow back!

    s a r t o r i a l d i n e r
    Instagram @ sartorialdiner

    OdpowiedzUsuń
  43. Extra look! Obserwuję :-) !


    http://itsmyowncatwalk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. So beautiful :)
    Kiss,
    www.flordemaracuja.pt

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawie :) Zdjęcia naprawdę na poziomie.

    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  46. nowy post u mnie, zapraszam maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nigdy bym się nie odważyła na tyle bieli :)) Ale bardzo fajnie wszystko do siebie pasuje :))
    Polubiłam link, który pozostawiłeś w komentarzu.
    Pozdrawiam.
    http://hefud666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Amazing pouch!! so cool .
    Would you like to follow each other?

    xx
    http://www.thetrendysurfer.com

    OdpowiedzUsuń
  49. zdjęcia są niesamowite i bardzo klimatyczne, a stylizacja mega udana ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. wow, ta kopertówka jest poprostu mega <3 che taką!
    świetnie uzupełnia cały look!
    PS: próbowałam 3krotnie odwiedzić Twojego bloga w weekend, i za kazdym razem ściagał mi się wirus na komputer, ktos najprawdopodobniej zrobił Ci niefajnego psikusa :///
    pozdrawiam, kisses x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MASAKRA.. nie wiem co i jak i dlaczego, ale nic mi nie wyskoczyło, dlatego mam nadzieję, że już jest ok i problem zniknął (chociaż wirusy same nie znikają, nie wiem co zrobić) ;/
      swoją drogą dziękuje Ci ;)

      Usuń
  51. How stunning!
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  52. fajna stylizacja! pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  53. that bag is awesome, i absolutely love kenzo!

    xx fameliquorlove

    OdpowiedzUsuń
  54. ciekawa stylizacja, dobrze wyglądasz, pozdrawiam :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. What a beautiful posting... your styling is awesome... and your blog is fantastic! Have a wonderful weekend!


    http://anatkoren.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. podoba mi się to jak się ubierasz :-)
    ciekawie tutaj, będę wpadać częściej :-)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil