Changes


piątek, 28 lutego 2014

Hi followers ;)

As You can see I've changed few things on my blog. I've decided to change the blog adress to the name which is simple, more interesting and connected with me and my name. Because I didn't want to create a new blog, I made my own domain. Starting from today find out www.NabilUnity.com
How do You like it? ;)


Jak widzicie na blogu następują zmiany. Postanowiłem zmienić nazwę bloga na taką, która będzie prostsza, ciekawsza i bardziej charakterystyczna dla mnie i dla mojego imienia. Ponieważ nie chciałem przy okazji zmiany nazwy zakładać nowego bloga, dlatego od dziś witam Was na stronie www.NabilUnity.com
Wiem, że to za wcześnie by mój początkujący blog przeszedł na domenę, ale to był jedyny sposób by nie zakładać nowego bloga. 
Jak Wam się podoba? ;)


Fashion is my Unity

36 komentarzy:

  1. Fajna zmiana na dobre :))

    muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zmiana na dobre, zwłaszcza jeśli chodzi o pozycjonowanie, teraz będzie się pozycjonować Twoja strona a nie blogspot :) jak się żyje na własnej domenie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, chociaż nie jestem z tego dumny bo mój blog jest za młody na tak poważny krok, niestety musiałem to zrobić ;(
      już pędzę do Ciebie w ogóle :D

      Usuń
  3. Zmiany są dobre, a nazwa bloga wpadająca w ucho i oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna zmiana ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że zidentyfikowałaś się z nazwą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca jestem przekonany co do ogólnego znaczenia Unity, ale zmiana nazwy na tą z pewnością jest dobrą decyzją, bo lepiej chyba by nazwa bloga była charakterystyczna dla konkretnej osoby ;)

      Usuń
  6. Great new layout! Can't wait to see more from you.

    Thanks for stopping by, hear from you soon!

    xxxo from San Francisco,

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    Instagram:
    KimKardashnguyen

    Twitter:
    @Kardashnguyen

    OdpowiedzUsuń
  7. super :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. niceee<3
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. :-)
    Ja również mam ochotę pozmieniać wile rzeczy na moim blogu lecz niestety chyba jestem za ciemna. :-D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość rzeczy nie jest trudna do zrobienia, a czasem warto coś zmieniać na lepsze ;)

      Usuń
  10. fantastyczna zmiana, bardzo mi się podoba ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. spoko...dupy nie urywa ale może być ... hehe żartowałam..oczywiście ,że to super pomysł ,bo prościej jest ciebie znaleźć i łatwiej zapamiętać :D ja niestety w tym blogu nie jestem tak obeznana i mój blog jest biedny w dodatki i ciekawe kolory i w ogóle nie wygląda tak jakbym chciała...może kiedyś ktoś mi cos podpowie albo uda mi sie samej coś wykombinować :D
    Buziaak :*
    http://niczwyczajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to co się samemu zrobi najbardziej cieszy, poczytaj, popróbuj i stwórz to co spełni Twoje oczekiwania ;D

      Usuń
  12. Gorgeous!!

    XX

    www.walk-a-million-miles.com

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil