Powitanie


niedziela, 27 października 2013

Witam Serdecznie na My Fashion Feeling

Zacznę od tego, że na imię mam Nabil i jestem 22 letnim studentem ze Szczecina.

Blog My Fashion Feeling założyłem, ponieważ od jakiegoś czasu zacząłem interesować się modą. Precyzując wypowiedź interesuję się i zagłębiam wiedzę na temat mody High Fashion. Moda z wybiegów i drogich sklepów - o tym właśnie mowa i od razu powiem, że stronię od zagłębiania się w Street Fashion lub po prostu w to, co możemy spotkać na półkach popularnych 'sieciówek'. Nie jestem specem modowym, nie zamierzam też próbować zdobyć całego świata wiedzą której mi brak. Po prostu kocham High Fashion, szczególnie męski świat i chciałbym pokazać Wam to co widzę w nim fantastycznego, a co często ciężko jest zrozumieć w nim za pierwszym razem.

Nigdy wcześniej nie interesowałem się modą. Podobało mi się to co niesie ze sobą ten świat, jego kreatywność, ale nie zamierzałem zagłębiać się w tej dziedzinie życia dopóki nie poznałem przyjaciółki Oli. Ola od dawna interesuje się High Fashion i walczy ze społeczeństwem, które kupując ubrania w tanich sieciówkach z popularnymi motywami myśli, że jest modne. Ona pokazała mi cały świat mody, poświęciła wiele wieczorów z przyjemnością dzieląc się tym co wie. Po pewnym czasie kontakt z Olą znacznie się ograniczył, ale dopiero wtedy zrozumiałem jak bardzo pokochałem ten świat. Szybko sam pojąłem jak patrzeć na otaczający nas świat i od razu wiedzieć jak powinien wyglądać. Wiele w moim życiu oddałbym teraz za możliwość dzielenia się ze światem moją interpretacją mody i to zamierzam właśnie przedstawić na tym blogu.

Jak już wspomniałem zamierzam zająć się opisywaniem i przedstawianiem Wam moich przemyśleń na temat mody męskiej w świecie High Fashion, ale oczywiście pojawią się również interpretacje mody damskiej, oraz moje prywatne pomysły na siebie i inspiracje.

Przedstawię Wam dziś tylko kilka zdjęć tego co w przyszłości może tworzyć treść tego bloga. Zapoznajcie się z tym co sprawia, że mam ochotę opisywać modę i proponujcie oraz pytajcie co może pojawić się w następnym poście.

 

 Rick Owens A/W 2010

 Proenza Schouler - Spring 2014

Na koniec mój ukochany GIVENCHY A/W 2013

Mam nadzieję, że zachęciłem Was do lektury następnych postów. Zapraszam, już na dniach pierwszy post, którego sam póki co jestem bardzo ciekawy.

Miłego tygodnia życzę ;)
Nabil

4 komentarze:

  1. I love the pineapple shirt in the first picture! Awesome blog!

    xo,
    Mariamma

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle, nieźle... oby Ola to też przeczytała. Mam nadzieję, ze macie jeszcze ze sobą kontakt. Teraz zaczynam rozumieć słowa o modzie, które kiedyś przeplatały się w naszych relacjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z czystej ciekawości jaki kierunek studiów ??
    Az ciężko uwierzyć że nigdy wcześniej nie interesowałeś się modą bo masz ogromne wyczucie stylu , każda stylizacja jest przemyślana ;)
    Dobra koleżanka ale jak widać chłonny uczeń ;p

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil