FashionPhilosophy Fashion Week Poland May 2014 1/2


wtorek, 20 maja 2014

Hi ;)

Finally, after two weeks of silence I'm giving you a new post. The enormity of the material to rewrite and responsibilities, also with a blog related rather not motivated me to fast review. Of late then, but on my own way I'm presenting you photo relation of FashionPhilosophy Fashion Week Poland. All photos were taken by my mobile phone. Their quality is sometimes tragic, but I wanted to make you feel some participants of the event, and look at everything, from my point seat ... literally;)  
Of course, as with last review next post of FPFWP will be more private, anyway until then feel free to comment this pics.


W końcu po dwóch tygodniach bezprawnej przerwy przedstawiam Wam nowy post. Ogrom materiału do przerobienia i obowiązków, również z blogiem związanych raczej nie motywował mnie do szybkiej relacji. Z opóźnieniem zatem, ale po swojemu przedstawiam Wam fotorelację z FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Wszystkie zdjęcia zostały zrobione przeze mnie telefonem komórkowym. Ich jakość bywa tragiczna, ale chciałem je przedstawić (nie mieszając ze zrobionymi przez kogoś innego) byście mogli poczuć się trochę uczestnikami wydarzenia, oraz spojrzeć na wszystko z mojego punktu siedzenia... dosłownie ;)
Oczywiście jak przy ostatniej relacji kolejny post będzie bardziej prywatny, a póki co zapraszam do komentowania tych zdjęć.



































26 komentarzy:

  1. Super fotorelacja ! Czekam na kolejne posty z FW, widziałam tylko konkretne zdjęcia z pokazu Szulca, Jaroszewskiej i Klimas, więc z przyjemnością dowiem się o pozostałych pokazach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bet you had such a great time dear! :)

    ❤ ✿ NEW POST ✿ ❤
    Rinako

    OdpowiedzUsuń
  3. Fashion weeki mnie nie kręcą ;) wole Street ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem udały Ci się te zdjęcia, wiem jak trudno się robi takim "domowym" aparatem przy takim specyficznym oświetleniu - nigdy nie reaguje w tym momencie co trzeba :) a co, zadowalany jesteś ?

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę bycia u Jakuba P. w pierwszym rzędzie. Ja nie widziałem prawie nic:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie widziałem prawie nic przykładowo na Jemiole dlatego nawet nie fatygowałem się z dodawaniem zdjęć bo w ogóle nie wyszły ;p

      Usuń
  6. Witam drogi Nabilu, ciesze sie, ze juz do nas wrociles i juz tak szybciutko zdajesz nam relacje. Bardzo udana relacja zreszta i zdjecia! Jak na zdjecia z komorki, to naprawde swietne! Bardzo pododbaja mi sie spodnice MALGRAU, a takze kolorowe zestawy od ODIO & JAKUB PIECZARKOWSKIEGO, eleganckie od MICHALA SZULCA rowniez przypadly mi do gustu. Czekam na dalsze ciekawe relacje, swietnie nadajesz sie do takiej roli!! Pozdrawiam serdecznie i milego popoludnia Ci zycze:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaluje, ze mnie nie bylo ;< ale dzieki za relacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks like an amazing show, I'm so jealous of your experience!

    Justin
    Walking, Talking Style
    Follow me: Facebook, Bloglovin', Instagram

    New post: Directional

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdę mówiąc bardziej sobie cenię zdjęcia z tego typu imprez właśnie w takiej formie. Te wszystkie oficjalne to sobie może każdy wkleić, nie będąc nawet w okolicach Łodzi ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to dla mnie stosunkowo cenny komentarz ;)

      Usuń
  10. zawsze chciałam pójść na taki pokaz, może kiedyś spełni się to moje marzenie :)
    http://lady--berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Zazdroszczę :) Najbardziej mi się podoba pokaz od Natasha Pavluchenko!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Michał Szulc i ta pomarańcz a może koral? Boski kolor!
    Twoje zdjęcia z komórki to nic w porównaniu z moimi, które wyglądają jak robione tosterem :D
    Czekam na drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ jakość tosterowa może nie jest zaryzykowałem i opublikowałem :D Dzięki za przemiłe odwiedziny :D

      Usuń
  13. Cool fashion! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil