Not Sure


środa, 7 maja 2014

Hi ;)

I am not sure... not sure of this outfit, colours, clothes and background. I am not sure but I decided to share it with you. What do you think about that - good or not? :)


Nie jestem pewien... pewien tej stylizacji, kolorystyki, połączeń materiałów i form, również mało ciekawego tła (chociaż zdjęcie z tworzywami Stoczni Szczecińskiej napawa mnie dumą względem mojego kochanego miasta). Nie jestem pewien, ale udostępniłem. Oceniajcie zatem i podejmujcie decyzje za mnie - dobra czy zła? ;)














Coat - Brice
Sweatshirt - Billabong
Pants - Top Man
Shoes - Vans
Bracelet - Zubiro


photos by Charlie




45 komentarzy:

  1. Milo zaskoczyles mnie mnie tym tlem i stylizacja... Pierwsze zdjecia pasowaly do stoczni bardzo, ale na tle strego, obdartego z tynku budynku pasuje Twoja bezowo-szaro-ceglasta stylizacja znakomicie. Gratuluje!! Cieszy mnie to, ze tak ladnie dobrales to lto. Stylizacja swietna , wsztystko pieknie pasuje, plaszcz, koszulka w zielono-czarna kratke lacznie z bransoletka. Jedynie co trochszke mi przeszkadza to brak skarpet, w stoczni na pewno jest duzo chlodniej niz w centrum miasta.... Pozdrawim serdecznie i zycze milego dnia:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta stylizacja :)
    http://nussy99.blogspot.com/?m

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ! :O

    Poklikasz w linki i baner ?
    http://welcomtomyworldd.blogspot.com/2014/05/sheinside-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  4. no kurde, nawet próbuję coś wyłapać, żeby się przyczepić - i nic;-) Dobrze jest, możesz odetchnąć;-) Najpierw pomyślałam, że świetny płaszcz. Nie wiem jak w rzeczywistości, ale wygląda mi na taki jakby nieco sztywniejszy i to mi się podoba.
    Potem dostrzegłam miłe detale, jak buty i bransoletka. Ogólnie jest git.
    I może Cię zaskoczę, ale najbardziej mówi do mnie przedostatnie zdjęcie. W ogóle zdjęcia są właśnie fajnie z tym syfem industrialnym w tle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie przedostatnie zdjęcie ma charakter ;) Dziękuje za tak fajny komentarz ;)

      Usuń
  5. pieknie ,trencz fantastyczny kolory takie jak lubie czemu moj facet sie tak nie ubiera buuu
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/mala-czarna.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na tak! Genialny płaszcz ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko widuje mężczyzn w trenchu , szkoda . Jest swietnie . Zwłaszcza ze klasykę przelamałes sportowym stylem koszuli , braku skarpetek .... To odmładza klasykę . Twoje wątpliwości jak sadzę biorą sie z kolorystyki - w tej tonacji chyba Cie jeszcze nie widziałam ;) jest specyficzna i nie każdy dobrze sie czuje . Jak dla mnie świetny set !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie do końca czuję, ale miło mi że widzisz moje motywy tej stylizacji :D

      Usuń
  8. świetnie, uwielbiam koszule w kratę. idealna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem bardzo dobry wybór :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing outfit! Love the layering


    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super cool look, love this look for men, love your trench great mix colors. Love dear.

    http://freedmode.blogspot.fr/
    Thanks for your comment.
    New post on my blog
    See you soon
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. such an elegant casual look
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  13. Y are you not sure about the outfits, it's fab.. I really like the color combinations.
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No coś Ty, wyszło kapitalnie, i stylizacja i tło:)
    Płaszcz, do niego bluza z kapturem, dla mnie połączenie idealne!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I bardzo dobrze, że wrzuciłeś. Całość wygląda super. Sam bym wskoczył w taki look. Brakuje mi tylko paska ;)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely casual look !


    xx


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nabil! Tym setem trafiles w moje "kubki smakowe";) Swietna kolorystyka, pieknie zmiksowane elementy stylu miejskiego ze sportowym! Dla mnie super, szczegolnie podoba mi sie ten kaptur wylozony na klapy plaszcza.. I jak przyjemnie zobaczyc w tle znajome miejsca…:)
    Pozdrawiam Cie serdecznie! Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrawiamy ! Zapraszamy do nas na.. KONKURS .... !! !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jest tak źle!!! Tyle ,że z tego co mnie uczono z VM eleganckiego nie łączy sie z casualem ;) czyli bluze musiałbys czymś zastąpić... w każdym razie to jakoś się nie gryzie ze sobą więc mi to odpowiada hehe.. fajne masz te spodnie :D kolorek jak najbardziej fajny :D

    Dzięki za komentarz.. juz po stresie więc wszystko ok..mogę odetchnąć z ulgą hehe :)
    Pozdrawiam gorąco :) http://niczwyczajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. The coat with this plaid shirt looks very cool! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie! Nic dodać, nic ująć... :))

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your trench!
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/05/look-feria-de-sevilla.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh I just love the coat!:) great combination!

    www.Lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  24. I can "surely" tell you that I love your trench coat!

    Justin
    Walking, Talking Style

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja! Super jest ta koszulo-bluza!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla bomba!<3
    Super wszystko połączyłeś:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super cool post
    Very nice pieces and full outfit
    great work
    http://heyhadrien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Do stworzenia tej stylizacji użyłeś super stonowanych kolorów, co mi się strasznie podoba. Bardzo podoba mi się także twój płaszcz i buty!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/fancy.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Why arent you sure ? I love it :)
    Jersey Chase

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie się jak najbardziej podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Perfekcyjny zestaw dopięty na ostatni guzik.
    Świetna jest ta koszula z kapturem i extra w niej wyglądasz.

    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Love the pants. The color and the rolled up pants look great. Check out fashion blog mywhiteT.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale że co niby się Tobie nie podoba?! Wszystko jak zwykle na swoim miejscu! Fajny płaszczyk-trencz sama bym taki chciała ;D
    A Szczecin jest spokooo! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. ale z Ciebie kokieciarz ;) dobrze wiesz, że wszystko jest super i kolorystyka i tło! a jak tam było na FW?

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja,płaszcz cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne zdjęcia
    obserwujemy ? ja juz obserwuje

    http://only-time-for-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil