Biżuteryjki dla WOŚP


środa, 11 stycznia 2017

Witajcie w Nowym Roku! Mam nadzieję, że będzie on dla nas bardziej łaskawy i przyjemny niż ten poprzedni. Jak możemy dobrze zacząć ten czas? Na przykład pomagając innym, a idealną okazją, jak co roku jest wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Ja nie mam dylematu w jaki sposób to zrobić, bowiem oprócz standardowych kilku drobnych, wrzuconych do puszki podczas finału, możemy licytować często wyjątkowe fanty. Co roku lista takich bogactw zaskakuje oryginalnością. Ja miałem w tym roku okazję pomóc pewnej grupie wyjątkowych ludzi, którzy na co dzień tworzą wyjątkową biżuterię. Stworzyli oni kilka lat temu grupę, którą nazwali Biżuteryjki dla WOŚP. To spora armia ludzi o dobrym sercu, którzy co rok, w coraz większym gronie, tworzą w swoich pracowniach czy zaciszach domowych biżuterie, lub ich fragmenty, które można potem wylicytować, a zebrane pieniądze trafiają do puli Wielkiej Orkiestry. Zarówno ich serca jak i kreatywność są ogromne.

"Pod młotek" trafiło w tym roku również kilka propozycji dla panów. Wyjątkowe i niepowtarzalne bransoletki oraz naszyjniki, stworzone wspólnymi siłami przez grupy artystów i rzemieślników, mogą być Wasze. Większość z tych cudów było po kawałeczku tworzone przez inną osobę, tym bardziej możemy być pewni, że wylicytowany przez nas skarb będzie jedyny w swoim rodzaju. No i zakup pomoże podopiecznym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.


Zobaczcie biżuterię, która na aukcje trafiła promowana przez m.in. zdjęcia, które zrobiliśmy razem z Bożenką z Biżuteryjek, no i z moimi chudymi rękoma.

















12 komentarzy:

  1. WOW !!! Świetne !!! Kilka z nich zachwyciło mnie. Męskie mówisz? Chętnie zajrzę na aukcje, bo chciałabym mieć takie cudo. Nabil, prezentujesz je wyjątkowo. Szczególnie w tej aksamitnej marynarce. Blackstone to mój faworyt.
    Wszystkiego co najlepsze w całym nowym roku i mam nadzieję, że gdzieś sie znowu zobaczymy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako 'matka chrzestna' projektu mam do całości podejście mocno subiektywne, co nie zmienia faktu, że kiedy zobaczyłam BlackStone w Twojej stylizacji, to odetchnęłam :) To jedno zdjęcie zrobiło całą historię kompletu.

    Podobno kupuje się oczami. Jeżeli to stwierdzenie jest prawdziwe, to sesja którą zrobiliście z Bożenką zagwarantuje nam niezłe wpływy dla WOŚP.

    Bardzo Ci Nabil dziękuję za to, że zdecydowałeś się nam pomóc. Oddanie projektów w Wasze ręce było najlepszą decyzją z możliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miśku, bizuteria jest piękna i mam nadzieję, że licytujący będą chojni. Stylizacja z bordo marynarką <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nabil, dzięki Twoim stylizacjom widać, że bransoletki sprawdzają się w każdym outficie. Swoją drogą biżuteria jest świetnie wykonana. Bardzo mi się podoba. A naszyjniki urocze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOŚP, powiadasz. Mamy do pogadania, coś za mało u nas chyba bywasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mało, chętnie przyjmę jakieś zaproszenie i pogadamy, od dawna chciałem z Wami o tym pogadać ;)

      Usuń
  6. ale model ;P trzymam kciuki za wylicytowanie sporej sumy!

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil