Otwarcie TK Maxx w Galerii Kaskada w Szczecinie


czwartek, 6 kwietnia 2017

Miałem wczoraj okazję wspomnieć swoją pierwszą wizytę w Anglii. Było to w 2008 roku, kiedy jako 17 latek odwiedziłem swojego wujka, który mieszkał wtedy w centralnej części kraju. Dwa tygodnie zwiedzania największych miast, próbowania wszystkiego co nowe, ale również zakupów. To był dla mojej szafy dość przełomowy moment. Wtedy właśnie, w miejscowości Wolverhampton, pierwszy raz miałem do czynienia ze sklepem TK Maxx. Doświadczenie to było dla mnie znaczące, ponieważ pierwszy raz trafiłem do sklepu, gdzie sprzedawano ogromną ilość nowych produktów dobrej jakości, od ubrań, po artykuły wystroju wnętrz, dostępne na każdą kieszeń. Przy tym, to wszystko miało swój angielski klimat. Ciekawe doświadczenie. Wtedy, w naszym kraju, nie było jeszcze nawet widma pojawienia się u nas tej marki. Dzisiaj, po prawie 10 latach, świętujemy otwarcie drugiego sklepu TK Maxx w Szczecinie i 36 punktu na mapie Polski.




TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań dla każdego, niezależnie od płci i wieku. Oprócz ubrań, akcesoriów i obuwia w TK Maxx znajdziemy dodatki do domu, drobne sprzęty elektroniczne czy artykuły papiernicze. To co jest w tym wszystkim najważniejsze to fakt, że często są to bardzo znane marki w cenach do 60% taniej od regularnych cen w sprzedaży w Polsce i na świecie. Firma prosperuje wykorzystując unikatowy modell off-price. Dzięki kupcom, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów, z aktualnych kolekcji, większość oferowanego w sieci TK Maxx asortymentu jest aktualna względem rynku na świecie. Poza tym, dzięki temu, sklepy są zaopatrywane kilka razy w tygodniu. Jeśli nie wiesz, gdzie najbliżej Ciebie znajduje się sklep TK Maxx sprawdzisz to TUTAJ.

Nowy punkt w Szczecinie jest wyjątkowy, ponieważ TK Maxx po raz pierwszy, w Polsce, wybrał trzypiętrową przestrzeń, dzieląc ją na 6 działów tematycznych. Nikt nie powinien też mieć problemu z zaplanowaniem zakupów, ponieważ Galeria Kaskada mieści się w samym centrum miasta.

Wczoraj odbyło się nieoficjalne spotkanie prasowe, połączone z zakupami, dla osób z branży modowej oraz mediów, w którym miałem okazję uczestniczyć. Wraz z nami zakupy robiła aktorka Olga Kalicka oraz Mister Polski Rafał Jonkisz. Organizatorzy zadbali również o poczęstunek. Dzisiaj od godziny 9.00 na wszystkich, którzy zechcą zrobić zakupy w sklepie czeka wiele konkursów i atrakcji, a do wygrania karty upominkowe o wartości nawet do 700 pln! Więcej informacji znajdziecie na facebooku: TK Maxx.




Więcej o mojej stylizacji już w następnym poście.

3 komentarze:

  1. nice
    http://www.melodyjacob.com/2017/04/jacquard.html

    OdpowiedzUsuń
  2. No to miałeś vipowski przywilej bo jak ja dzisiaj zobaczyłam co się tam działo to się cieszyłam, że ostatecznie się nie wybrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sklep tylko dobrze wygląda przed otwarciem lub przed wizytacją, a przyjście tam w dniu otwarcia to istne samobójstwo haha :D W UK o tyle lepiej, że jest większy wybór ubrań z serii Gold, a tak to chyba większy bałagan niż u nas

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil