Pod Lupą #2 i nie tylko


środa, 20 listopada 2013

Witam ;)

Znalazłem wreszcie odrobinę czasu by napisać kolejny post, drugi z cyklu 'Pod Lupą'. Dodam dziś cztery, a nie pięć stylizacji, ale mam nadzieję równie ciekawych. Zapraszam.

Kilka dzisiejszych stylizacji 'Pod Lupą':



Pan na zdjęciu emanuje pewnością siebie i intryguje. Nie dziwię się, gdyż stylizacja mimo iż czarno-biała jest bardzo ciekawa. Myślę, że w 'negatywie' czyli zmieniając miejscami kolory outfit prezentowałby się równie dobrze. Basicowy T-shirt, pod nim czarna długa koszula i dobrana reszta, chociaż czarne skarpetki wzbudzają u mnie różne emocje. Chciałem podkreślić jednak ponownie obecność długiej, czarnej koszuli wystającej spod spodu. Jest to bardzo modny efekt, ale ponieważ robi się on coraz bardziej powszechny powoli zaczyna mnie nudzić. W końcu liczy się pomysłowość stylizacji, a nie używanie stałych elementów. Nie będę jednak hipokrytą, bo chociaż przez niedokończoną sesję nie mogliście tego zobaczyć na mnie to na pewno jeszcze pokażę nie raz takie zastosowanie.

Przeplatając dziś stylizacje damsko męskie chciałem pokazać Wam to zdjęcie. Gratka dla wszystkich kobiet, które lubią się ubrać dobrze i z klasą. Fantastyczny, oversizowy sweterek z ciekawej dzianiny. Do niego wspaniała ołówkowa spódnica za kolano, z eleganckim rozcięciem i skórzane elementy. Szpilki z czubkiem i genialnymi zapięciami dopełniają tą stylizację wraz z białą kopertówką. Wszechobecne, zawsze modne okulary i powiem tyle - dziewczyny, postarajcie się powtórzyć ten look, a na pewno będzie to strzał w dziesiątkę! (Zdjęcie znajdziecie m.in. TU)

Pierwsze co przychodzi mi do głowy to fakt, że pierwsza dzisiejsza stylizacja męska była modna i High Fashion, jednak przy użyciu połączeń, które widać teraz na każdym blogu. Ta stylizacja jednak jest inna. Przedstawia nam elementy, które na pierwszy rzut oka właściciel włożył szybko wychodząc z domu. Nic bardziej mylnego. Podwinięte nogawki bardzo fajnych jeansów, do nich białe skarpetki i czarne klasyczne buty o kroju 'półmartensów'. Genialny kremowy płaszczyk ze sztucznego tworzywa i wielka torba. Do tego czapka i możemy wyjść zaspani rano na miasto, wciąż wyglądając najlepiej w okolicy. (To zdjęcie i wiele innych znajdziecie TU)

Na koniec bardzo fajna, elegancka stylizacja kobieca należąca do Giorgii Tordini, która jest przykładem jedynie jak można fajnie stworzyć całość. Nie będę już opisywał co widzimy, ale mogę podkreślić, że look ten jest całkowicie elastyczny. Przede wszystkim białe buty (Michel Perry) możemy zamienić na czarne szpilki z czubkiem, albo szare półbuty z obcasem oczywiście. Większość czarnych torebek (ta Chanel) jak i białych doskonale będzie realizować nasz zamysł, a kurtka (tutaj Missoni)... ta jest genialna, ale zachowując jej krój możemy użyć podobną w każdym dowolnym kolorze! Uwierzcie, że wciąż będzie super, a przecież o to chodzi by modą się bawić i dopasowywać do swojej szafy ;)

Liczę, że dziś ponownie pozwoliłem Wam otworzyć oczy na kolejne możliwości mody High Fashion. Nim jednak się pożegnam zapowiem coś fantastycznego..

Udało mi się zdobyć zaproszenie na Pokaz Mody marki Paprocki&Brzozowski, oraz imprezę po pokazie, które odbędą się już w ten piątek w Warszawie. 



To fantastyczna okazja by na blogu znalazły się relacje z prawdziwej imprezy, oraz zdjęcia zrobione przeze mnie specjalnie na potrzeby MyFashionFeeling. Szykujcie się zatem na dawkę stylizacji i nowych projektów, które specjalnie dla Was postaram się wyłapać i opracować. Mam nadzieję, że moje uczestnictwo w wydarzeniu będzie dla mnie, oraz dla bloga, więc i dla Was pozytywnym epizodem. Trzymajcie kciuki za mnie i czekajcie na relacje.

Teraz to już wszystko na dziś. Komentujcie i obserwujcie blog, a będę miał dla kogo pisać posty częściej.
Dobranoc Wam,
Nabil

3 komentarze:

  1. z wybranych przez Ciebie stylizacji, moja ulubiona to nr 2, rewelka :)

    i gratuluję zaproszeń, czekam na obszerną fotorelację ;)

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil