Moim Okiem #2 - Relacja z pokazu Paprocki&Brzozowski


sobota, 30 listopada 2013

Witajcie ;)

Wreszcie udało mi się dotrzeć w to miejsce a i tak jestem szczęśliwy, że znalazłem trochę czasu, bo faktycznie ostatnio mój czas jest szczególnie intensywny. Teraz jestem na wsi mając wiele innych obowiązków ale wziąłem laptopa specjalnie, by móc napisać w wolnej chwili tego posta. Poza tym ostatni weekend w Warszawie a w ostatnich dniach zaliczenia na uczelni i spotkania z ludźmi w rozmaitych sprawach.. m.in. w sprawie zaległej sesji, która już jest jedną nogą gotowa (odbyła się w czwartek, ale jeszcze nie została przygotowana do publikacji).

Dziś przygotowałem dla Was relację z pokazu mody marki Paprocki&Brzozowski, który odbył się w zeszły piątek w Warszawie. Połączę opis kilku stylizacji z wybiegu z moją relacją prywatną ale uznajmy to za drugi post z cyklu 'Moim Okiem'.

Piątkowy Pokaz miał miejsce w Soho Factory w Warszawie. Kilkuset gości zobaczyło nową kolekcję duetu projektantów na żywo po godzinie 22.00 ale odbywała się również transmisja na żywo. Polecam zatem obejrzenie filmiku poniżej, łatwiej będzie nam interpretować projekty znając dokładnie motywy kolekcji.


Zrobiłem wiele zdjęć podczas samego pokazu ale ich jakość nie jest odpowiednia by móc opisać kilka projektów tutaj, dlatego użyję zdjęcia z internetu. Czas zatem na opis z cyklu 'Moim Okiem' najnowszej kolekcji Spring/Summer 2014 duetu Paprocki&Brzozowski.

Piękna, biała, nieskazitelna elegancja bije od pierwszej stylizacji. Top z modnymi szerokimi rękawami, troszkę dłuższymi od tułowia wygląda bardzo ciekawie z piękną spódnicą. Lejące materiały, lekko oversizowe kroje, torebka dobrana pod kolor i łamiąca jednobarwność czarna szpilka ze złotymi czubkami. Ubierajcie się tak drogie Panie na wieczory, to nic trudnego!

Na drugiej stylizacji... MIAU! Pojawił się jeden z motywów kolekcji czyli czarny kot. Na białym topie prezentuje się doskonale w komplecie do identycznych krótkich spodenek. Dobrana czerń w postaci długiej marynarki przełamuje luźny styl i nadaje jej uniwersalny charakter.

Przedstawiam Wam chyba moją ulubioną stylizację pokazu, chociaż słyszałem o niej więcej negatywnych opinii niż pozytywnych. Top z fantastycznym nadrukiem, który nawiązuje do (nie)szczęśliwej 13stki, jako symbol wydarzenia i trzynastych urodzin marki. Na bluzce można zobaczyć również czterolistną koniczynkę (kolejny symbol kolekcji). Do niej dobrane spodnie 7/8 w ciekawym kolorze i ze świecącego materiału nadaje stylizacji modernistycznej elegancji i wysokiego poziomu. Wyrazista torba, biżuteria, dodatki udowadniają, że możemy za ich pomocą zmieniać charakter naszego outfitu. Dodam, że nadruk jest według mnie na tyle trafiony, że gdy zobaczyłem męską, czarną bluzę w tym samym napisem zapragnąłem ją mieć i... kto wie... ;)

Gratka dla kobiet lubiących zabłysnąć wśród ludzi. Panowie stworzyli w kolekcji kilka sukien, które długie i zwiewne okazywały się łączyć różne materiały i kroje. Ta na zdjęciu łączy prostą tunikę w pięknym kolorze i bajecznym kroju z kaskadą delikatnego materiału. Reszta w tej stylizacji to już tylko nasz gust i kaprys.

Na koniec jedna z trzech męskich stylizacji. Dzisiaj dla odmiany to męski look jest w mniejszości. Przechodząc jednak do stylizacji powiem, że nie jest ona szczególnie innowacyjna, ale jest po prostu trafiona. Top z motywem tagowania słowa 'szczęście' jako kolejny motyw kolekcji. Do tego narzucony płaszczyk w komplecie z bardzo modnymi spodenkami i buty bez skarpetek jako przejaw elegancji z wybiegów.

Całą kolekcję mogę opisać jako stosunkowo prostą, łatwą i po prostu dobrą. Wiele projektów nawiązywało do poprzednich kolekcji duetu, sporo jednak pojawiło się nowych połączeń i motywów. A propos motywów, moim zdaniem były one bardzo trafione i na pewno w łatwy sposób dotrą do sporej grupy klientów. Inteligentnie połączyły one aktualną sytuację z życia projektantów z motywami wiecznie modnego kota, szczęśliwych symboli jak i tych nowoczesnych jak tagi internetowe. Nie jest szczególnie innowacyjna, ale wiele jej aspektów może uszczęśliwić gusta wymagających klientów. Co ważne również atmosfera i look na pokazie był udany, dlatego na pewno będzie miało to swoje odniesienie w najbliższej przyszłości marki. Oprócz ubrań duetu Paprocki&Brzozowski mogliśmy zobaczyć buty firmy Kazar i biżuterię firmy Apart.


Nie może zabraknąć oczywiście kilku moich zdjęć z pokazu i imprezy urodzinowej po pokazie.

Przedstawiam Wam moją stylizację z tego wieczoru. Była ona jedną z głównych tworzyw, które planowałem przedstawić w zaległej obiecanej sesji, ale ponieważ mogę Wam ją pokazać na tle ścianki podarowałem sobie ją w ostatnio zrobionych zdjęciach, których publikacja już na dniach. Do mojej słynnej koszulki Givenchy dodałem pod spód czarną długą koszulę uzyskując modny efekt (opisywany przeze mnie wielokrotnie w poprzednich postach). Nie widać tego wyraźnie, ale spod koszuli da się zauważyć wykorzystane krótkie spodenki nałożone na dłuższe spodnie, razem tworzące odpowiedni efekt. Do nich ciężkie czarne buty z puszczonymi sznurówkami, czarny zegarek i czarna 'kopertówka' za którą posłużył mi zaskakująco dobrze pasujący, praktyczny pokrowiec. Nie liczy się marka ubrań, ale efekt z którego jestem bardzo zadowolony.




Udało mi się również zrobić sobie zdjęcie z Jessicą Mercedes, która przybyła na pokaz w dobrze dobranych ubraniach, jak motyw bluzy-bandany, przewiązanej koszuli w kratę, oraz (chociaż tego nie widać na zdjęciu) butach, które zaprojektowała przez siebie wraz z marką Sarenza (ZOBACZ TUTAJ).

Na sam koniec chciałem dodać zdjęcie, niestety nie zrobione przeze mnie, przedstawiające stylizację Joanny Horodyńskiej. Jest ona dla mnie autorytetem pod względem stylizacji porównując do tych, które polskie gwiazdy przygotowują z okazji różnych wydarzeń. Miałem szansę na zrobienie sobie zdjęcia z nią i na jego podstawie napisać dwa słowa, ale niestety celebryci bardzo szybko opuścili imprezę. Pani Asia miała na sobie sukienkę oraz buty Givenchy, futerko MMC, oraz torebeczkę Dolce&Gabbana. Udało mi się szybko rzucić do niej dwa słowa podziwu i pochwały, za co udało mi się dostać w nagrodę piękny uśmiech ;)

Mam nadzieję, że relacja stosunkowo dobrze przedstawiła Wam w skrócie modową stronę wydarzenia.
Jeżeli chodzi o zaległą sesję - pojawi się ona już na dniach, ponieważ zdjęcia są już zrobione.

Czytajcie, komentujcie, obserwujcie bloga, a im więcej nas będzie tym częściej i więcej będę dla Was przygotowywał.
Miłego Andrzejkowania.
Nabil

13 komentarzy:

  1. Ojoj. Zazdroszcze ci ! Tez chciałabym być na takim pokazie *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę! :)
    swietna fotorelacja!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kolejnym razem Ty się pojawisz :D
      Dziękuje ;)

      Usuń
  3. Świetna relacja, w ogóle dobry blog. Widać, że wkładasz dużo serca w niego :)
    Chętnie obserwuję :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mistrzem w relacjonowaniu. Tu naprawdę czuje się to co uwielbiasz!
    Również zazdroszczę bycia na pokazie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, i zapomniałam dodać, że świetnie wyglądałeś w tym zestawie ubrań.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Cholernie Ci zazdroszczę spotkania z moją ulubioną bloggerka modową, Jessica Mercedes! :D

    Świetna stylizacja z koszulką Givenchy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paprocki&Brzozowski stworzyło po prostu genialną kolekcję. Marzenie by mieć jedną z ich koszulek lub bluz *.*
    Twoja stylizacja Nabil też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil