13 Who Cares?


piątek, 21 marca 2014

Hi ;)

    Behind the window spring is making us ambitious and happier . For me, last weeks were a period of many successes and failures, but becouse of the blog my life is slowly changing and I do what I love. This small, but still great success is the fact that the modern art centre in Szczecin - TRAFO - has provided me their room to make a photo shoot . Best parts of building I'll use in the future ;)
   
Outfit with sweatshirt by Paprocki & Brzozowski in my head was established long ago. However, because of the fact I really wanted to make this photoshoot it in a Trafo building you waited for it a looong time. I saw it on the fashion show of P&B (you can find my post from this event HERE ), and since then it was my big must have. Enjoy this pictures and feel free to comment this look ;)


    Za oknem wiosna podsyca nasze samopoczucie tworząc nas ambitniejszymi i szczęśliwszymi. Dla mnie ostatnie tygodnie to okres wielu sukcesów i porażek, ale dzięki blogu moje życie powoli się zmienia i robię to co lubię, spełniam się jak nigdy w życiu. Do tych drobnych, ale niewątpliwie przyjemnych sukcesów należy fakt iż Szczecińskie centrum sztuki nowoczesnej - TRAFO - udostępniło mi swoje wnętrze do przeprowadzenia sesji zdjęciowej, za co jestem bardzo wdzięczny. Mimo zezwolenia i tak nie wykorzystaliśmy najlepszych miejsc w budynku by zachować je na następny raz, który mam nadzieję już nie długo ;) 
    Stylizacja natomiast z bluzą duetu Paprocki&Brzozowski w mojej głowie powstała dawno temu. Ponieważ jednak bardzo chciałem by wykorzystać ją w surowym miejscu i czekałem na sesję w Trafo to czekaliście na nią dłuugo (dlatego, że bluzą pochwaliłem Wam się już ponad miesiąc temu). Widziałem ją na pokazie kolekcji marki P&B (relację znajdziesz TUTAJ) i od tamtej pory to był mój absolutny must have. Jak wyszło sami oceńcie, zapraszam do komentowania ;)

























Sweatshirt - Paprocki&Brzozowski
Shirt - Diesel
Shorts - made by me
Bag - Kenzo
Shoes - Zara

photos by Charlie

63 komentarze:

  1. Najważniejsze jest to ze pozowanie sprawia Ci frajdę !!! Bluza super , nie do konca mnie przekonują białe ,bawełniane szorty, ale ja trochę taki beton jestem w tej tematyce ! I w sumie uważam ,że dobrze ze ktoś za mnie przeciera modowe szlaki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy oczywiście ma prawo do własnego odbioru, a i tak jest mi miło, że pozytywnie odbierasz to co robię ;)

      Usuń
  2. Również zachwyciłam się bluzą.Świetne ujęcia. Sesja udana, widać po uśmiechu na ostatniej fotce:) Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to prawda, apart nie oddał tego jak fajnie się bawiliśmy i jak dobra atmosfera panowała. Pozdrawiam Iwonko ;*

      Usuń
  3. Ta bluza jest świetna! Zastanawiałem się niedawno czy jej nie nabyć ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jakość jest dobra i wygląda bardzo dobrze, nowa kolekcja też ma kilka perełek ;)

      Usuń
  4. Bluza jest genialna ♥
    Stylizacja bardzo mi się podoba, świetny look :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ZNÓW przyczepię się do Twoich stóp - och ja niedobra :P Otóż zmieniłabym buty. Co do bluzy - jest świetna, idealna i baaaardzo mi się podoba! (jak i cała sesja) :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu, ale fajnie, że piszesz szczerze i mówisz co lubisz a co nie ;)

      Usuń
  6. słuchaj, no fantastyczny look!!! uwielbiam jak faceci obierają się elegancko i wkładają takie spodenki! bluza, rzeczywiście rewelacja - powinnam się w nią zaopatrzyć bo jestem z 13-tego :), A buty? - nie wyobrażam sobie innych, są idealne! Całość - genialna! No i zdjęcia są fantastyczne - na pierwszy rzut oka wydajesz się poważną osobą a tu taki łobuz z Ciebie :)))
    Pozdrawiam1
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje dziękuje dziękuje ;)
      Jest mi miło, że Tobie się podoba bo masz niebanalny i świetny gust :)

      Łobuz, bywam, zdjęcia dodaję poważne bo poważnie podchodzę do mody, tzn lubię się nią bawić, ale z powagą pokazuję to co mam do pokazania ;)

      Usuń
  7. Bluza t bez wątpienia najmocniejszy element stylizacji i fajnie że postanowiłeś na surowe wnętrze, bo dzięki temu nic nie odbiera jej tego głównego zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zależało mi na tym miejscu bardzo, dlatego stylizacja powstała późno :)
      Dziękuje Paulina ;)

      Usuń
  8. Bluza - owszem… ale ja zachwycam sie tym, jak dobrales do nie reszte stylizacji!! z innym "dolem" bylaby zwykla bluza, a tak jest genialnie! Spodenki, buty i torba - strzal w dziesiatke!!!Jest styl i poczucie humoru!
    No i miejsce zdjec - idalnie zgarane ze strojem:)
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu ;)
      Zgadzam się, że z innym dołem byłoby normalnie, dlatego zależało mi na białych spodenkach :D
      Dziękuje bardzo ;*

      Usuń
  9. Love that sweater! Great look;)

    http://helderschicplace.blogpot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ! świetnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe rzeczywiście wiosenna ta stylizacja:D ja chcę więcej takich zdjęć w podskokach i z uśmiechem! i jak zwykle, biel nie dla mnie, bo ze mnie brudas nabywający to znaczy taki który się świni na każdym kroku. Moje ulubione foto: skaczące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, fajnie, że dopatrzyłaś się tu wiosennej radości :D

      Usuń
  12. Genius sweater! another great look :) Applause for you :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ciągle się mylę i zapominam, że piszesz po polsku! Twój styl jest tak innowacyjny, że ciężko mi jest to przyswoić! buziaki! ;D

      Usuń
    3. To w sumie dla mnie komplement ;)

      Usuń
    4. No i zapraszam częściej, buziaki ;)

      Usuń
  13. i love your shirt!
    gorgeous style!..
    I posted a new article on my blog www.raffaeledelmondo.com. I’d love to know your opinion! Kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  14. poprawiłeś mi humor w poniedziałkowy ranek;-) Superblog, a tą stylizacją wymiatasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza jest świetna. Bardzo lubię połączenie długiej góry z krótkim dołem.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow jestem pod wrażeniem. Świetny zestaw - bardzo odważny ale modny i na czasie.

    Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  17. the sweatshirt is so cool!:) the spring weather makes me feel more optimistic and motivated too!:)

    www.Lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  18. Modna bluza z jajem ;) Podoba mi się ten nadruk!

    OdpowiedzUsuń
  19. wyszło genialnie ;)
    Masz dar do tworzenia ciekawych stylizacji , po spodniach jak widać szycia oraz potrafisz przekonywać albo masz urok osobisty skoro udostępnili Ci budynek ;))
    Życzę dalszych sukcesów na które jak najbardziej zasługujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie za wszystkie miłe komentarze ;)
      Spodnie to tylko obcięte nogawki, nie umiem szyć ;p

      Usuń
  20. Zakochałam się w tej bluzie!
    Z miłą chęcią zakupiłabym taką dla siebie. :-)
    Całość bardzo oryginalna i to mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Napisalam Ci jako pierwsza komentarz do tej stylizacji, sprawdzalam kilka razy, czy jest odpowiedz i nie ma...Widocznie, cos zle wyszlo..
    Pisze wiec jeszcze raz: Stylizacja bardzo udana, bluza ma super napis 13, moja szczesliwa liczba, moze napisze kiedys dlaczego.... Spodnie i buty rowniez swietnie dobrane, bardzo pasuja, jednak w tym calym zestawie najciekawiej prezentuje sie biala koszulka, jej widoczne i wystajce spod bluzy mankieciki i kolnierzyk, synonim schludnosci i czystosci, a takze prostoty i elegancji. Znakomite zdjecia w swietnie pasujacym do stalizacji miejscu, biale filary, sciany...lubie tak!!
    Pozdrawiam serdecznie:):) I zapraszam:

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie. Uwielbiam fakt, że zawsze widzisz każdy szczegół. Doceniam to bardzo ;)

      Usuń
  22. Ciekawie :)

    nowy blog http://shockshareandblock.blogspot.com/
    nowy sklep internetowy http://shock.com.pl/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW!!! Tak już napisałam na MP. To wyraża moje odczucia. Zestaw jest genialny! Te nieoczywiste połączenia; koszula i szorty, świetne buty. Masz rację, sceneria do tej stylizacji idealna. Brawo!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. super cool!!!

    http://pupuhoehoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam !
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia! Widać zdecdowanie, że lubisz bawić się modą. Ta bluza jest po prostu genialna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! Zabawa modą to nieograniczone pole do popisu :) Bluza faktycznie jest świetna ;)

      Usuń
  27. I care! Very nice blog, unique outfits and lots of Kenzo ;) x

    OdpowiedzUsuń
  28. zdecydowanie jedna z lepszych stylizacji!

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil