I Don't Like Beige Colour


sobota, 29 marca 2014

Hi

Today I'll show you outfit from last meeting with Asia and Dawid. We had the opportunity to make photoshoot, all pics made by Paulina. More about meeting and project you can find out HERE!
Title of post leting you know that I don't like beige. It's true, however you can find this colour out here. I think that this pants and sweatshirt with this background looks perfect together. How do you like it?


Mam teraz sporo materiału na nowe posty, długo zatem zastanawiałem się o czym napisać dzisiaj. Zacząłem pisać już dwa inne posty rezygnując z nich chwilowo, dlatego czekają zapisane na swoją kolej.
Dziś przedstawię Wam stylizację ze spotkania z Asią i Dawidem, które odbyło się tydzień temu. Wykorzystaliśmy fakt, że spędzimy razem cały dzień i poprosiliśmy moją przyjaciółkę Paulinę o zrobienie nam kilku zdjęć. Więcej o całym spotkaniu i projekcie przeczytacie na blogu Dawida TUTAJ!
Tytuł posta mówi, że nie lubię koloru beżowego. To fakt - jest on dla mnie mdły, a tak się składa, że akurat w tej stylizacji pojawia się on w dużej ilości. Wszystkie beżowe elementy wraz z płytami bulwaru w tle łączą się w spójną całość dając efekt, z którego jestem zadowolony. Sami oceńcie ten styl. Jak Wy traktujecie kolor beżowy?












Together with Ashplumplum and Dede-Moda:









My Look:
Sweatshirt - Top Man
Top - Zara
Pants - Top Man
Shoes - CCC

photos by Pajka



103 komentarze:

  1. Amazing outfit! Love that jacket and sweater!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie beż . Nie jest mdły . Jest jak szary . Stonowany. Uspokaja . Jest dobrą bazą.
    Twój outfit . Jestem na tak ! Bardzo ! Wszystko ! Nawet ten prowokacyjnie wykorzystany święty obrazek .
    Tylko nie chodzimy po ścieżkami rowerowych !!! Jako rowerzystów nas by to wkurzało ;) więc nie wkurzamy innych !

    Przynajmniej tak mi sie wydaje , ze wasze fotki wykorzystują pas dla rowerzystów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie to była ścieżka rowerowa, niegrzeczni my. Na szczęście to był spokojny poranek, raczej ludzie nie korzystali z bulwaru, tym bardziej rowerzyści.
      Miło mi, że się look podoba ;)

      Usuń
  3. Tyrym ty ty ry... I'm lovin' it <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice outfits !! lovely sweatshirt .


    xx

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój sweter! Odważna bluza . :) Ogólnie całość rewelacja. Zdjęcia, na których jesteście we trójkę podpisała bym " Stylowa trójeczka". Super wyglądacie! :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dobrałeś kolory
    i odważna bluza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNA, chyba jedna z lepszych u Ciebie!

    Dawid to jest niemożliwy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita stylizacja!! Bluza z Matka Boska jest piekna, a kurtka w pepitkowo-zlotawy wzor urzekla mnie najbardziej!! Chyba najlepsza jak dotad Twoja stalizacja, nie liczac tej z plomienymi kolorami..Ja mam ANIOLA STROZA, a Ty MATKE BOSKA, dwie Wpaniale Ochrony!! Widze, ze zaczanasz tez robic zdjecia z tlem pod kolor ubioru, jak ja!! U mnie poczatkowo to bylo calkiem przypadkowo, nieraz w ogloe nie zaplanowane, jednak widzac to pozniej na zdjeciach, ze daje to niekiedy wspanialy efekt, np. tak jak chociazby TU u Ciebie w dzisiejszej stylizacji, coraz czesciej zwracam teraz na to uwage!! Pozdrawiam Cie serdecznie i zapraszam na nowy post: Amarantowy ANNA KARENINA Styl:

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak miłe słowa. Oczywiście, nieskromnie sam zgodzę się, że moją najlepszą stylizacją była ta z płomienną koszulką. Aktualna stylizacja jest zdecydowanie bardziej na luzie i ubieram się tak na co dzień ;)
      Powiem szczerze, że jeśli chodzi o tło, to jest to przypadek. Tzn zawsze staram się dopasować tło, ale nie kolorystycznie do ubrania, tylko tak by pasowało do konwencji, do jasnych stylizacji wolę ciemne tło itd, ale niestety nie mam wielu takich możliwości. Tutaj przypadkowo tło pasuje i dlatego miałem okazję by podkreślić wspomniany przeze mnie beż ;)

      Usuń
    2. Zapomnialam dodac, ze bezowe spodnie jak najbardziej pasuja i nie powinienes sie tego koloru obawiac, tylko nosic beze, bo sa to kolory dosyc spokojne, czasami trudne do noszenia i nie kazdy lubi. Moim zdaniem do Twojej urody, koloru wlosow jak najbardziej Ci pasuje. Poza tym beze wspaniale lacza sie z czernia i to jest najprostsze i nalatwiejsze polaczenie tego koloru, a takze pieknie z czerwienia, kolaltem, zielenia i nawet z zolcia.... Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze dalszych wspanialych pomyslow:):

      Usuń
  9. No tak, a ja w mojej stylizacji "Bierz beż!" pokryta beżami :D
    Ja jednak będę się upierać, że beż nie jest taki zły :)
    Bluza spoko - akurat na niedzielny spacer ;) Przypadek:? Nie sądzę! :P Ale i tak najbardziej podoba mi się sweter narzutka <3
    Fajna sesja. A i też mam przyjaciółkę Paulinę Pajkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, ja nie miałem na celu przekonywanie Was, że beż jest zły. Sam nie wiem czemu mi się nie podoba, chyba mi się znudził jego przesyt swego czasu w otoczeniu ;)

      Usuń
  10. I like the color combination of your outfit.

    I do like color beige... but that color doesn't suit me at all!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluza jest świetna !!!

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Super spotkanie!
    Co do stylizacji, świetna, wspaniała bluza, oraz sweterek. Piekny kolor spodni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. o Boziu... dosłownie "o Boziu", nigdy bym nie włożyła takiej bluzki:D tzn fajowa jest, ale ja jestem daleka od noszenia garderoby z serii atrybutów religii i znaków świętych, a tym bardziej wizerunków. Nie utożsamiam się z tym po prostu:) buty zajebiste, spodnie też świetne i kolor super, taki camelek. A co do skarpetek w szpilkach, to jest jakaś masakra, nigdy nie zrozumiem jak to mogło być modne (bo nie wiem czy dalej jest?) i w życiu bym się tak nie skrzywdziła, moim zdaniem wygląda to okropnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, to jest kwestia gustu bo ja i atrybuty lubię i wspieram skarpetki ze szpilkami (w odpowiedniej formie), czego mistrzynią jest StyleOn, ale generalnie to doskonale rozumiem Twoją stronę i szanuję moja droga Aniu :))

      Usuń
    2. matko jaki Ty jesteś tolerancyjny, aż w szoku jestem :P to zajebiście, bloger bez takiego podejścia szybko by zaginął w czeluściach innych blogów modowych :) hehehe włazimy sobie w dupkę, włazimy:D

      Usuń
  14. Dla mnie wszyscy wyglądaliście super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciemniejsze odcienie bardzo lubię, ale ten całkiem jasny to nie moja bajka :) Ty wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice jacket, Nabil! Love your styling as always!

    Justin
    Walking, Talking Style
    Follow me: Facebook, Bloglovin', Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz cudownego bloga a sweterek taki sama bym chciała.
    Serdecznie dziękuje ci za miły komentarz z chęcią bym cię dodała do GFC ale niestety od jakiś 2 tygodnie jest błąd (nie każdy ma ten problem)
    Dodałam cię do google+
    pozdrawiam
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dodałem Cię do google+, pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  18. kiedyś też nie przepadałam za beżem, za beżem i brązem, wydawały mi się takie postarzające, ale teraz beż bardzo mi się podoba, przekonałam się; dobrze, ze i ty się przekonałeś, bo ten zestaw jest ... brak słów, jest fantastyczny! wszystko jest rewelacyjne! ten sweter to sama bym nosiłam, nie wspomnę już o T-shirt- cie, No i całe szczęście, ze masz bezowe spodnie :)))
    Pozdrawiam
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komentarz od osoby, która ma tak fantastyczne wyczucie stylu i z sukcesem się modą bawi... ogromnie mi miło ;)

      Usuń
  19. Te invito a ver nuestro último post "Austerity, Black Amish Man".
    www.modenu-moma.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię zestaw beż , biel , czerń :) Oczywiście paryski błękit bardziej cię podkreśla , ale tu te royalowe desenie na topie w zestawieniu z Madonną - bardzo fajne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. love your outfit!:) the sweatshirt is so cool!

    www.Lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem szczerze: jestem z tych, ktorych raza motywy religijne na ciuchach... Ale za to bardzo lubie bez!!!:) Dlatego "kupuje" ten look, za kolorystyke i … fason portek!!! Jak dla mnie - odwaznie, ale odwaga jest dzis w cenie, wiec - gratuluje!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje... nikt wcześniej nie powiedział mi nic złego o tej koszulce. Dopiero po opublikowaniu posta, ale to dobrze, że moda wzbudza emocje ;)
      Dziękuje za miłe słowa i za to, że zwróciłaś uwagę na fason spodni :D

      Usuń
  23. I would stole the entire look -even you- haha!

    xx

    www.walk-a-million-miles.com

    OdpowiedzUsuń
  24. dzieki za mily komentarz :))

    przejrzalam bloga i musze przyznac ze masz swietny styl :))

    ja juz obserwuje, pozdrawiam :))

    www.alicefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, miło mi ;))
      Również obserwuję ;)

      Usuń
  25. great outfits !
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your dress and your inspiration!
    www.raffaeledelmondo.com

    OdpowiedzUsuń
  27. great outfit :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  28. Tiririru :)

    wrzuć relacje z Sinsay!
    podziwiam twoją odwagę odnośnie bluzy, ciekawa jestem reakcji mijających cię ludzi gdy masz ją na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucę już jutro, albo w środę ;) Reakcje w sumie dopiero na internecie są dziwne. Do tej pory nikt nic nie mówił ;p

      Usuń
  29. Dzięki za komentarz. Och... mam tą samą bluzę z pandą xd. Twój t-shirt z madonną również bardzo mi się podoba. Całość jak najbardziej na plus! Będę zaglądał :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Very nice outfit, love the top!! Thank you so much for your lovely comment and for following us, following you too.
    a beautiful maison
    fb/abeautifulmaison

    OdpowiedzUsuń
  31. Your blog is amazing too!!I love your style and your sweater in this photo!!Thank you for all your support!!I'm definitely following you!!Kisses!!

    George
    www.fashionroyals.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Przymierzam się właśnie do założenia czegoś z podobnym motywem ale jakoś się przełamać nie mogę. :-)

    Za to na Tobie ta bluza wygląda idealnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. sweter bardzo ciekawy, przykuwa wzrok..;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Like a prayer ;-) You three look so stylish! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  35. I like it!!!zapraszam do mnie http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za komentarz i propozycję wspólnej obserwacji :)
    Ja już obserwuję Twojego bloga :)
    pozdrowienia! :)

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Un look verdaderamente original!!! Me encanta tu sudadera!!
    Un beso

    http://cocoolook.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  38. That is a great sweater love the artwork, love the way you styled it as well. Check out fashion blog mywhiteT.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny projekt, fajni ludzie - po prostu fajnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszyscy wyglądaliście genialnie <3

    http://marttfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. You look great!!! The print is amazing! You three are pure eye candy! I love her white skirt so much.

    ✿ www.sugarpopfashion.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  42. Love sweatshirt and pants! nice look
    I posted a new article, I'd love to know your opinion
    would you like to pass from my blog?
    fashion blogger pamela soluri
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  43. ożesz, co na to mijające Cię dewotki?

    Dla mnie bomba. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  44. INVITE U on my blogg! http://www.slavko-p.blogspot.com/ :)
    please comments! thanks :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I love the outfit Nabil and nice pics too
    www.abeautifulmaison.com
    www.facebook.com/abeautifulmaison

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś bardzo interesującą osobą! Masz bardzo oryginalny, ciekawy styl. Bez wahania odwróciłabym się za Tobą na ulicy! :)
    Oczywiście obserwuję. Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga!

    www.enpelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil