Local Events


niedziela, 2 marca 2014

Hi ;)

It was long week, very complicated for me. I didn't have time to write anything out here and I waited for pics for this post till now.
This post is about last events in my town. In the pictures you can see my looks, fashion shows and show rooms made by me, my friends and from media. Enjoy ;)


To był dla mnie ciężki tydzień, zaniedbałem przez to bloga, ale czekałem też by napisać ten post. Niestety ostatnie zdjęcia zdobyłem kilka godzin temu stąd ta zwłoka.
Post ten chciałem poświęcić fotorelacji z dwóch pokazów mody, które odbyły się ostatnio w moim mieście. Nie miałem pojęcia wcześniej, że podobne wydarzenia w Szczecinie dzieją się stosunkowo często. Zdjęcia zacznę od tych, które przedstawiają moją stylizację z ostatniego pokazu, przed którym zrobiliśmy wraz z Asią wspólną sesję. Oprócz stylizacji znajdziecie tu zdjęcia moje, moich znajomych i zdjęcia opublikowane przez media. Zapraszam do komentowania ;)






 me and Ashplumplum

Coat - Brice
T-Shirt - H&M
Jeans - Zara
Shoes - River Island
Bag - Dunson

photos by Mike

.......................................................................................................
23.02.2014
Location - Stacja / Trafao
Few brands like: Vintge-Attack, EBNH,


photos by Gazeta Wyborcza





photos by me




photos by Elewator Kultury



.......................................................................................................
 From Fashion To Art
15.02.2014
Location - Galeria Orient
Brands like - Made in Poland

Photos by me









my look:


Sweater - H&M
Top - Livergy
Pants - Zara
Shoes - Lasocki/CCC


84 komentarze:

  1. świetne stylowe zdjęcia. Mam nadziej, że dobrze się bawiłeś na pokazie. Ze zdjęć wynika, że było na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. love your outfits!:) great pictures!

    www.Lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i fajna impreza! Na pokazach wyglądałeś bardzo elegancko, świetny jest ten sweter, zaś twoja ostatnia stylówka jest znakomita, prochowiec rewelacyjny!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Simply wow! I love your style a lot. The first one with the Union Jack on your tee is great but the look with the white collar is so sophisticated and chic! Love it! Looks like you had lots of fun!

    Kisses

    ♥ www.sugarpopfashion.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love this black look much more, but this first one was more interested to show :D
      Thank you :D

      Usuń
  5. OOO, Ash! ;)
    oba zestawy są super, jednak all black zdecydowanie lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę black, czułem się w nim genialnie, ale pseudo sesja była do tego pierwszego i w sumie jest mniej nudny ;p

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi sie zestaw z ostatniego zdjecia, sweterek, koszulka i do tego kurtka ze swietnej szarej niby bouckle tkaniany. Wszystko to razem plus sznurowane buty wyglada niezwykle elegancko i stylowo!! Podobnie staram sie ubierac mojego meza. Pozdrawiam:):)

    W trenczu z pierwszego zdjecia rowniez swietnie. T-hirt z nadruckiem odmlodzil typowo elegancki zestaw. Torba na duzy+ !!

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Twoje komentarze najbardziej ze wszystkich bo jesteś bardzo szczegółowa i czytając je przez chwilę mogę wyobrazić sobie faktycznie spojrzenie osoby postronnej na to co zrobiłem. Dziękuje i pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Bardz mnie to cieszy, pozdrawiam Cie serdecznie:):)

      Usuń
  7. wyglądałeś jak zwykle świetnie, zresztą wszystkie Twoje stylówki są dla mnie mega! Fajnie że mogłeś uczestniczyć w takim pokaze w swoim mieście, wiem jak jesteś zajarany modą, mogę sobie tylko wyobrazić ten zaciesz na Twojej twarzy:D i masz boski płaszcz na tych pierwszych zdjęciach, mimo że męski sama bym w takim pośmigała :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i to się nazywa blogger - przyjaciel, który doskonale wie czyjego bloga czyta, jaki jest autor :D Dzięki za te słowa :D

      Usuń
    2. od razu widać kto czyta a kto na chwile nie? :D u mnie tez da sie to zauważyć :)

      Usuń
  8. Your shirt looks amazing! Love the look :)

    www.look-scout.de

    OdpowiedzUsuń
  9. KONIECZNIE! Ash już zapowiedziała, że bierze mnie ze sobą więc do zobaczyska :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wolno zaniedbywać bloga. Stylizacja super! Fajnie wyglądają podwinięte nogawki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle mi z tym w sumie, bo to moje oczko w głowie ostatnio, a nie wszystko jest zależne ode mnie i to nie jest przyjemne ;(

      Usuń
  11. Swietna relacja, az zazdroszcze, to fajnie, ze i w Szczecinie dzieje sie cos ciekawego.
    Twoje looki sa jak zwykle pierwsza klasa. Pierwszy bardziej przypadl mi do gustu, fajnie polaczyles klasyke trencza ze stylowa bluza z nadrukiem! No i dodatki…super.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle ciekawe zestawienia, obie stylizacje świetne, aczkolwiek w pierwszej bardzo spodobała mi się koszulka z nadrukiem, fajnie ożywia całość ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. spoko spoko...będą nawet i skóropodobne, proste i te pstrokate...chodzi mi o to by do każdego trafić, a nie do jednego typu ludzi hehe narazie za mało ciekawych materiałów znalazłam i za mało mam dodatków...ale wszystko w swoim czasie...
    a ty widze ,że szalejesz z tymi pokazami...ja szczerze nigdy nie byłam na żadnym ;D nie wiem czy to kiedykolwiek nastąpi...ja jestem bardzo krytyczna co do zestawien...czasem niektóre zestawienia niby są ok...ale dla mnie nie pasują do siebie...moze to zalezy od gustu poprostu ;) Fajnie ci ze tak fajnie spedzasz czas..ja niestety nie moge sobie pozwolic by gdzies wyjsc...chyba ze ktos bedzie przy mnie hehe
    http://niczwyczajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zaglądał i śledził zatem jak wszystko się zmienia i nie ograniczaj się, wychodź wszędzie gdzie chcesz jak chcesz ;)

      Usuń
  14. O proszę to mówisz, że w Szczecinie coś się dzieje ;D To ciekawe ;)
    Bardzo fajne stylizacje. Chyba największą uwagę zwróciłam na płaszcz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, okazuje się, że dzieje się sporo, a Ty też nie wiediałaś ? trzeba kiedyś się wspólnie wybrać ;)

      Usuń
  15. Świetne stylizacja i fajny pokaz mody :) Pozdrawiam :))

    https://www.facebook.com/pages/Fashion-by-Megii/445890412206790?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  16. Udział w pokazach mody to super sprawa! Widać, że było interesująco :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz ;) Ja też jakiś czas temu zaniedbałam bloga ;c
    Strasznie mi się podoba Twój płaszcz!

    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/hello-march.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaniedbanie było mało istotne, krótkoterminowe, ale jednak źle mi z takimi sytuacjami. Dziękuje i wpadam do Ciebie ;D

      Usuń
  18. Great blog you have !! lets follow each other ?
    Please let me know
    Kisses
    Irena
    x

    OdpowiedzUsuń
  19. love the pics!!! excellent style!
    kisses.....

    zapatosrojosmoda.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, świetne są te zdjęcia.
    forevver-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. stunning pictures...i like your outfit...the first one with the trenchcoat
    great post

    Greets Jon,
    http://www.jonthegold.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. płaszcz z pierwszej stylówki dobry, a sweter z drugiej pyszny.
    poza tym plus ode mnie za koszule i zarost.
    :)

    pozdrawiam,
    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  23. Looks like some fun events! Like your outfit too!

    Justin
    Walking, Talking Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Justin for visit ;D

      Usuń
    2. No problem! Always like your style inspirations. Let's follow each other? :D

      Justin
      Walking, Talking Style
      Follow me on Facebook, Bloglovin

      Usuń
  24. Lovely looks and nice event !!!


    xx
    http://www.thetrendysurfer.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Great event and great your look!!
    Passa a trovarmi VeryFP

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your outfit!
    Followed back;)

    http://helderschicplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Great photos and outfit, hope you had a great time at the event x

    tuttifruttibyam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. cool coat and top dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. great look

    http://newfashionboy.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  30. NIce trench coat and background.
    The girl's outfit is lovely.

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  31. Busy & stylish! Go on boy! ;-)

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten sam t-shirt! A płaszcz jest świetny ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Love the outfits! :) Swietne sa!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Looks like an awesome show! And you look amazing as usual!

    xxxo from San Francisco,

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    Instagram:
    KimKardashnguyen

    Twitter:
    @Kardashnguyen

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing outfit!!!! Great pictures!

    http://www.comercialmoyano.com

    OdpowiedzUsuń
  36. kiedy jakis nowy poscik :)?
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  37. Loving your style!
    Thanks for following me and sorry for the late reply! I'm following you back!
    Stay in touch! Have a nice day!

    New post: www.thrill-hunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jej, chciałabym kiedyś pójść na taki pokaz mody, ale jak to dorośli mówią "przede mną jeszcze całe życie" :D
    http://teenager4ever56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. zostałeś nominowany do Liebster Blog Avard, szczegóły : http://keepcalmandgototraining.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post ! :)
    A jednak są modowe eventy w Polsce o których wcześniej nie miałem zielonego pojęcia :)
    Pozdrawiam,
    radlewski.com
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  41. lovee it
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  42. Thank you, i am following you now :D

    OdpowiedzUsuń
  43. //What about we follow each other on bloglovin, gfc or whatever it's called, instagram and lookbook? I'll do it all when I'm done at work in some hours :)

    www.unholystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cholera uwielbiam tu zaglądać ; )

    OdpowiedzUsuń
  45. biało szara koszula z muszką mnie uwiodła ;)
    Dziękuję za relację , fajny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil