Don't Give Up


piątek, 6 czerwca 2014

Hi ;)

After a long break I have finally the opportunity to show you a new outfit on the blog. Becouse of the visit of Dawid in Szczecin  we did some pictures. The main think of look is a t-shirt brand Gego. Brand designs simple clothes with a great material and for everyone. They are relatively cheap and the owners are very friendly and can be adapted to the needs of their client. That's why you have to visit their online shop.  
T-shirt that I used is actually a gray-green, more green, but in the pictures, we can see it as gray. I think the matching with the white is successful, and even background is so beautiful. At the end have to say that Dawid made amazing pics of great quality for which he thanks him. Feel free to comment ;)



Po długiej przerwie mam wreszcie okazję opublikować nową stylizację na blogu. Korzystając z odwiedzin Dawida w Szczecinie zrobiliśmy trochę zdjęć i tak powstało to co Wam teraz przedstawiam. Głównym artykułem stylizacji jest t-shirt marki Gego. Marka projektuje proste ubrania z bardzo fajnych materiałów i dla każdego. Są stosunkowo tanie, a Panowie właściciele są bardzo mili i mogą się dostosować do potrzeb swojego klienta, dlatego odsyłam Was gorąco do sklepu marki.
T-shirt, który wykorzystałem w rzeczywistości jest szaro-zielony, z naciskiem na zieleń, ale na żadnym zdjęciu, jakimś cudem tego nie widać. Mimo wszystko myślę, że zestawienie z bielą jest udane, a i tło dopisało pięknie. Dopełnieniem wszystkiego są świetnej jakości zdjęcia Dawida, za które mu dziękuje. Zapraszam do komentowania ;)













t-shirt - Gego
shorts - DIY
shoes - Torna
bag - New Yorker
eyewear - Pull&Bear
bracelet - Zubiro.com


photos by dede-moda


Get this look for $141+ on Lookastic: Grey Print Crew-neck T-shirt, White Shorts, White Low Top Sneakers, and Black Leather Zip Pouch


40 komentarzy:

  1. W tym składzie nawet mi te białe spodenki pasują :) dobry letni , nieprzekombinowany zestaw . Podoba mi sie !

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka rzeczywiście wygląda na miłą ciałku, oku miła jest na pewno. Jak Ci się znudzi to ja poproszę;-))
    Dziś mi sie podobasz, jest na luzie i zwyczajnie, a jednak całość coś w sobie ma.

    Jakie Ty masz zgrabne nóżki;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie , stylowo :)
    Bardzo podoba mi się stlizacja :)
    Zapraszam do mnie www.krakowiankasklep.pl : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie!! Bardzo podoba mi sie ten zestaw, t-shirt ma taki kolor, ze wiele barw bedzie do niego pasowac, Ty wybrales biel i wyszlo pieknie i stylowo, bo biel bardzo ladnie podkresla zielokawo-szary odcien gory. I takie male "cos" jak bransoletka, naprawde doskonale dopelnia Twoj, na luzie dzisiejszy zestaw!! Wyszlo SUPER!! Tlo i zdjecia rowniez jak najbardziej udane!! Calosc bardzo mi sie podoba!! Pozdrawiam serdecznie i zycze milego dnia:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny, prosty, letni zestaw. Jestem zauroczona Twoja umiejetnoscia doboru calej reszty stroju do ...spodenek! To sztuka, zeby nie wygladac smiesznie, albo jak "na plazy". Tobie sie to genialnie udaje. Koszulka super!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, z zielenią czasami tak bywa na zdjęciach, gdzieś się gubi???:)
    Zestaw świetny, t-shirt i spodenki bardzo mi się podobają, z dodatkami fantastyczna całość, super:)
    Pozdrawiam cieplutko Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety się gubi, ale i tak jestem zadowolony ze zdjęć ;)

      Usuń
  7. Zdjęcia są świetne! A stylizacja - zresztą jak zawsze - klasyczna, nieprzekombinowana, wygodna, ale zarazem elegancka. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, świetny t-shirt no i dobry motyw do zdjęć.
    Nic dodać nic ująć!
    Pamiętam Cie z *modnapolka*
    Szukałem Cie na blogspot* no i w końcu znalazłem.
    Obserwuję i również wspominam że będę tu zaglądał, sporo inspiracji :)
    Miłego dnia.
    http://jakubmarssh.blogspot.com/
    Pozdrawiam JM.

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this outfit! That t-shirt is lovely


    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. czekałam na Twój post:) jak zwykle ciekawy.. cudowne stylówki!
    gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, a ja myslałam , ze to dwa T-shirt-y ;))) bardzo fajna stylizacja. dzisiaj robiłyśmy stylizacje do sesji i nasz model miał bardzo podobny zestaw :) To co spotykamy się w niedzielę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to Madziu są dwa t-shirty ;)) Dziękuje Ci za komentarz i za spotkanie, które już za nami ;D

      Usuń
  13. nice tee!

    www.mrsnoone.it
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna stylizacja ;)

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the Tee & this clean cut summer look! Kissssss

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super look! Podoba mi się połączenie dwóch bluzek (?) A o zdjęciach już nie wspomnę :D SUPER! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. nice post!

    www.ilblogdelmarchese.com

    OdpowiedzUsuń
  18. perfect summer look !
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing post
    http://bouaadii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna stylizacja a koszulka ciekawa-wyglada jakby byly dwie oddzielne ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem niezły letni Look :) Nabil.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna letnia, luźna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  23. napis na koszulce bezbłędny, w ogóle fajna stylizacja :) coraz bardziej mi się to podoba, nawet jak dużo bieli się pojawia :P

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil