Moim Okiem #7 Paprocki&Brzozowski Fashion Show May 2014


niedziela, 1 czerwca 2014

Hi ;)

Closing the sequence review of events on my blog I would like to post about event, which took place in the middle of May. The duo designers Paprocki and Brzozowski organized an fashion show of their new collection - fall / winter 2014/2015, to which I had the honor to get the invitation. I and Mateusz went to be a part of this evening.
Beautiful invitation announce beautiful evening. After my last show of this designers (see a previous review out HERE), which I had the honor to visit, I can say that definitely designers reach the highest shelf in Polish terms of taking care of their customers and fans. Event took place in the National Theatre in Warsaw, which automatically gave the event an exceptionally elegant character. Have to say that for a few minutes I regretted even my outfit, bold and too crazy to this place. But then I realized it was the fashion show, and best opportunity to show my style. At the events like that most important is creativity, not the suit and sharp culture .

(...)


Paprocki&Brzozowski collection beautifully and mysteriously named 'Glare' proved to be so in reality. In the dark, the lowered curtain , with creepy melodies and hidden monument, which at the end seems to burn everything becomes clear . Models standing in the small spots of light as under a street light. They are strong and bold, feminine and well know what they want out of life. Clothes reflect light and associations of the sun and what is related to the fire. Everything is elegant and at the same relatively pretentious. Beautiful materials, elegant colors, bold solutions. My first thought tended me to recognize that designers do everything the same way without expanding, but after a longer looking at it I changed my mind. Keep their characteristic style but giving their clients the new pearls, the ability to extend personality in an intriguing way. Of course, men can find for themselves some new, nice clothes, and there are not only sweatshirts. I like the whole idea of ​​the clothes and the show. All played together and finally impressed me.




Kończąc ciąg relacji z wydarzeń na moim blogu chciałbym przedstawić Wam post z pokazu, który odbył się 16.05.2014. Duet projektantów Paprocki i Brzozowski zorganizowali pokaz swojej nowej kolekcji ubrań - sezon jesień/zima 2014/2015, na który miałem zaszczyt dostać zaproszenie. Wraz z Mateuszem udaliśmy się zasiąść wśród wyśmienitych gości i przeżyć jeden z lepszych wieczorów tego miesiąca.


Przepiękne zaproszenie jak zwykle zapowiadało wyjątkowe wydarzenie. To przecież mój drugi pokaz tego duetu (relację z poprzedniego zobaczysz TUTAJ), na którym miałem zaszczyt być i zdecydowanie Panowie osiągają najwyższą półkę w Polsce pod względem dbania o swoich klientów oraz fanów, a przede wszystkim pod względem jakości kolekcji i pokazów, dość wzniosłych. Pokaz mianowicie miał miejsce w Oprze Narodowej w Warszawie, co automatycznie nadało wydarzeniu wyjątkowo eleganckiego charakteru. Przyznam Wam, że przez kilka minut żałowałem wręcz mojej stylizacji, odważnej i zbyt szalonej jak na Operę przystało. Pomyślałem jednak, że to w końcu pokaz mody, a przy okazji święto mody. Tego wieczoru liczy się kreatywność, a nie garnitur i pełna kultura.
Tym razem zaproszonych gości było znacznie mniej, a szczęśliwcami okazali się głównie bliscy projektantów i gwiazdy. Tych drugi było z dwa/trzy razy więcej niż na poprzednim pokazie i zdecydowanie jeszcze tyle osobliwości świata show biznesu nie miałem okazji zobaczyć w jednym miejscu w tym samym czasie. Przyznam Wam jednak, że po Fashion Weeku nie robi już to na mnie szczególnego wrażenia.


Przed samym pokazem P&B swoją kolekcję przedstawiła Marta Gorczyca, tegoroczna dyplomantka MSKPUK. Niestety sama kolekcja nie skradła mojej uwagi. Po pokazie nastąpiło jeszcze wręczenie nagród laureatom kolejnego konkursu. Nic szczególnego, uwierzcie.

Kolekcja Paprocki&Brzozowski pięknie i tajemniczo nazwana 'Glare' okazała się być taką w rzeczywistości. W półmroku, za opuszczoną kurtyną, przy przeszywających melodiach i ukrytym posągu, który na koniec zdaje się płonąć wszystko staje się jasne. Modelki zatrzymują się stojąc w niedużych plamach światła jak pod latarnią uliczną. Są silne i odważne, kobiece i dobrze wiedzą czego chcą od życia. Odbijają światła i skojarzenia zachodzącego słońca i tego co związane jest z ogniem. Wszystko jest eleganckie, a przy okazji stosunkowo pretensjonalne. Piękne materiały, szykowne kolory, odważne rozwiązania. Pierwsze moje myśli skłaniały mnie do uznania iż Panowie wszystko robią w ten sam sposób nie rozwijając się, ale po dłuższym przyjrzeniu się wszystkiemu zmieniłem zdanie. Zachowują charakterystyczny dla siebie styl dając swoim klientkom nowe perły, możliwość rozbudowania swojej osobowości w intrygujący sposób. Oczywiście również Panowie mogą znaleźć dla siebie kilka nowych, ciekawych ubrań i nie są to jedynie bluzy. Podoba mi się cała idea zarówno ubrań jak i pokazu. Wszystko zagrało w jedną całość i ostatecznie przekonało mnie.

Po pokazie goście mięli okazję by porozmawiać o wszystkim i wypić symbolicznego szampana za wieczór. Długo by mówić o tej części wieczoru, ale spędziłem ją bawiąc się świetnie, poznałem kilka osób i w sumie naszą grupą wyszliśmy no.... prawie ostatni z teatru. Intrygujący wieczór, przepełniony moimi fail'ami, ale to inna historia. Polecam Wam teraz zobaczyć zdjęcia moje i z internetu, oceńcie sami ubrania, oraz wieczór.


Watch this fashion show OUT HERE




My pics:







My look from this event:

Sweatshirt - Paprocki&Brzozowski
Shorts - second hand
Shoes - Jumex
Bag - New Yorker
Scarf - no name
Bracelet - Zubiro.com


31 komentarzy:

  1. Gratuluje wspanialego zaproszenia na taki POKAZ!! Swietna relacja ze znakomitego pokazu. Zdjecia sa rowniez znakomite, a pokazane modele mowia same za siebie.... elegancja swietnie poloczana z prowokacja...Twoj zestaw na taki pokaz uwazam za sluznie wybrany... szczegonie piekne i mile bylo to, ze zalozyles Sweatshirt - wlasnie projektu tych dwoch projektantow... Paprocki&Brzozowski... dla nich z pewnoscia bylo to tez mile widziane!! Osobiscie bardzo mi sie podoba...a pomaranczowe szorty, buty no i oczywiscie bransoletka wspaniale podkreslaja czern .. Udalo Cie sie znakomicie!! Gratuluje!!. Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze udanego i slonecznego tygodnia:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, cenię Twoje komentarze najbardziej za to, że zawsze widzisz najdrobniejsze szczegóły i oceniasz je :)))

      Usuń
  2. Bardzo fajne ciuszki, ubralabym nie powiem! :)
    xoxo
    visit me soon on pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, fajnie bywasz;-)
    Co do pokazu, niejedną rzecz włozyłabym bez wahania, ale te połyskujące tkaniny kompletnie do mnie nie mówią, szczególnie na mężczyznach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się one podobają chociaż są bardzo wymagające ;p Dziękuje za odwiedziny :))

      Usuń
  4. Wow super. Najbardziej podoba mi się strój nr. 4.
    Zazdroszczę dnia.
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. This is great! The fire sweat…hot hot hot! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja faktycznie ciekawa, a co ważniejsze - nie tylko na wybieg, ale i na polskie ulice. No, przynajmniej miejmy taka nadzieję ;) Ciekaw jestem tych Twoich fail'i, musisz o nich opowiedzieć! Z kolei Twoją stylizację uważam za jak najbardziej odpowiednią. To nie był pokaz sukien ślubnych i garniturów, więc samo miejsce nie powinno zobowiązywać do czegokolwiek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O failach nie na forum ;p
      Dzięki wielkie za miłe odwiedziny i komentarz ;)

      Usuń
  7. sounds great !
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, so much fashion talent in Poland! And I really like what you wore! Can't wait to shop in Poland...very soon!

    Justin
    Walking, Talking Style
    Follow me: Facebook, Bloglovin', Instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdraszczam takiego zaproszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zaproszenia na takie wydarzenie! Bardzo ciekawa kolekcja, czerwona suknia jest moją faworytką, wygląda wprost bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pokazy które mają w sobie większe założenie niż przejście modelek po wybiegu. Takie, które opowiadają jakąś historię. Połączenia fashion z show. Myślę, że ten zdecydowanie do takich należy.
    Uśmiechnęłam się po przeczytaniu: "Tego wieczoru liczy się kreatywność, a nie garnitur i pełna kultura." wiem, co miałeś, ale kulturnie musi być :D
    Co do Twojej stylizacji - ostatnio szaleję na punkcie pomarańczowego koloru! <3
    A i ja chcę historię z failami :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że i kulturę zachowałem mimo krótkich spodenek ;)

      Usuń
  12. Z Pań podoba mi się look z futrem, kremową sukienką i okularami. U panów podoba mi się jedynie ten beżowy płaszcz. A Ty masz fajne buciory ^ ^

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Awesome fashion show !! so cool.



    xx


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie bardzo rozumiem nawiązujący do antycznego ideału piękna posąg nagiego mężczyzny, to znaczy nie widzę powiązania między kolekcją ciuszków a tym wyrazem sztuki. Chociaż myślę, że pewnie sami autorzy nie wiedzieli co to może mieć wspólnego:P tak czy siak, posąg podoba mi się najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że wiedzieli, sam to widzę i rozumiem, a całość składa się spójnie w historię i motywy również kolekcji ;)

      Usuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil