Magnificent Orange


środa, 25 czerwca 2014

Hi ;)

To this look I used my new  Armani jacket, but definitely it's not here most important thing. Shoes - I bought them in... Second Hand. There were still new, with tags, labels and they are perfect fit on me. I used them already in outfit for the Paprocki&Brzozowski's fashion show (see here), but probably most of you didn't see them, now it is relatively possible. I hope that this elegant, classic but uncommon and crazy look is good enough for you :)

P. S. Some photos are uncomfortably high contrast - low quality, but it is unfortunately an error of blog, original photos that are enclosed with better color. Anyway I hope that it receives a positive effect of this photo shoot.




Przedstawiam Wam drugi look, który przygotowałem na sesję z Dawidem, kiedy to odwiedził mnie w Szczecinie kilka tygodni temu. Pierwsza stylizacja przez niego sfotografowana tego dnia to Don't Give Up.

W stylizacji wykorzystałem mój nowy nabytek - marynarkę Armaniego, ale zdecydowanie to nie ona gra tutaj pierwsze skrzypce. Buty dorwałem pewnego dnia na zakupach z Asią w.... Second Handzie. Były jeszcze nowe, z metką i idealnie na mnie pasowały, kupiłem od razu. Wykorzystałem je już w stylizacji na pokaz Paprocki&Brzozowski (zobacz tu), ale pewnie większość z Was pominęła ich obecność, teraz jest to stosunkowo mało możliwe. Mam nadzieję, że ta elegancka, klasyczna, ale nietuzinkowa stylizacja przypadnie Wam do gustu :)

P.s. Kilka zdjęć ma nieprzyjemnie duży kontrast, ale to niestety jest jakiś błąd bloga, oryginalnie zdjęcia, które załączyłem mają lepszą barwę. Mimo to liczę, iż pozytywnie odbierzecie efekt tej sesji.











Jacket - Emporio Armani
Shirt - no name
Jeans - Zara
Bag - New Yorker
Shoes -Jumex
Bracelet - Zubiro.com


photos by dede-moda




Get this look for $234+ on Lookastic: Black Longsleeve Shirt, Navy Blazer, Black Leather Belt, Black Jeans, Red Leather Low Top Sneakers, and Black Leather Zip Pouch





66 komentarzy:

  1. Nabilu! Piekna stylizacja!! Buty wspaniale!! Bransolentka, jak zawsze swietnie dobrana. O marynarce, ktora jest sama w sobie urocza, powiem jeszcze to, ze ma na dodatek piekny kolor, ktory wspaniale pasuje do pamaranczowego koloru:!! Ppozdrawim bardzo serdecznie
    P.S.Ja tez mam tej firmy buty, byly dosc tanie i jestem z nich bardzo zadowolona. Pokazalam je w poscie ROZANE WZORY I WSPOMNIENIA.

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałem buciki i są piękne, a za jak zawsze dokładną ocenę moich stylizacji baaaardzo Ci dziękuje ;))

      Usuń
  2. Kochany, jesteś mistrzem. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice pics, I really like the jacket and pop of color with shoes
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  4. co za fart z tymi butami! Się Tobie trafiło! RZeczywiście przyćmiły Armaniego;-)

    Bardzo mi się podoba ten zestaw. Jakoś tak bardzo dobrze to wszystko na Tobie leży, może to krój marynarki, nie wiem. I kolorystyka, taka dosyć niestandardowa. Ludzie boją się łączenia różnych odcieni granatu, a szkoda.

    Pozdrawiam Cię i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie moja droga - szkoda, że się boją, a co gorsza mimo wszystko są przekonani, że łączenie jest złe. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  5. Nabil, wiesz jak uwielbiam pomarańcz - tą stylizacją oddałeś strzał prosto w moje serce ! Buty są szałowe, ja szukam idealnych pomarańczowych butów i znaleźć nie mogę, a Ty proszę - wpadasz do sh i czekają na Ciebie ! Szczęściarz ! Marynarka leży doskonale - piękna, rzec muszę :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo mi miło, że się podobają, właściwie całość. Faktycznie miałem ogromne szczęście :D
      Dziękuje za miłe odwiedziny :D

      Usuń
  6. No i jest genialnie ! Elegancja ale z luzem i polotem ! Wszystko do siebie super pasuje !!! Bardzo , bardzo dobry set !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi Aniu miło, wiem, że jesteś wymagająca :D

      Usuń
  7. cudowne buty ,look miazdzy super bomba wooow :)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Farciarz z Ciebie, takie buty, i kolor i fason, są fantastyczne:)
    Dobra buty ekstra, ale i cała reszta bardzo bardzo mi się podoba, mało obiektywna jestem bo granat uwielbiam a połączony z pomarańczem, ach:)
    Naprawdę idealnie:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak idealnie, to aż mi brak słów! Dziękuje bardzo ;)))

      Usuń
  9. Świetny zestaw, wszystkie elementy perfekcyjnie zgrane! Buty to prawdziwe perełki i tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że second handy to świetne miejsce na polowanie na skarby :-))) Uwielbiam ich energetyczny kolor, który jednocześnie ożywił i dopełnił całość! Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to szczęściarz z Ciebie - takie super buty upolować!!! no i marynarka - klasa sama w sobie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna marynarka no i podziwiam super buty!
    Pozdrawiam JM.

    OdpowiedzUsuń
  12. look elegant !
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten kolor - taki intensywny, marchewkowy pomarańcz. Przy zestawieniu ze stonowaną resztą świetnie go wyeksponowałeś. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę, że widzisz dokładnie to co trzeba ;) W sumie nie mogło być inaczej bo gust i zmysł masz świetny :D

      Usuń
  14. te buty są genialne ! + świetna marynarka :D


    http://freakstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw ! Już dawno namawiałam Kamila na takie w intensywnym kolorze + 3 cm do wzrostu ale jakoś się nie przekonał :/

    OdpowiedzUsuń
  16. you look fabulous.
    will you like to follow each other

    New Post: Sandy Sandhu
    New Giveaway Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoja kreatywnosc i odwage!! Buty sa czadowe, przykuwaja w zasadzie cala uwage! Pomarancz z granatem to wspaniala mieszanka kolorystyczna! Pozdrawiam Cie serdecznie! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba mojej wymagającej Ani :D

      Usuń
  18. Te buty czekały na Ciebie. Świetnie wpasowują się w Twój styl. Genialny look!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne zestawienie! Tak długo czekałam na post i się doczekałam! :)

    Może jesteś zainteresowany konkursem? W którym można wygrać całkiem fajne okulary, pasujące do Ciebie, wpadnij chodź na chwilkę! Czekam na następny post:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej świetny look! Bardzo mi się podobają te buty!
    Pozdrawiam :)

    secret-fashion-men.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mężczyzna ze stylem, co jest bardzo przyjemne dla oka :) Buty może nie podbiły mojego serca, ale całość świetnie się prezentuje!

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;D Oczywiście nie każdy przecież musi lubić te buty, ale ja osobiście jestem szczęśliwy z ich nabycia :)

      Usuń
  22. The look is absolutely spectacular, I love the contrast between dark and bright colours like navy and orange as u've done/ The armani blazer's a killer and it looks so chic and elegant, wonder if i'm still able to find it in UK, Lol, the orange shoes adds more fun 2 the look but still able to keep the elegance of the outfit. Would love for us 2 follow and support each other's blog.

    lennylinhpham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. szał kolorów :)

    a marka butów i mi dosyć dobrze znana, miałam już kilka par od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te bucisze rzeczywiście robią mega wrażenie, czadowe są! :) I świetnie kontrastują z marynarką, uwielbiam taki nonszalancko- sportowy styl, inni faceci powinni brać z Ciebie przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wszystko połączyłeś, kolorystycznie buty świetnie pasują do marynarki. Oj bardzo mi się podoba ta stylizacja :)

    Paulina z Paullastyle.

    OdpowiedzUsuń
  26. Extreme shoes but look good on you
    xx
    debsbug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna stylizacja :)
    pytałeś się o wspólną obserwację to zaobserwuj pierwszy i napisz że już a ja też zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I LOVE YOUR SHOES

    http://theguyinmilano.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne wyczucie stylu nie widzialam zeby chlopak tak fajnie sie ubieral, poydrawiam
    zapraszam do mnie www.lamarafashion1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Omg! Those shoes are life. I love them

    Askiaabdull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil