Brands You Should Know


środa, 9 lipca 2014

Hi :)

Today I would like to present you some fashion brands (stores and designers) who I have contact with, but only with few I'm in cooperation, I just wanted to show you rest of them, clothes of this stores. Here are not all brands, because one of the best, with which I was able to make contact is Zubiro.com, with men's jewelry. Currently they're resting from collaborations with bloggers, anyway today I wanted to focus on the clothes. I hope this post will inspire you to buy something interesting ;)


Dziś chciałbym zaprezentować Wam kilka podmiotów modowych (sklepów i projektantów), którzy dotychczas nawiązali ze mną różnego rodzaju kontakt, współpracę lub po prostu z prywatnej strony chciałbym ich pokazać szerszej publiczności. Nie są to wszystkie marki, bo jedną z najlepszych, z jakimi udało mi się nawiązać kontakt to Zubiro.com, czyli biżuteria męska. Aktualnie jednak odpoczywają oni od współprac z bloggerami, a poza tym dziś chciałem skupić się na ubraniach. Liczę iż zainspiruję Was do zakupu czegoś nowego, ciekawego ;)




I think that every fashion blogger now this shop, they have a clothes in variety of style and everyone can find something for yourself.

Każdy blogger zna ten sklep internetowy, mają ubrania w różnym stylu i każdy może znaleźć coś dla siebie.

1. Click
2. Click
3. Click
4. Click
5. Click




Both online shops belong to the store Andegrand Platinum, which is located in Szczecin. An assortment of the store is typically for skates, but everyone is able to find something for themself. Mostly love fashionable shoes by sport brands.

Obie strony należą do sklepu Andegrand Platinum, który znajduje się na deptaku w Szczecinie. Asortyment sklepu jest typowo skate'owski, ale każdy jest w stanie znaleźć coś dla siebie od dodatków po aktualnie bardzo modne buty sportowych marek.

1. Click
2. Click
3. Click
4. Click
5. Click




I wrote about this shop before and what is important their t-shirt was used by me in outfit named Don't Give Up (see here). People are so nice, assortment's good for summer fashion and the're giving us opportunity to make a t-shirt with our own text. Materials pleasant to skin ;)

O sklepie tym już kiedyś wspominałem, a co ważne ich t-shirt został wykorzystany przeze mnie w stylizacji Don't Give Up (zobacz tutaj). Obsługa sympatyczna, asortyment na czasie i możliwość zrobienia czegoś autorskiego. Materiały przyjemne na skórze ;)

1. Click
2. Click
3. Click
4. Click
5. Click
6. Click



I met them on fashion week in may and they've already seem to be very friendly. I mentioned about them in my post from this event and showed you a picture with them from Wrocław Fashion Meeting. They have casual and formal pants in lots of colours and what's the most important - really high quality. I've personaly seen and touched their pants three times and I simply recommend them. I hope that in future I'll be able to show you me wearing one of them.

Poznałem ich na fashion weeku w maju i od razu wydali się sympatycznymi ludźmi, dlatego wspomniałem o nich przy okazji postu relacjonującego to wydarzenie, oraz później udostępniłem zdjęcie z naszego spotkania w poście o Wrocław Fashion Meeting. Mają męskie spodnie na co dzień i do garniturów w różnych kolorach i co najważniejsze z bardzo dobrego materiału. Miałem ze spodniami do czynienia już trzy razy i po prostu POLECAM. Mam też nadzieję, że w przyszłości uda mi się pokazać Wam ich spodnie na sobie ;)

1. Click
2. Click
3. Click
4. Click
5. Click
6. Click


I know this designer from instagram (click), a very friendly man. I've discovered his clothes during following his instagram... wow! High Fashion!

Projektanta znam z instagramu (link), bardzo sympatyczny człowiek. O tym jakie robi ubrania zorientowałem się dopiero w trakcie śledzenia jego zdjęć i... wow! High Fashion!

Collection - Click
Shop - Click


35 komentarzy:

  1. Ja lubię choies :))) resztę pierwszy raz widzę na oczy :)

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w wolnej chwili Alu koniecznie się z nimi zapoznaj :D

      Usuń
  2. Awesome outfit and very great pics
    Great Work
    heyhadrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, love this outfit as well, my best outfit.... have no idea what can you see here but you have right ;)

      Usuń
  3. zdecydownie wszystko z gego art i eliran nagrassi! :)

    www.AneciaBlog.pl | fashion, beauty & lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzy cudo :3

    http://lawendoweciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja stąd znam tylko choies:)
    gego art ma świetne rzeczy z tego, co widzę :)
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Eliran Nagrassi gives me goosebumps for his garments, very high fashion, chic and classy, makes me fall in love. Benevento's awesome as well for the colourful chinos and shorts. Thanks so much for sharing this!!

    lennylinhpham.blogspot.com
    Hugs
    Lenny xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy i dobry wybór :D
    Obserwuję, będzie mi miło, jeżeli zrobisz to samo u mnie :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy :)
    Ja już obserwuję :) czekam na rewanż

    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. What a lovely selection of clothes! I so love this. Have a great day. :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook



    xoxo;
    What Kenny Hearts a Fashion and Decor Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Good selection.
    Greetings.


    NEW POST IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. oja! zazdroszczę Ci tej współpracy z Eliran!

    OdpowiedzUsuń
  13. I follow Eliran on instagram as well... His garments are amazing! Love them.

    xxxo from San Francisco,

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    Instagram:
    KimKardashnguyen

    Twitter:
    @Kardashnguyen

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe propozyzje dzis nam zaprezentowales Nabilu.. . szczegolnie podobaja mi sie prpozyzje od Eliran Nargassi a juz najbardziej podobaja mi sie bransoletki firmy Zubiro!! Pozdrawiam Cie serdecznie z deszczowego Saarlandu:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. równiez obserwuję :)
    pozdrawiam ciepło ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. eliran nargassi zdecydowanie najpiękniej i nie znałam tego, dziękuję za oświecenie bejbe :D już Cię widzę w jakiejś ich kreacji :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Z choies są świetne rzeczy, bardzo polecam :) z Twojego zestawu zwróciłam uwagę na zółtą koszulę i tą kolorwą spódniczkę :) reszta też bardzo pozytywna :) Obserwuję Cię, odnowiłam i wróciłam do bloga zapraszam :) eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/ Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post, chyba zapoznam się bliżej z niektórymi z tych sklepów.
    Polubiłam fanpage oraz zaobserwowałam, zgodnie z umową :)

    zapraszam do mnie na dopiero co dodaną wakacyjną stylizację.

    OdpowiedzUsuń

  20. poklikane!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Eliran Nargassi… super hot!

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Choies przewija się na wszystkich blogach, pozostałych adresów nie znałam, więc lecę się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ohh nice post !! This is so helpful really nice work :D I love your Choies choices, I have been working with them recently and I'm pretty happy with their products :D Looking foward to read more about you!

    OdpowiedzUsuń
  24. Skupiłam swoją uwagę na Benevento, uwielbiam facetów bawiących się kolorami na spodniach. Mojemu mężowi kompletnie to nie pasuje więc może dlatego? ;D
    Ostatnio widziałam Pana po 40. granatowa marynarka, granatowe buty z pomarańczowymi sznurówkami i koralowe spodnie! Wyglądał rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się ten projektant z instagramu ;))) ... oczywiście jego projekty :) Gratuluje współpracy :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. these are all such fab choices!

    styleandchocolates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil