Instagram


niedziela, 20 lipca 2014

Hi ;)

Today I want to share with you my instagram's profile, it's best day for it, because as today I already have won the magic number of 1,000 followers. It is nothing unusual, pictures are not so special, perhaps you can find a better on my profile or everywhere, but that is why I wanted to inspire you not only to visit my profile, but generally active usuing instagram because you can be open and feel active in many ways. I know many of you have no instagram still it's a reason why I wanted to show you few my pics. You can find on my profile my all last year, what I did, how I started with blog, my travels and feelings. Now I'm open for architecture and nature much more than before. What do you think about that?



Od kilku dni zastanawiałem się co będę mógł napisać w poście nieprzedstawiającym stylizacji. Pomyślałem, że mogę się podzielić tym co należy do mojego świata i jest powiązane również z blogiem - moim instagramem. Nie każdy ma do tej aplikacji dostęp, a jeśli tak to nie każdy miał możliwość widzieć mój profil. Nie jestem w tym najlepszy, niektóre zdjęcia mają średnią jakość, historię lub sens w byciu upublicznionym. Natomiast korzystam z tej aplikacji intensywnie od dokładnie roku i przez ten rok zmieniła ona wiele w moim życiu lub po prostu uwieczniła na bieżąco wiele zmian. Dzięki instagramowi poznałem i poznaję genialnych ludzi z całego świata (daleko nie szukać - Asię, którą znacie z mojego bloga też poznałem przez instagram), jestem na bierząco z tym co się dzieje w modzie i nie tylko, a co ważne nauczyłem się rozglądać dookoła i w każdym miejscu szukać piękna. Doceniam bardziej podróże, a jeszcze bardziej swoje miasto.

Chociaż nie planowałem tego to wczoraj zrozumiałem, że opublikowanie tego posta powinno się odbyć właśnie dziś, bo tak jak myślałem dziś zdobyłem magiczną liczbę 1000 obserwatorów, dziś przy tej okazji zmieniłem również nazwę profilu. Niby nic wielkiego, nie mam na celu się Wam chwalić niewiadomo czym, po prostu jak blog tak instagram wiele mi umożliwia i spełnia moje potrzeby, dlatego tak jak stylizacjami chciałem się z Wami podzielić tą informacją i kilkoma zdjęciami. Nie są szczególne, być może na profilu znajdziecie lepsze, ale właśnie dlatego też chciałem Was zainspirować nie tylko do odwiedzenia mojego profilu, ale ogólnie do aktywnego korzystania z tej aplikacji gdyż można się w wielu dziedzinach bardzo otworzyć, pobudzić swoje zmysły na piękno. Oczywiście nikt mi nie płaci za ten post, po prostu Was szczerze zachęcam i liczę na mały komentarz z oceną tych kilku wybranych zdjęć, których nie znajdziecie na blogu. Specjalnie podzieliłem je na małe kategorie oznaczone charakterystycznymi dla aplikacji #hasztagami ;)



P.S. My new instagram name: nabilunity


#passion



#clothes



#sky



#university



#traveling



#architecture





#others









43 komentarze:

  1. o, jestem chyba pierwsza;-) Z gratulacjami! Po pierwsze gratuluję tysiączka, po drugie fajnego profilu. Osobiście nie jestem użytkowniczką insta. ale jak patrzę na Twoje fotki to aż mi się chce zadziałać w tym temacie. Musiałabym zacząć od zmiany telefonu, ale wszystko przede mną.
    Ciekawy człowiek z Ciebie. Pozdrowionka !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kochana, wszystko przed Tobą :D Miło mi, dziękuje ;)

      Usuń
  2. Mam instagrama, ale w sumie nie dodaje na niego systematycznie zdjęć, co jest w sumei dziwne bo zdjęcia robić kocham no i wsumie uczę się tego. Twoje zdjecia są inspirujące no i ostatnio troszkę staram się tego instagrama odświeżyć, więc dajesz mi jeszcze wiecej chęci na zrobienie tego :D ja już też wrzucam się do obserwowania Ciebie
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy się w obserwujących więc jestem na bieżąco.
    Uwielbiam takie różnorodność na ig.

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne masz te zdjęcia :))) Gratuluję tylu obserwatorów :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing pics
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny miks i fajny pomysł, ja na przykłąd nie mam Insta więc przynajmniej tutaj nadrobię :D Piękne zdjęcia architektury, lubię takie klimaty. A Twoja stylówka z pierwszego zdjęcia w poście bardzo mi się podoba - żółta torba idealnie podbija mrok zestawu :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... sam uwielbiam takie połączenia looków. Torbę kocham <3

      Usuń
  7. Świetny,różnorodny insta mix:-)Skoczne zdjęcie super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, zdjęcia świetne:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. U have such a wonderful instagram, and congratulations on having 1000 followers xx It's truly amazing and im gonna follow u definitely, mine's @lenpham107. Also i recently found one of ur photos reblogged on tumblr and i'm very impressed of the work u've put in to get to the point 2day :D

    Hope u'll have a great week xoxo

    lennylinhpham.blogspot.com
    xoxo
    Lenny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, thank you, thank you. Have no words for your comments Lenny <3

      Usuń
  10. Mnie nadal tam nie ma, nie chcę ryzykować stratę czasu na kolejne rzeczy związane z internetem, blog na razie mi wystarcza. Kto wie, może kiedyś zmienię zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę. Sam jestem zły, że to kolejny pożeracz cennego czasu, ale ma wiele zalet.

      Usuń
  11. Beautiful photos.
    Greetings.


    NEW POST IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje 100 obserwatoro!! Swietny mix zdjec! wszystkie zdjeci sa bardzo ciekawe Ty...budynki,...kwiaty...roslinnosc...owoce...zachod slonca... Jedank: Pierwsze zdjecie jest fantastyczne!! Ty stojacy pod murem w kurtce zapietej pod sama szyje...szczuplutki, zawadziacko trzymajacy kapelusz, jakbys chcial sie komus uklonic...i ta szalenie urokliwa, zolta torba czynia to zdjecie WYJATKOWYM. Takze zdjecie z 13 i z podskokiem jest fantastyczne!!
    Cudowne budynki...czy to nie jest Lodz??? ..bardzo podobne i te ozdobne i te odrapane...bardzo duzo takich jest w Lodzi... ten pierwszy moze to byc budynek na Piotrkowskiej lub Kosciszki lub ten drugi z kariatydami... na Narutowicza.. lub Gdanskiej...Rowniez na zdjeciu z dziewczynami chyba tez jestes w Lodzi na Fashion Week...

    To swietnie Nabilu, ze dzieki Asi zaczales wiecej dostrzegac i zauwazac... doceniac wlasne miasto.To podroze wlasnie ucza nas innego patrzenia na nasze wlasne rodzinne miasto...po kazdej podrozy zaczanymy inaczej na nie patrzec... czesciej spogladac w gore...porownywac z innymi miejscami... Raz jeszcze gratuluje 1000 obserwatorow!!
    Ja mam dopiero, a wlaciwie juz 570, ale prowadze blog dopiero 6 miesiecy, dzis 23 czerwca mija 6 m-cy odkad zalozylam moj blog.... Instagramu jeszcze nie mam...moze kiedys go tez zaloze. Pozdrawiam Cie Nabilu serdecznie i zycze jeszcze wielu innych pieknych stylizacji i swietnych jak te, zdjec:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE !!!
      To nie Łódź, a Szczecin, ale miło mi, że widzisz podobieństwo :)
      Z dziewczynami w Warszawie ;)

      Usuń
  13. Gratuluję 1000 obserwatorów - to na prawdę coś, ja marzę o tym ale chyba nie doczekanie. :-) :-( A zdjęcia - hm... Po prostu są piękne. O dziwo trudno mnie zafascynować zdjęciami z instagrama, ale Twoje mnie zachwyciły. Najpiękniejsze są te z architekturą może dlatego mnie tak "pociągają" ponieważ sama interesuję się dekorowaniem, urządzaniem wnętrz. Uwielbiam stare budynki z jakąś tajemnicą, swoim osobnym życiem. Nie zlewają się z tymi nowymi, wielkimi, oszklonymi budynkami.
    Zapraszam serdecznie i pozdrawiam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Życzę miłych i spokojnych wakacji :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. I really like your buildings pictures! Pretty nice instagram account men :D
    Looking foward to read your next post !

    OdpowiedzUsuń
  15. troche tych zdjęć się nazbierało i moich zaległości też (jak zwykle:P) wyglądasz kwitnąco bejbe, widać że jesteś w swoim żywiole i widzę też jakiś travelling był, trzeba korzystać z możliwości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, dokładnie :D Dzięki :D
      Travelling za granicę ostatni rok temu, ale teraz po naszym kraju jest spoooorooo!

      Usuń
  16. Ja mam Instagram i czasem dodaje zdjecia, ale w sumie bardziej zależy mi na tym, żeby widzieć zdjecia osób, gwiazd, które mnie interesują ;) Świetny mix zdjęć! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nel tuo blog ci sono foto bellissime sia di moda che di architettura, bravissimo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi piacciono le foto dei paesaggi come quelle dei palazzi, delle strade, delle città, sono foto molto molto significative.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stai divinamente vestito di bianco, mi piace moltissimo quell'outfit.

    WWW.ANGELICHIC.COM

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil