Urban Flowers


czwartek, 3 lipca 2014

Hi ;)

As you can see here we are small changes on my blog. After some words that I heard from a wonderful woman - EliaLaMode - decided to expand the space of posts, I hope for a better quality of viewed images. Is it fine? ;)

Outfit very simple. Everything matched the shirt with a rather interesting colors and patterns.  
I have to say about background. For the first time we were taking pictures with Asia, and she took me there for this  photoshoot. It is not in the center of Szczecin, and the buildings are new, so I had a right to be surprised and enchanted. Modernism with geraniums... together with the background and look give to me an interesting effect. How do you like it?



Jak widzicie na blogu małe zmiany. Po pewnych słowach, które usłyszałem od wspaniałej kobiety - EliaLaMode - postanowiłem sporo poszerzyć miejsce na posty, co w efekcie ma wpłynąć na lepszą jakość oglądanych zdjęć. Oby ;)

Stylizacja bardzo prosta. Wszystko dobrane pod koszulę, o dość ciekawym kolorze i wzorach. Zamiast torby występuje magazyn modowy.
Z innej bajki jest natomiast miejsce. Po raz pierwszy zdjęcia robiliśmy sobie z Asią, a w to miejsce zabrała mnie specjalnie na sesję. Nie jest to w centrum Szczecina, a budynki są nowe, dlatego miałem prawo być zaskoczony i oczarowany. Surowy modernizm miejsca przełamują pelargonie, które wspólnie z tłem i stylizacją dają według mnie ciekawy efekt. Jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że zdjęcia większe od dotychczasowych na blogu pozwolą Wam dostrzec więcej pozytywnych szczegółów ;)



















Shirt -nn
Pants - Top Man
Shoes - Torna
Eyewear - Pull&Bear
Magazine - Viva Moda


photos by Ashplumplum



Get this look for $94+ on Lookastic: Black Print Longsleeve Shirt, Tobacco Chinos, and White Low Top Sneakers




106 komentarzy:

  1. łooo! chyba jeden z najlepszych zestawów, jeśli nie najlepszy.
    Koszula mi się strasznie podoba, zdjęcia i miejsce również! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Mocne słowa. Nie jest moim ulubionym, ale cieszę się, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  2. format wyglada swietnie a koszula zajebista
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba!! Bo kocham pelargonie...podobnie jak u mnie w TRUSKAWKOWYCH WZORACH sa pelargonie...U Ciebie swietnie sie komponuja z koszula, no i to czasopismo pasuje jak ulal do Ciebie i stylizacji, bo jest na niej pomaranczowy kolor, co na koszuli:) Pozdrawiam Cie serdecznie i zapraszam na prezent do mnie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Elu za komentarz i zaproszenie na piękny post ;)

      Usuń
  4. Przepiękna sceneria - surowość budynku z soczystą barwą pelargonii wygląda niesamowicie ! Twój set bardzo udany - podoba mi się kolorystyka i deseń koszuli, zwróciłam też uwagę na spiczasty kołnierzyk w stylu lat 70-tych i świetnie dobrane spodnie. Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula śliczna, chętnie bym ją od Ciebie podebrał. Ja sam ostatnio mam fazy na koszule, ale tylko te z długim rękawem (oczywiście podwijam), a do koszul z krótkim po prostu nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również podwijam, chociaż w modzie jest teraz nie podwijanie a podciąganie :D Dzięki Patryk :D

      Usuń
  6. Nie wiem co fajniejsze: genialna miejscowka czy Twoja oryginalna stylzacja... Powiem wiec tak, ze jedno uzupelnia sie idealnie z drugim i tworzy swietna calosc! Koszula na pierwszym planie:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś mistrzem, dla mnie zestaw idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I think Asia did such a good job with pics, u look great
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie, lekko old- schoolowo :)
    Bardzo mi sie podoba!
    <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. the look's spectacular, casual but still chic and very versatile. I love ur Pull & Bear shades :D.

    Keep in touch, mate xx

    lennylinhpham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z każdą kolejną stylizacją uwielbiam Cię jeszsze bardziej !(a myślałam, że to niemożliwe) ;-)
    A idź Ty! :P

    ;-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Budynek widać że nowy - jeszcze wiszą kable zamiast lamp;-) Asia Ci ładną scenerię znalazła;-)

    Wyglądasz jak zwykle perfekcyjnie. Bardzo lubię Twój styl. Jedynie co, to nie przepadam za kołnierzykami zapiętymi ciasno pod szyją, ale to moje osobiste skojarzenia są. Masz też fajne okulary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;)
      Kołnierzyki - kwestia gustu i stylu jaki się lubi. Ja uwielbiam światową elegancję, gdzie póki co wciąż królują zapięte do końca koszule ;)
      Ogromnie dziękuje Madziu ;)

      Usuń
  13. koszula jest rewelacyjna:D

    OdpowiedzUsuń
  14. super, naprawdę super! świetna koszula,bardzo mi sie podoba całość ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Toż to taki "mój" look! :D Baaardzo mi się podoba, koszula genialna. No i miejscówa faktycznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo pomyślałem gdy zobaczyłem efekt na zdjęciach - że Tobie koniecznie musi się spodobać bo to Twoje kolory ;)

      Usuń
  16. Gran bel post

    WWW.ANGELICHIC.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. La camicia ha una fantasia bellissima

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi piace il luogo dove hai scattato le belle foto

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie jak zawsze :D uwielbiam mężczyzn w białych butach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. POWALIŁEŚ MNIE NA KOLONA!!!
    dosłownie! genialne!!!

    pewnie,że yak, ja już obserwuje teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great look and pictures! I think they have the appropriate size :) The trainers are fabulous.

    Jasmine x
    For a Real Woman
    So easy Spanish!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super koszula i ładne zdjęcia :)
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż :)
    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia, musisz miedź dobry aparat :)
    +Zacznij tą Obserwację :-)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. wonderful casual look
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  25. wow this is such a great look :) I love your shirt

    http://www.pinkoolaid.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula ma niespotykany wzór pewnie większość mężczyzn nie byłaby na tyle odważna by ją założyć ale ty wyglądasz w niej świetnie :D Miejsce jest cudowne.
    Dziękuje za odwiedziny na moim blogu wspominałeś coś o obserwacji ja już :D
    http://mojawizjaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. thanks for visiting my new post. Have a great weekend Nabil xx
    Hug xoxo

    lennylinhpham.blogspot.com
    Lenny xx

    OdpowiedzUsuń
  28. kolejny świetny look:), extra koszula!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mas que combinação em ! Arrasou em mesclar a calça um tom mais bege com uma peça da parte superior com estampa, o óculos finalizou legal, acho que um tênis ou sapato preto também fica bom !
    http://garotadonzela.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przybądź do Szcz to zrobimy tam sesję znów ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia, moze zgodzisz się na wspólna obserwację? :)
    pozdrawiam ciepło.
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Również muszę pomyśleć nad zmianami na swoim blogu, gdy tylko będę miała więcej czasu.
    Zdjęcia bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  33. your look is perfect!!beautiful pics!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz. Bardzo mi się podoba a sceneria! Wow! :)
    Pytałeś o obserwację, ja już ;)
    http://lawendoweciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie! Fajne zmiany, z pewnością na lepsze...

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim czytelnikom udanych, słonecznych i przede wszystkim niezapomnianych wakacji!:)

    Zapraszam do mnie na wczorajszy post. Co powiesz na wzajemną obserwację?

    PS czy mogłabym liczyć na like? Byłabym niezmiernie wdzięczna.
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  36. zmiany wpłynęły na lepsze, zdjęcia ogląda się świetnie. Look jest świetny. :)
    zgadzam się na obserwację :) ja już i teraz Twoja kolej. Na pewno będę to zaglądać, pozdrawiam serdecznie :)
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wonderful shirt dear!!!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna jakość zdjęć i ich wykonanie! Jestem jak najbardziej na tak!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość nie jest idealna, ale cieszę się Paula, że się podoba ;)

      Usuń
  39. dziekuje za mile slowa, staram sie aby choc troche pokazac moje zycie w usa :)
    jasne, ze obserwuje twojego bloga! znam cie ze strony dawida, czesto tam goscisz i sama sie dziwie dlaczego dopiero teraz odwiedzilam twojego bloga :)

    www.AneciaBlog.pl | fashion, beauty & lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuje za przemiły komentarz ;D Pozdrawiam :)

      Usuń
  40. Great shirt!
    www.cupofcouple.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Dostrzegam świetną całość-nic dodać,nic ująć:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaproponowałeś wspólną obserwacje, ja już, liczę na rewanż :)
    http://i-dont-know-what-i-do-with-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. super stylizacja! najbardziej podobają mi się spodnie. takie kolory do Ciebie pasują :)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji, ja już jako 223 osoba ;-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Good outfit!! You looks great.
    Greetings.


    NEW POST IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  45. Proponowałeś wspólną obserwację :)
    Ja już. Teraz Ty :)
    http://tiny-rebel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. I love the city vibe in these photos...amazing outfit!!! very chic
    perfect summer post :-)

    Greets Jon,
    JonTheGold.com
    Ps: New outfit post

    OdpowiedzUsuń
  47. One of your best shootings! Dope shirt! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Great photo!!! :-)

    My last post on
    www.ilblogdelmarchese.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Great outfit, like your shirt!

    L.A

    http://www.itsaboutla.fr/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo dobry zestaw, potrafisz świetnie łączyć kolory, a ta stylistyka bardzo do ciebie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podoba mi się do końca ta stylistyka, chociaż faktycznie pasuje i czasem do niej będę wracał. Dziękuje ;)

      Usuń
  51. Great shirt! <3

    Fabio

    www.theblack-hairedboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Love the post n the outfit.

    Askiaabdull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Oh, wyglądasz świetnie, genialna koszula! : )

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil