My Favourite Colors


czwartek, 21 sierpnia 2014

Hi ;)

Because of many of my friends and readers know - my favourite colors are YELLOW and WHITE <3 Love them both! Mostly love lighter yellow than here, however I love looks like that, unfortunetly it's so rare mostly in men's fashion world. With yellow and white I love black, all together looks... perfect! Anyway under my pics you can see picture of the best look I saw at last months (unfortunetly not full) which is made by Asian men (Asian people has the best taste and style in the world, just check out street style in London - you'll see).


Bo jak wielu moich znajomych i czytelników wie - moje ulubione kolory to ŻÓŁTY i BIAŁY <3 Uwielbiam! Ten odcień żółtego i tak nie jest idealny, ale kocham takie połączenia, rzadko się jednak je widuje, a u panów w ogóle. To zestawienie uwielbiam również z czernią. Razem te trzy barwy królują według mnie i potem długo długo nie ma nic. Ostatnio uwielbiam również pomarańczowy, a powoli zaczynam przekonywać się do zielonego. A propos żółtego i białego pod moją stylizację zaprezentuję Wam fragment najlepszej męskiej stylizacji jaką widziałem w ciągu ostatnich miesięcy, oczywiście jest żółto-biała i OCZYWIŚCIE stworzona przez Azjatę (Azjaci mają niepodważalnie najlepszy gust i styl na świecie co widziałem choćby na ulicach Londynu).





















Sweatshirt - Ypso
Pants - second hand
Shoes - Zara
Bag - Jarmuła
Bracelets - Zubiro.com
Hat - no name


photos by Ashplumplum


Get this look for $254+ on Lookastic: White Leather Zip Pouch, White Hat, White Shortsleeve Shirt, Orange Crew-neck Sweater, White Low Top Sneakers, and White Chinos

This best look even ever! Colours and unusual ways of thinking! Jelous!
his INSTAGRAM profile, his BRAND




28 komentarzy:

  1. To chyba jesteś Azjatą pod przykrywką :) Uwielbiam Twoje zabawy modą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym kolorystycznym połączeniem do mnie mówisz - B&W i odrobina żółtego - Love .
    I fakt , rzadko faceci maja na tyle odwagi zeby w takich kolorach wybierać swoją garderobę . Wogole faceci ,zwłaszcza w Pl są bardzo zachowawczy w kolorach ... Włącznie z moim mężem , dla ktorego czerwień to juz nadmiar ekstrawagancji .

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh..., ja kupiłam ostatnio bluzkę w takim samym odcieniu żółci i noszę ją do bieli, czerni i granatu, jak zobaczyłam Twój zestaw aż mi się miska uśmiała.
    Fantastyczny:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm in love with this look, very cruise and comfy, vintage in a way which kinda reminds me of Ralph Lauren's style xx The hat's super classic and i really like the white clutch xx Hope u'll have a great Friday and a lovely weekend, Nabil xx Hugs

    lennylinhpham.blogspot.co.uk
    xoxo
    Lenny

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz super awesome! ;)
    xoxo
    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladsz Nabilu wyjatkowo pieknie!! W tym elegankim luzie jest Ci do " twarzy" !!! I ten zolty kolor, jakby stworzony dla Ciebie!! Pieknie w pasuje do Twojej urody!!! Bardzo podoba mi sie tez podwiniecie spodni, swietnie dobrale bransolety i dobrze wiedziales gdzie stanac do zdjec...zolte elementy przystani idealanie pasuja do Twojwj stylizacjii!!
    Ja osobiscie bardzo lubie kolor zolty w meskiej garderobie...lubie mojego meza wlasnie w zoltych swetrach...kupilam mu juz dosc dawno chyba ze trzy... nosi je, jak mu naszykuje i podpowiem... i ten kolor jest dla mezczyzn zawsze aktualny....

    Pozdrawim Cie serdecznie z Saarlandu:(:) Wlasnie wrocilam niedawno z Lodzi....i tez bedzie wkrotce u mnie cos z zoltym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny outfit. Połączenie żółci i bieli wygląda tutaj świetnie. Bardzo podoba mi się także niebanalny sposób, w który zawiązałeś buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wooo, czadowo i odwaznie :) super.

    OdpowiedzUsuń
  9. love the combo of yellow and white
    u look great
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że ten sam kolor chodzi nam po głowie :))) super buty! :0

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny pulover ,bombowy kolorek
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. I adore your outfit!! Yellow is an amazing color that I would love to wear every day. Unfort its hard to comnine, but you did it perfectly!!!

    www.look-scout.de

    OdpowiedzUsuń
  13. Great style dude, such a perfect blog
    I'll keep visiting :)

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo, ze Azjata (chyba) ;) nie jestes, to absolutnie wcale imm nie ustepujesz swoja oryginalnoscia, swoboda stylizacjyna i modowym wyczuciem smaku. Jestes bardzo inspirujacy i dzieki Tobie przekonuje sie, ze moda meska nie musi byc nudna!!!:)
    Pozdrawiam Cie serdecznie:) Anka
    PS. Zolty to nie jest "moj" kolor, ale absolutnie Twoj"!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie fajne kolorowe zestawienie! Wlasnie tego brakuje na polskich ulicach....i na niemieckich, gdzie mieszkam takze...super!!! Podoba mi sie takze kapelusz do calosci! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, że uwielbiam Cię w bieli dlatego kupuję to! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za żółtym nie przepadam, ale myślę że ten kolor Tobie akurat pasuje, a czysta biel nieco go łagodzi i nadaje stylu. Co do Azjatów zgadzam się w 99% ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochana jestem w tym swetrze <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne połączenie ;) mi się podoba.

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. I just love it! Perfect style boy! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  21. So great outfit!! Love the yellow :)

    V

    www.nachouve.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym Cię zobaczyć kiedyś na ulicy, bo sama lubię te kolory i miło by było cieszyć nimi oko wtedy, kiedy samemu jest się ubranym na szaro :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice look my friend!

    Fabio

    www.theblack-hairedboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Noo, jak dla mnie mega :) Bardzo dobre połączenie kolorów, pasuje Ci strasznie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zobaczyłam Cie na modnej polce pośród innych użytkowników, rzuciłam okiem i stwierdziłam, że jesteś zwyczajnie szalony. Przeskakując do następnej strony nie chciał mi Twój wizerunek wyjść z głowy, musiałam do niego wrócić, przyjrzeć się. Wciągnęło mnie, weszłam tutaj. I po dokładnych 'oględzinach' Twojej stylizacji stwierdzam, że cała kombinacja wzbudza we mnie bardzo pozytywne emocje. Może to kolory, może to Twoja niezwykła odwaga, nie wiem... ale PODOBA MI SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  26. Look mega :D Strasznie Ci pasuje to połączenie kolorów.

    Można kupić projekty z Unique jeżeli takowe posiadasz jeszcze ?
    Zapłacę złotókami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam taka sama bluzę jako 15 latka. Do dziś ja pamiętam. Chodziła w niej codziennie. Od tamtej pory minęło kilka lat i nie miałam na sobie nic żółtego. Tobie ten kolor wyjątkowo pasuje. I ten odcień. To pewnie za sprawą Twojej karnacji. Z białymi spodniami - Super!!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie sądziłam, że spodoba mi się takie połączenie kolorystyczne
    a tu proszę, nie mogę wyjść z zachwytu

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil