StyleEntry and Roses


wtorek, 5 sierpnia 2014

Hi ;)

The first question people ask me is - 'Who is Joseph?'. This is man who gave me a shirt and watch for free, because giving is great. This is a man who want to show people how important and positive is giving to others, and helping. His campaign promoted mostly on instagram (his profile) name is Style Entry. Even Vogue is writing about that right now! Of course, everyone can join our big family, this is just the beginning. Just write to him on instagram or on Facebook HERE and ask about the shirt. Joseph will send it to you if you want to do with it creative photos with hashtag #StyleEntry. I would recommend you to write that you heard about the action from me and you are my friend ;)

#StyleEntry - because it's cool to give 

Outfit is difficult, I know. But I'm absolutely sure of it, and this is most important, isn't it? Fashion should not be boring, monotonous, obvious. I didn't make this blog to be just nice and great for everyone, it is to show in our country some foreign fashion, difficult, high. One that is subjective, but not indifferent. I hope that from now on my blog will be more and more unusual looks. How you can judge this look honestly? Only constructive comments, please!



Pierwsze pytanie jakie zadają mi ludzie widząc to co widziecie - 'Kto to jest Joseph?'. To człowiek który dał mi tą koszulkę i zegarek za darmo, ponieważ dawanie jest świetne. To człowiek, który od pewnego czasu tworzy pewnego rodzaju kampanię, której na celu jest pokazywanie ludziom jak ważne i pozytywne jest dawanie innym, oraz pomaganie. Jego akcja promowana głównie na instagramie (jego profil) nosi wdzięczną nazwę Style Entry. O jego akcji właśnie pisany jest artykuł m.in. w Vogue! Oczywiście każdy może się przyłączyć do naszej wielkiej rodziny, to dopiero początek, a wystarczy napisać do niego najlepiej na instagramie lub na facebooku TUTAJ i poprosić o koszulkę. Joseph wyśle Wam ją jeśli tylko zechcecie zrobić z nią kreatywne zdjęcie oznaczone hasztagiem #StyleEntry, ogranicza się to niestety póki co jedynie do instagramu z tego co wiem. Ponieważ dużo się teraz dzieje i pewnie sporo osób do niego pisze, polecałbym Wam dopisać, że dowiedzieliście się o akcji ode mnie i mnie znacie, wtedy na pewno Joseph będzie wiedział iż ma do czynienia z kimś kto wie o co chodzi ;)

#StyleEntry - because it's cool to give

Stylizacja trudna, wiem. Natomiast ja jestem jej absolutnie pewien i to jest najważniejsze. Moda nie może być nudna, jednostajna, oczywista. Nie założyłem bloga po to żeby się podobać, być poprawnym dla każdego tylko żeby wprowadzić do naszego kraju trochę zagranicznej mody, trudniejszej, high, a nasze umysły jak widzę są na nią zazwyczaj bardzo zamknięte, irytujące. Takiej mody, która jest subiektywna, ale nie obojętna. Mam nadzieję, że od teraz będzie u mnie coraz więcej niebanalnych stylizacji. Jak Wy tak szczerze to ocenicie? Tylko konstruktywnie i z argumentami, bo komentarze w stylu 'nie bo nie' to można dziecku powiedzieć jak krzyczy o lizaka! Jak będzie sporo na nie to przygotuję ripostę w poście ;)



















T-shirt - StyleEntry
Shorts - DIY
 Shoes - Adidas
Socks - nn
 Watch - StyleEntry
Shades - Pull&Bear


photos by Karl



Get this look for $238+ on Lookastic: White Shortsleeve Shirt, Black and White Print Crew-neck T-shirt, White Leather Sandals, White Socks, White Shorts, and White Leather Zip Pouch



46 komentarzy:

  1. O Moj drogi , dziecku nie wciśniesz kitu nie bo nie , bo zaraz pada 1000 pytań "a dlaczego " ;);)
    Szczerze ??!!???!! Tak ! Jest nie banalnie , choć skarpetki do klapek czy sandałow zawsze bedą kontrowersyjne , i żyją na nie w stereotypach o ... Holendrach na Lazurowym wybrzeżu i nie tylko zreszta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tak czy inaczej dziękuje Ci za to iż stanęłaś w obronie mojego słowa i podoba Ci się to :))

      Usuń
  2. I like the bag.
    Greetings.


    NEW OUTFIT!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. such a cool and nice relax:sporty look
    xoxo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow zaskoczyłeś mnie, ale podoba mi się twoje podejście do bloga i tego co chcesz nam pokazywać :) ja jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na TAK ; ) Niestety nie mogę powiedzieć, że od stóp do głów. : p Klapeczki i skarpetki u mnie nie do strawienia. : ) Jednak popieram Twoje zdanie, że w naszym kraju bardzo ciężko jest być innym i należy z tym walczyć. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. no doczekałam się! w końcu post ze zdjęciami, bardzo klimatycznie, jak zwykle zaskakujesz, pozytywnie! :)

    pozdrawiam mambycmilaczyszczera.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twój zarost :) ;D
    Koszulka super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Look spoko, ale dla mnie skarpety do szafy. Za to fajnie tutaj wyglądają te klapki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Subiektywnie subiektywnie, ale dziękuje za komentarz :D

      Usuń
    2. Inaczej - bez skarpetek te klapki by wyglądały jak na plażę, a ze skarpetkami uzyskujemy efekt inny, ciekawy, niebanalny. Bawimy się tym i nie jest to wtedy look na plażę tylko na surowe ulice miasta! Wiem co mówię ;)

      Usuń
  10. bardzo stylowo!
    lubię!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpierw pomyślałam: super sprawa, fajna akcja, dobrze, że są tacy ludzie.
    Potem moje mniej ufne ja kazało pomyśleć: doskonała akcja marketingowa zorientowana tak naprawdę na zysk.

    Za to bardzo podoba mi się to, co piszesz o swoim blogu i podejściu do mody. Masz jaja i tyle. Szacun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co w takim razie ta akcja marketingowa ma na celu promować? Jaki produkt, skoro wszystko daje za darmo?

      Dziękuje Ci za zawsze cudownie szczere komentarze! Dziękuje ;))

      Usuń
  12. Góra podoba mi się bardzo - klapki i skarpetki przewrotne... prowokujesz... i to mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieźle, zaczynasz się rozkręcać na dobre. Bardzo spodobało mi się stwierdzenie:"Nie założyłem bloga po to żeby się podobać, być poprawnym dla każdego tylko żeby wprowadzić do naszego kraju trochę zagranicznej mody, trudniejszej, high, a nasze umysły jak widzę są na nią zazwyczaj bardzo zamknięte, irytujące.".
    Niestety ja mam również takie wrażenie, że większość woli prostotę, niczym nie wybijającą się z tłumu. Skompletować normalny, zwykły ubiór potrafi przeciez każdy, ale umiejętnie założyć coś co go wyróżni umie niewielka część społeczeństwa.
    Co do Twojej stylizacji, faktycznie chyba skarpetki lub klapki do wymiany, choć w pojedynkę wyglądają super.
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać: koszulka jest super, Ty to masz układy:)

      Usuń
  14. Ej, no przecież.
    Nie żyjemy dla innych, nasze życie, nasze wybory, nasze gusta. A jak się to jeszcze komuś spodoba, fajnie, jak nie, trudno:))
    Moje zdanie: Twój blog, Twoje stylizacje, Twoja moda, i mnie się tak podoba:))
    Dzisiejszą stylizację kupuję w całości, i chociaż jestem w mniejszości skarpetki i klapki też:)))
    A z dziećmi wcale nie jest tak łatwo, tu się mylisz:))), nie bo nie, to nie jest odpowiedź je satysfakcjonująca.
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moda to zabawa i esencja wolności, więc każdy powinien nosić to, na co ma ochotę, a ewentualną krytykę mieć głęboko gdzieś. Takie jest przynajmniej moje zdanie ;-)

    Zestaw bardzo zacny i "kupuję" go w całości, chociaż przyznaję, że naj naj podoba mi się zegarek - jest mega! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Knowing about Joseph and his campaign makes me feel so respectful and admiring 2 him, the campaign's wonderful, i've checked it out on ig. I love ur look as well, very high fashion, unique and as u said, unusual. I'm very excited 2 witness the changes and quirkiness on ur blog xx Have a great day Nabil xx

    Hugs

    lennylinhpham.blogspot.co.uk
    xoxo
    Lenny

    OdpowiedzUsuń
  17. Nabil, jesteś Doskonałością - promotorem własnej marki; kreatorem nowej ery w tym, co nazywamy modą; świadomym prekursorem.
    Góra - TAK, dół - TAK. Ty nie popełniasz pomyłek !

    OdpowiedzUsuń
  18. o ludzie, co ty masz na nogach :-D padłam haha.
    za to góra świetna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi nabil. Your are looking cool again. Nice garments. Im so going to add style entry !!!! Haha :-)

    Great post man

    - Another Look #ontheblog -
    Greets Jon | www.jonthegold.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obojętnie bym nie przeszła i tak jak nie przepadam za białymi skarpetkami, tak tu do całości nie postrzegałabym ich jako nieprzemyślanego wybryku,a raczej nowo modę, która niekoniecznie musi się wszystkim podobać, ale wywoływać dyskusje,a taka szczypta odmienności nie zaszkodzi,a może dodać smaku,więc warto próbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale mnie tu dawno nie było! Muszę ponadrabiać zaległości :)
    Fajna akcja z tym dawaniem i braniem. Super, że jesteś tego częścią!
    Co do stylizacji, to faktycznie może budzić skrajne emocje, bo u nas w Polsce skarpetki jako element garderoby, to temat bardzo burzliwy :) Ja osobiście nie preferuję i nie noszę skarpetek do szpilek, ale jak ktoś nie tylko lubi, ale i potrafi to zestawić o proszę bardzo! :)
    To jest TWÓJ styl i tego się trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  22. Awesome watch, Nabil! Love the red!

    xxxo from San Francisco,

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    Instagram:
    KimKardashnguyen

    Twitter:
    @Kardashnguyen

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey Nabil, that top is so awesome! Wouldn't mind it for myself!

    Justin
    Walking, Talking Style
    New post: Packing for the Squamish Music Festival

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice shirt and tee combo!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  25. Looking lovely Nabil! Nice combo! Would you like to follow each other on GFC, Bloglovin & Google+? If interested, please let me know.

    Louisa
    LA PASSION VOUTEE
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio się przyjęło, że sandały + skarpety = wiocha. I w sumie też tak uważałem, ale ostatnio sporo widzę, że różni blogerzy i nie blogerzy zakładają właśnie takie wysokie skarpety. Zaczyna mi się to podobać, ale myślę, że ludzie podczas tej sesji musieli się na Ciebie krzywo patrzeć, racja?

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi się w całości podoba! Włącznie z klapeczkami i skarpetami!
    Masz rację, tutaj umysły są jeszcze baardzo zamknięte na coś 'innego', nowego...

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. That is a very impressive collar.
    www.mressentialist.com

    OdpowiedzUsuń
  29. no wszystko cudownie gdyby nie te skarpetki w klapkach :P

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna koszulka :3
    http://stay-possitive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Как круто!)
    http://larissamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna koszulka, skarpetki też :D
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej! Wreszcie znalazłam Twojego bloga :) Kojarzę Cię z Wrocław Fashion Meeting, świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ktoś tu się oderwał od rzeczywistości, sorry Nabil, ale poziom pierdolusów i przekonania o własnej wspaniałości (słusznie czy nie to już każdy sobie sam odpowie) przekroczył granicę dobrego smaku. Mnie ni to ziębi ni grzeje, a samą "stylizację" jak i "sesyjkę" mogłeś zrobić lepiej. Ten powtarzalny kołnierzyk pasuje jak pięść do nosa w założeniu badlook, różyczki zresztą też...no tak co ja mówię, zapominałem, że ma być arystokratycznie.

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil