6 Best Designers of Fashion Week Poland May 2014


wtorek, 16 września 2014

Hi ;)

Because at last time I can not stop thinking about our Fashion Week in Łódź I decided to present you what I liked the most. I chose for you six of my favorite collections of the 10th edition of FashionPhilosophy Fashion Week Poland.


Ponieważ nie mogę ostatnio przestać myśleć o naszym Łódzkim Fashion Week'u postanowiłem, że przeniosę się wspomnieniami do ostatniej edycji i przedstawię Wam to co urzekło mnie najbardziej. Wybrałem dla Was sześć moich ulubionych kolekcji i projektantów 10 edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland.
Zdjęcia chociaż słabej jakości przedstawiam Wam swoje, aby uniknąć wszelkich nieprzyjemności, a dla chętnych dopiszę odnośniki do stron projektantów.




1. ODIO TEES & Jakub Pieczarkowski

To produkt kooperacji marki ODIO TEES i projektanta Jakuba Pieczarkowskiego, którzy od kilku sezonów prezentują podczas wydarzenia swoje wspólne dzieła. Powiem szczerze, że kiedy kilka dni przed wizytą w Łodzi zobaczyłem zdjęcia zapowiadające kolekcję nie wierzyłem, że jadę na nasz krajowy tydzień mody. Ich kreatywność i nieprzewidywalność jest na światowym poziomie, a same ubrania są gratką dla tych, którzy chcą sobie wysoko postawić poprzeczkę w dobieraniu sensownych stylizacji. Sam miałbym problem z zestawieniem ich projektów, szczególnie z ostatniej kolekcji, ale liczę iż kiedyś będę miał możliwość się sprawdzić w tym zadaniu.


ODIO TEES: www.facebook.com/odiotees  
Jakub Pieczarkowski: www.facebook.com/jakubpieczarkowski



2. Paulina Ptashnik

Nie miałem pojęcia czego się spodziewać, kiedy siadałem na widowni przed jej pokazem. Interesuje się modą High i szczerze mówiąc o tej Polskiej, często alternatywnej nie mogę się jeszcze w pełni świadomie wypowiadać. Ten pokaz i kolekcja zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. Nawiązanie do skażonego środowiska, miłość i ślub w surowych warunkach, w milczeniu, a w temu wszystkiemu towarzyszące piękne tkaniny -  tak to odebrałem. Torba zrobiona z maski gazowej skradła moje serce szczególnie skutecznie.


Paulina Ptashnik:  www.facebook.com/paulinaptashnik



3. Jarosław Ewert

Tego Pana i jego projekty przedstawiałem Wam już wiele razy. Szczególnie miło wspominam jego kolekcję z Wrocław Fashion Meetingu (o którym pisałem TUTAJ), ale i projektanta, i kolekcję pierwszy raz miałem okazję zobaczyć właśnie w Łodzi. Kolekcja niebanalna, spójna, choreografia również ciekawa, a w tle projekcja i muzyka specjalnie przygotowana na pokaz.


Jarosław Ewert: ewert.iportfolio.pl



4. Kas Kryst

Kasi nie można nie znać, jeśli człowiek chociaż trochę interesuje się rodimymi młodymi projektantami. Nie znam jej osobiście, nie wiem jakim jest człowiekiem, choć wydaje się być sympatyczną kobietką, ale wiem, że jest na odpowiednim miejscu. Kolekcja mimo oszczędności w kolorach jest na wysokim poziomie. Materiały i sposób uszycia od razu zwracają na siebie uwagę, doskonale pracują z ciałem. Oj muszę zarobić trochę pieniędzy na jej ubrania, bo chociaż niebanalne są uniwersalne, ale i high. Warto.


Kas Kryst:  kaskryst.tumblr.com



7. Michał Szulc

Człowiek tworzący modę na wysokim poziomie. Skromny, zachowawczy, ale urzekł swoimi kolekcjami całą Polskę. Laureat nagrody magazynu ELLE "Odkrycie ELLE" wręczonej podczas tej edycji wydarzenia. Kreatywność łączy się u niego z profesjonalizmem i doświadczeniem. Jest konsekwentny i potrafi przedstawić swoim klientom kolekcje dokładnie taką, jaką chcą zobaczyć w swojej szafie.


Michał Szulc: michalszulc.com



6. MMC Studio

Wiecie doskonale, że nie bloguję od bardzo dawna, a ostatni Fashion Week był moim pierwszym. W porównaniu do moich kolegów nie miałem zatem pojęcia czego spodziewać się po marce, która mnie do tej pory nie dotyczyła. Okazało się, że spodziewać się można najwyższej jakości, genialnych high fashion fasonów, materiałów, rozwiązań. Ich ubrań czy butów nie powstydziliby się najwięksi światowi projektanci. Dodatkowo wybrali na ambasadorkę najlepszą osobę - Joannę Horodyńską, która jako miłośniczka mody o kontrowersyjnym stylu wybiera często najtrudniejsze zestawienia. Nie każdy to rozumie, ale ja sam staję się, jak piszecie, kontrowersyjny, dlatego mogę śmiało powiedzieć iż Joanna jest moją idolką, a marka MMC zdobyła moje serce, mocno zaintrygowała!


MMC Studio: mmcstudio.pl



Komentujcie, oceniajcie. Może macie całkiem inne typy na najlepszą szóstkę? Mam nadzieję, że będę miał okazję zobaczyć wszystkie pokazy podczas zbliżającej się 11 edycji FPFWP, a wtedy na pewno ponownie przygotuję posty z relacją i subiektywnymi ocenami. Pozdrawiam ;)





32 komentarze:

  1. Wedlug mnie trudno jest oceniac widzac tylko po 2 zdjecia od danego projektanta. Pierwsze ubiory ocenilabym jako bardzo teratralne, kolorowe ! Drugie i trzecie trudno jest ocenic, najbardziej widoczne sa projekty u Michala Szulca i dlatego najbardziej mi sie podobaja!!
    Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Elu za wizytę i komentarz ;) Ja zdaję sobie sprawę z jakości zdjęć, dlatego właśnie chciałem zainteresować na podstawie tego co wiedziałem do samego projektanta, a nie tylko kolekcji. Jeśli ktoś będzie zainteresowany to może wejść w link lub poszukać samemu czegoś więcej. Mam też nadzieję, że następnym razem będę dysponował lepszym sprzętem. Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Dziekuje Nabilu za szybka odpowiedz. Wystarczy jak zrobisz wiecej zdjec, wtedy bedzie mozna sie lepiej zorientowac. Moze byc nawet komorka... aletroszke wiecej zdjec. Dziekuje za podanie tych linkow, jutro zajrze i poogladam. Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat tych kolekcji nie było mi dane obejrzeć, ale sobie dzięki Tobie wygooglowałam, Michał Szulc <3 Swoją drogą to tez był mój pierwszy FW , było super i świetnie, że się poznaliśmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazy warte zobaczenia, ale jeszcze będzie okazja. Ogromnie się cieszę iż się poznaliśmy i już nie mogę się doczekać kolejnej okazji ;)

      Usuń
  4. Great selections dear!


    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/09/last-days-of-summer.html

    OdpowiedzUsuń
  5. What a great post! Love it. Would you like to follow each other on GFC?! Let me know and follow me on my blog, I will follow you right back on both GFC and Bloglovin!
    xx
    Annie
    www.the-lostangeles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great photos!xx

    http://ivankawu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Very Great Post :) Follow Each Other on gfc and bloglovin? Leave me a comment on my Blog so i can Follow you back :)
    Liebe Grüße, Eileen <3
    http://beautyareaandmore.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow loving these looks, especially the avant-garde and minimalist look to most of the collections (along with the vibrant colours)! I think my favourite looks so far are from Paulina Ptashnik's collection-- loving the neutrals and oversized tops! I went to the fashion week in Vancouver a couple of nights ago and my fav collection that I saw was from Japanese menswear designer :P

    xx Debbie

    www.whatdoffydoes.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh thank you, love Paulina Ptashnik's collection :D What is the name of this Japanese designer?

      Usuń
  9. Great post!

    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great collections, I would love to visit Fashion Week! I love your blog and I have followed you with Bloglovin and GFC. if you ever get a chance to check out my blog I would be delighted, thanks!

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Michał Szulc czymś mnie przyciągnął, nie wykluczone że to kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Have never been to a fashion week before, but would love to attend once ^^
    Those are some great selections :)
    I've liked your facebook page ;)

    http://stylealamy.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh you should... best place for fashionistas to feel in right place :D

      Usuń
  13. mnie jakoś na polskim fashion weeku dobija atmosfera...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę z możliwości poznania wielu ciekawych ludzi ;)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi dear! Thank you for your lovely comment on my blog! Now I follow you on GFC and Instagram. Follow me back? ;) Kiss kiss

    http://chocolateglass.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała fotorelacja!zazdroszczę wyjazdu na pokaz, może i ja się kiedyś wybiorę:)

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Most hats are knit or soft fabrics, worn close to the head replica handbags and either clingy or droopy. Large floppy-brimmed bridesmaid-kind hats are 'out'. The beanie is nevertheless a scorching design. Update it with an open crocheted pattern, for a lacier, far more delicate gucci replica handbags look to dress in with a prolonged scarf. Other well-liked shapes are the engineer's cap and the new handbags's cap. Fabric headbands and forehead bands (inspired by the 1970's) are back once again as fashionable hair equipment.Do you adore custom purses but just do not have the budget to aid this kind of purchases? If not genuinely, you are like several ladies who like beautiful issues. The wonderful point is that roughly you adore designer purses you won't require to shell out total cost on their behalf. There are a number of choices open to you that will help you get the gucci replica uk purses you want on your price range.He positive hit that description of Lawrence on the head. Lawrence is fierce, beautiful and on fire. Congratulations, Jennifer! Can't wait to see more of your campaign.A Prada handbag is constructed from scratch by workers in home, till it is completed with all its magnificent honor. The handbag in itself has already been a trend statement, even so, it need to not get overdone. But a Prada handbag is not just a passing vogue craze. It transcends the seasons of the style globe. These Prada handbags are recognized for replica Chanel handbags their exquisite designs and their timeless elegance. They are hand carried artworks.Celebrities and A-record personalities are particularly great at receiving themselves observed. Several effectively-acknowledged women have added Fendi bags and notably the Fendi Peekaboo to their collections. Kim Kardashian, Madonna and Paris Hilton are just a few who get pleasure from this certain bag. Clearly, the brand and the purse carry some bodyweight.

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil