Party Like a Lord


czwartek, 4 września 2014

Cześć ;)

Wpis powstał w ramach współpracy z Somersby i jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla osób pełnoletnich, pozostałych gości bloga zapraszam już za kilka dni!


Zabawa z Lordem Somersby jeszcze trwa, a finał naszej przygody z #Friendsie #Somersby dopiero przed nami. W sierpniu ogłosiliśmy Wam wraz z innymi bloggerami dlaczego warto robić zdjęcia ze znajomymi (mój post zobaczysz TUTAJ). Teraz jest okazja by wraz z przyjaciółmi zaszaleć na imprezie organizowanej przez Zacnego Lorda.




 
Impreza odbędzie się 27 września na terenie Instytutu Wysokich Napięć w Warszawie. Lord zapewnia genialną atmosferę, wspaniałe jedzenie, napoje, również alkoholowe i muzykę na światowym poziomie. Gwiazdą wieczoru będzie Ella Eyre, brytyjska artystka o wspaniałym talencie muzycznym, znana z takich hitów jak "Deeper", "Comeback" czy "Waiting All Night" (w duecie z Rudimental).

Zobacz wiadomość od wokalistki TUTAJ.





Na to wyjątkowe wydarzenie może udać się każda osoba, która ukończyła 18 lat. Żeby zgarnąć zaproszenia wystarczy wejść na stronę www.somersby.pl, gdzie znajdują się wszystkie informacje. Bilety można wygrać w promocji. Wystarczy kupić Somersby, wpisać kod spod kapsla/kluczyka na stronie www.somersby.pl i rozwiązać zadanie konkursowe. Co tydzień Lord wybiera najlepsze zgłoszenia, które nagradzane są biletami na Party Like a Lord! 
Oczywiście zabawy ze zdjęciami ciąg dalszy - na imprezie można cykać #friendsie #somersby i udostępniać, Lord rozdawał za to będzie nagrody niespodzianki!


 Zobaczcie reklamę wydarzenia z udziałem mojego bloga TUTAJ.

Dla mnie to idealna okazja by wielu z Was wreszcie poznać, więc do dzieła i do zobaczyska na imprezie :D

 

16 komentarzy:

  1. Super, widzimy się na imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że bede miała okazje poznać, chociaż ja w sferze blogosfer jestem szarą myszką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jak Ty jesteś szarą myszką to ja jestem nikim. Rozpoznasz mnie pewnie to podejdź, wreszcie jest okazja by się poznać ;)

      Usuń
  3. zapowiada się świetna impreza:)
    zapraszam do siebie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Da się zdobyć bilety w inny sposób niż wygranie w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się że może być ciężko, ale liczę iż Ci sie uda :D

      Usuń
  5. hello !
    you have a wonderful blog, pics are amazing and really inspiring me! love it !
    let me know if you want follow each other, i always follow back :)
    have a great weekend!
    keep in touch!
    kisses

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for visiting my blog, I'd like to follow each other. I just did- via gfc #257, waiting for you now :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil