Piranha


czwartek, 25 września 2014

Hi ;)

Even if my background in the pictures looks like shopping centre in Asia or West Europe it's just 'Renoma'. Beautiful shopping centre in Wrocław. Love how this places looks with my outfit, lovely, isn't it?

Why "piranha"? Because my friend calling my smile from second picture "piranha". You should be afraid. :D


Dbając o renomę swoich zdjęć, oprócz samej stylizacji warto zwrócić uwagę na tło. Moje tło, choć wygląda jak ekskluzywna, trochę orientalna galeria handlowa z zachodu, to w rzeczywistości Wrocławska 'Renoma'. Przepiękne miejsce, przepięknie współgra z koncepcją stylizacji, prawda? ;)

Dlaczego post nazwałem "pirania"? Ponieważ kiedyś mój znajomy powiedział, że kiedy uśmiecham się tak jak na drugim zdjęciu wyglądam jak pirania. Ani, która towarzyszyła przy zdjęciach bardzo spodobała się "pirania" i od tej sesji kazała mi się tak uśmiechać na każdej kolejnej. Tylko Wy się nie śmiejcie, bo pirania Was ostro wygryzie. :D













Polo neck - Zara
Shoes - Jumex
Bag - New Yorker
Eyewear - RayBan
Bracelets - 11 years old Nadia





Get this look for $419+ on Lookastic: Orange Blazer, Black Dress Pants, Orange Leather Boat Shoes, Black Turtleneck, Black Leather Zip Pouch, and Black Sunglasses





52 komentarze:

  1. Chyba nigdy nie przekonam się do golfów, ale stylizacja jak najbardziej na plus :D

    Fajne połączenie butów, spodni i kurteczki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przekonasz się bo one dopiero zaczynają być znów modne, a coś Cię w końcu przekona. Tak czy inaczej dziękuje ;)

      Usuń
  2. Niewiem skąd skojarzenie z piranią , mnie się ogromnie podobasz taki uhahany , entuzjazm i radosc zaraża z ekranu
    Jak nurkwałam aktywnie miałam ksywkę pirAnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moc jest, tajemniczo i bardzo stylowo!!!! Mam podobne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to, że tak lśnisz, te spodnie i buty! I połączenie kolorów też mnie kupiło. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Great outfit, especialy shoes!

    www.misstyrafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście stylizacja swietnie współgra z tłem! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje, tlo jest bardzo wazne, przeciez jest nierozerwalna czescia zdjecia! Ale...ja dzis tla nie zauwazam! Na pierwszym planie jestes Ty, Twoj usmiech (ostatnie zdjecie!!!),ktory wcale nie kojarzy mi sie z pirania, no i oczywiscie genialny zestaw! Kolor, ktorego nie da sie przeoczyc, narzutka oryginalna w formie, no i ... moj ulubiony - golf!!!!! Zyczylabym sobie, zeby faceci w Polsce miel odwage TAK sie ubierac jak Ty!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golf <3 nasza wspólna miłość ;) i Szczecin Aniu, czeka na Ciebie ;)

      Usuń
  8. O takiej jakości zdjęć to ja mogę sobie póki co pomarzyć. Ale cieszę się z aparatu, który mam i działam;-)

    jesteś świetny, uwielbiam te Twoje krejzi stylizacje. Buty wymiatają, ale bez całej reszty nie byłoby tu tak cudnie.

    Pozdrawiam Piranię:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest moc...! Genialny zestaw! Nie mogę się napatrzeć :-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. omg!
    czerń z pomarańczem w Twoim wykonaniu wygląda bezbłędnie!
    coś niesamowitego!
    poza tym, bardzo do twarzy Ci z tym uśmiechem, piękna z Ciebie pirania, haha. ;)

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a display of colour contrast <3 I'm in love with this look, Nabil, it's so high fashioned and very modern, great for SS 2015. The orange cardigan's so Versace inspired and those shoes are gorgeous <3 Have a lovely weekend. Hugs xx

    I'd love if u could come visit my latest post The French Boy xx
    lennylinhpham.blogspot.co.uk
    xoxo
    Lenny

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobre zdjęcia, świetny zestaw, ta marynarka jest wspaniała. Genialnie dobrane pozostałe części garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello Nabil. The last time, the ELLE magazine was made to match your outfit, and now it is the same thing for Renoma. Hahaha... Is your friend who said about your smile looking like piranha the photographer too? He takes good photos! Your teeth is so white by the way.

    RYC:
    You're too humble Nabil! You need not be embarrassed and ashamed. I think your English is already very good for a Non-English speaker. Thanx for the lovely comment and everything!

    Jo
    Jo's Jumbled Jardinière

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice outfit my friend! ;)

    Hugs from Italy <3 Fabio

    www.theblack-hairedboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG!! I love your shoes!! really so original look :)
    Hugs <3

    V

    OdpowiedzUsuń
  16. Nabil uwielbiam Twoj styl!!!! Petarda

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie tam się podoba Twój uśmiech, pokazuj go częściej.
    Tło rzeczywiście idealne do fantastycznej całości stroju!

    OdpowiedzUsuń
  18. Awesome shoes man ✌

    www.FrankoDean.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Romans czerni z pomarańczą równie udany ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. masz świetny styl! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mocno hinduskie klimaty, fajowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. w męskich stylizacjach (szczególnie w Polsce) zawsze brakowało mi kreatywności, odwagi i odrobiny szaleństwa. Na szczęście wszystkie te elementy złożone w doskonałą całość znalazłam na Twoim blogu.
    Cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. no proszę, nawet tło zdjęć masz dopasowane =]
    klimat, kreatywność i genialne wyczucie stylu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Boze jak to sie stalo, ze nie widzialam tego postu? Nabilu ! Wygladsz cudownie w pomaranczowym kolorze i jeszcze te buty, tez w pomaranczy!! Po prostu SWIETNIE!! Piekne wdzianko w kolorze pomaranczowym ma swietny aksamitny material, ktory daje matowy wyglad,a buty w tymze samym kolorze sa z lakierowanej skory, daje to razem wspanialy efekt: Mat i blysk!! To piekne tlo dla matowej czerni golfa i spodni...nie mowiac juz o wspanialm tle za Toba! Ciesze sie bardzo, ze zwracasz uwage, gdzie sa robione zdjecia!! Wkomponowales sie znakomicie do wroclawskiej Panoramy: Gratuluje!! Pozdrawiam Cie serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wcale nie wygladsz na piranie, tylko na blogera z KLASA!! Usmiechaj sie jak najwiecej! Masz piekne zeby! Pozdrawiam milo:):)

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil