Bird of Spring


niedziela, 1 marca 2015

Hi ;)

Spring is coming. Recently on my blog there was not so many colors, but I started to miss them. I feel great in colourfull clothes. Today I listed the strong colors with lots of black, which is a perfect background for them. The star of look is fabulous bird that flew to me all the way from America. It comes from an online store (invite HERE), where you can find unique vintage clothing, which owner is my friend Emily. Moreover I used intense red and my favourite yellow. It is universally, but sophistically and surprisingly. I love it! How do you like it?


Nadchodzi wiosna. Ostatnio na moim blogu (o dziwo) nie było wielu kolorów, zacząłem jednak tęsknić za nimi. W ubraniach o intensywnej barwie czuję się zdecydowanie najlepiej. Dziś nie skaczę jeszcze na głęboką wodę, zestawiłem bowiem mocne kolory z dużą ilością czerni, która jest dla nich idealnym tłem. Bohaterem stylizacji jest bajeczny ptak, który przyleciał do mnie aż z Ameryki. Pochodzi z internetowego sklepu (zapraszam TUTAJ), w którym można znaleźć wyjątkowe ubrania vintage, a prowadzi go przesympatyczna Emily. Efekt wzmocniłem intensywną czerwienią i moim ulubionym żółtym. Jest uniwersalnie, niebanalnie i zaskakująco. Uwielbiam, a Wy? Jak Wam się podoba?














Polo Neck - Stefanel
Pants - Zara
Shoes - Zara
Bag - Empik
Socks - KappAhl
Hat -PolkaP
Watch - StyleEntry


photos by Mikołaj Tyliszczak








24 komentarze:

  1. nice design on the blazer
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna marynarka z ogromnym potencjalem, ciekawy wzor ptaka na plecach, dajacy wiele mozliwosci laczenia. Twoje dzisiejsze polaczenie bardzo udane, ale zmienilabym moze skarpetki na blekitne, byloby jeszcze weselej i radosniej i byloby to swietna niespodzianka, dla tych,ktorzy widza Cie z przodu....!!

    Pozdrawiam serdecznie, Nabilu:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...wygladsz swietnie, tylko brakuje mi tego blekitu z przodu...moglby to tez byc zegarek, okulary lub jakis inny maly drobiazg w blekitnyej barwie... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, ha ale wielkiego masz ptaka! ... na plecach oczywiście :D z pewnością łatwiej Ci się chodzi, zawsze może się nim wyręczyć ;)
    ale marynarka rewelacyjna! świetny pomysł coś czuję, że mnie zainspiruje :D

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na tak . Jest oryginalnie , ale nie przesadnie . Czerwień robi się coraz cześciej męskim kolorem :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na ten post odkąd mi tą marynarkę pokazywałeś. Doczekałam się i jestem zachwycona. W Moim mniemaniu, najlepszy z Twoich "klasycznych" zestawów, jest kolor, energia, jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing outfit Nabil...flawless styling as always. When I was a kid, I remember my mother wearing a coat that has a bird stitched on it in a similar way to the bird on your blazer. I was thinking about doing something of the kind myself and now you have inspired me to give it a try!

    I do like how you coordinated the colours...and the bird is so lovely!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny ciuch wypatrzyles sobie w tym sklepie... Pasuje do Twojego charakteru:) Idealnie dopasowales kolorowe dodatki, i golf!! bardzo ciesze sie, ze podzielamy milosc do golfow<3<3<3 Wygladasz energetyznie na przystalo na poczatek wiosennego sezonu!
    Sciskam Cie mocno<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Pauliną, To najlepszy Twój zestaw. Jet oryginalnie, stylowo, genialnie po prostu. zgadzam się w 100%, że czerń jest super tłem,Ty pokazałeś go rewelacyjnie.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie każdemu intensywne kolory pasują tak jak Tobie

    super kreatywnie

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw, bardzo podoba mi się to połączenie kolorów, bardzo ożywcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja w kolorach Cię uwielbiam! I kolory mi tylko przypominają,że zaraz już wiosna. Motyw ptaka - strzał w 10! Ni o torebka - kontrast czerni z żółcią, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra! Uwielbiam intensywne kolory w zestawieniu z czarnym!

    OdpowiedzUsuń
  14. You look amazing dear! Love that blazer

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/03/the-trendery.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing blazer !!!!! super cool !!!



    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, widać, że znasz się na tym co robisz :)
    obserwujemy ? :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh are you sure, you are Polish??? Left my country 4 years ago and must say, that I have never had an opportunity to see such a stylish guy on the Polish streets. I am seriously speechless! Your moccasins combined with socks - Italy comes to my mind right away! Keep up your amazing job and let me now once you will be in Budapest, it will be a real pleasure to have stylish photo shoot with such a great blogger!

    sunny regards

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey!

    Sehr toller Post und ich werde ab jetzt auf jeden fall deinen Blog öfters ansehen! :)
    Würde mich sehr freuen, wenn du auch mal bei mir vorbei schaust!

    Liebe Grüße,

    WMBG




    WMBG//Instagram//Lookbook//Facebook//Kleiderkreisel

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW nie mogę oderwać wzroku. Jak zawsze na wysokim poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  20. marynarka jest po prostu boska, czarna i klastyczna ale przewrotna i z humorem przez tego ptasiora :) tak, to ja, wróciłam z innego wymiaru, przyjmiesz mnie spowrotem? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Inspirująco! Tak po prostu i tak aż!

    OdpowiedzUsuń
  22. Very elegant.

    Please, follow me back :)
    WWW.HEKYMA.COM

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil