Lemon Set


niedziela, 15 marca 2015

Hi ;)

Today I'll show you effects of my collaboration with Maciej Redo. These pictures are made few weeks ago, during passing my last exams. Now I'm not sure of background and accesories, but I love the look anyway, and the potential of this clothes. Feel free to comment, moreover I would like to invite you to like Maciej Redo's on facebook - CLICK.


Dziś przedstawiam Wam kolejny efekt mojej współpracy z Maciejem Redo. Kiedy kilka miesięcy temu, pierwszy raz zobaczyłem jego projekty na facebooku moje serce szczególnie skradł ten właśnie żółty komplet. Oczywiście dlatego, że jest żółty, szczególnie na tym zdjęciu KLIK, a wiecie przecież, że żółty jest moim ulubionym kolorem. W rzeczywistości komplet okazał się mieć bardziej stonowany odcień, ale dzięki temu jest bardziej uniwersalny, nie rzuca agresywnym blaskiem po oczach, no i jest po prostu bardziej elegancki. Zdjęcia te zrobiłem jeszcze w trakcie przygotowań do obrony, na szybko, gdzieś między jednym egzaminem, a drugim (oczywiście byłem tak ubrany na uczelni). Teraz skupiłbym się bardziej na doborze tła i dodatków, niemniej jednak uwielbiam ten look, oraz potencjał tego kompletu. Dodam, że poniżej wykorzystałem kilka inspirujących zdjęć z internetu, w zestawieniu ze szkicami tego kompletu, zrobionymi przez samego projektanta. Zapraszam Was do komentowania, chętnie poczytam Wasze opinie na ten temat, przy okazji również zapraszam do polubienia Macieja Redo na facebooku - KLIK.












Blazer - Maciej Redo
Polo Neck - Maciej Redo
Pants - Maciej Redo
Shoes - Zara
Bag - nn
Eyewear - Ray-Ban


photos by Kareluszek






26 komentarzy:

  1. Set jest ok . Choć większość znanych mi facetów nie ubrałoby sie na żółto od stop do głów . Niech żyje odwaga .
    Jedynie ci nie podoba mi sie worek , wygląda jak te darmowe do pakietu biegowego na zawodach . Jasne można ich używać , ale stylowe nie są .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ze wszystkim, ale niestety gdy robiłem zdjęcia nie miałem dostępu do swoich dodatków, dlatego wykorzystałem nie swoją książkę i nie swój worek, swoją drogą darmowy z pewnością ;p niemniej potencjał ubrań przebija dodatki ;)

      Usuń
  2. Mnie się ten zestaw podoba, ma w sobie coś, a przy ciemnych włosach żółty wygląda wyjątkowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. You look amazing dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/03/baggy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. i love this stylishness of this outfit, happy spring dear
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak żółty pisklaczek hihi :* no ale co, swieta niedługo! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladny zestaw, zolc zawsze pieknie rozswietla osobe, ktora ja nosi, a Tobie wyjatkowo ona pasuje:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful color bro!!
    so cool!!!
    happy week!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, super pomysł w workiem :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!! Great outfit!

    http://sashashut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Musisz być barwnym ptakiem na swojej uczelni, dosłownie i w przenośni.
    Swoją drogą, nie wiem, co studiowałeś.

    A zestaw wymiata, tylko dla tak odważnych ludzi jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  11. do twarzy ci z tą żółcią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega cudnie , wręcz genialnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor żółty kojarzy mi się z wiosną !!!
    tak więc w pełni wiosenny zestaw :)

    ww.izabella1983.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie się właśnie podoba ten luz, wygodne buty, worek nie wiadomo skąd i książka, nawet jeśli pożyczona, dzięki temu ciuchy z wybiegu przeistoczyły się w zestaw typowo codzienny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja kipi artyzmem. Idealnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. powiem tak: kolor super, bardzo fajny odcień żółci, nie za jaskrawy, ani zbyt blady, po prostu idealny, Tobie w żółtym jest fantastycznie, spodnie, golf, białe dodatki - nawet worek mi nie przeszkadza, jest OK, ale ta bluzo - swetro - marynarka nie przypadła mi do gustu; te klapy + te trójkąciki ( nie powiem z czym mi się kojarzą ;D) są dziwne, wystarczyłyby tylko te zabawne klapy i dwu-kolorowe rękawy, które bardzo mi się podobają. ale powiem Ci jedno - taki zestaw tylko Ty mogłeś udźwignąć! szczęściarz z Tego Macieja, że z Tobą współpracuje! ;D

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowicie! Uwielbiam takie odważne stylizacje:) Ja ubieram się w sposób nudny jak flaki z olejem, więc uwielbiam oglądać inne kolorowe osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your lemon and lime outfit! INCREDIBLE!!!! WWWOOWW!!! Made to perfection! Such an awesome style!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo odważny kolor, ale całość pięknie ze sobą współgra, tworząc świeży look!
    MY BLOG click | CLICK HERE

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam Twoją kreatywnosć i modowe płynięcie pod prąd;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie no, cudnie. Marynarka wygrywa wszystko ;)
    Pozdrawiam!

    effiesdress.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, naprawdę świetny look! :D
    Super jest!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny wiosenny look Nabil!<3 Ten plecak jest genialny:) Taki zwykły a tutaj pasuje idealnie!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil