Fashion Inside March 2015


sobota, 14 marca 2015

Hi ;)

One week ago - 07.03.2015 I attended to new fashion event called Fashion Iside. Three polish designers showed us their collections. More about you can read in Polish, or you can use translator on the right --->


Wiecie jak uwielbiam eventy modowe. Wyzbyłbym się wszelkich materialnych korzyści z bloga, na rzecz zaproszeń, dzięki którym mógłbym zasiadać na widowni wszystkich pokazów świata. Sezon się zaczyna, a pierwszym eventem w tym roku, na który się wybrałem okazał się śląski Fashion Inside.



Pierwsza edycja Fashion Inside odbyła się 7 marca w Centrum Kultury Śląskiej w Świętochłowicach. Wybraliśmy się tam przy okazji mojej wizyty u Pauliny, wraz z Sylwią i Zuzą. Spędziłem na śląsku kilka fantastycznych dni, za które dziękuje głównie Paulinie i Arturowi.

Tak czy inaczej sam event, jak na pierwszą edycję okazał się bardzo udany. Oczywiście mógłbym się przyczepić do paru faktów, ale tym razem sobie odpuszczę, bo mało kto zorganizowałby to tak dobrze już za pierwszym razem. Owego wieczoru zobaczyć mogliśmy pokazy mody trzech lokalnych marek - Meisel, Furelle, oraz Bajer Oli Boli. Wydarzenie wzbogaciły inne atrakcje, takie jak koncerty Bogny Czekiel, oraz Gosi Andrzejewicz.


Gosia Andrzejewicz



Dodam dwa słowa o każdej z kolekcji.


MEISEL




Pierwsza zaprezentowała się marka Meisel, która pod względem formy i innowacyjności projektów faktycznie okazała się najsłabsza. Niemniej jednak przyznam dwa ogromne plusy. Po pierwsze muzyka i film intro, którego niestety zobaczyć nie możecie, zrobiły na mnie ogromne wrażenie, świetnie wprowadziły w klimat pokazu i wyjaśniły znaczenie całej kolekcji. Po drugie nadruki ze szkicami lokalnych symboli regionu. Wspomniałem Wam, że byłem w tym okresie przez kilka dni na Śląsku, a mój przewodnik przedstawił mi Katowice, wraz z okolicami na tyle szczegółowo i ciekawie, że zakochałem się w tym mieście. Kiedy kilka dni po wizycie w Katowicach zobaczyłem symbole miejsc, które odwiedziłem, na wybranych projektach z kolekcji, sentymentalnie się zakochałem. Najcharakterystyczniejszym symbolem jest szkic katowickiego spodka, niemniej ja mam największy sentyment do rzeźby żyrafy, ze śląskiego parku w Chorzowie. Podsumowując kolekcja pod względem modowym nie zrobiła na mnie wrażenia, natomiast genialnie przemycone symbole regionu są jak najbardziej dobrym pomysłem.


FURELLE





Wysoka jakość szycia, dobre materiały, kobiece, nowoczesne kroje - tak mogę opisać Furelle. Marka, która oferuje klientkom dobrej jakości produkty, na designerskim poziomie Zary, albo Cosa. Faktycznie kolekcja godna polecenia kobietom, którą chcą dobrze i nowocześnie wyglądać, ale nie szukają świeżych pomysłów. Ja ich szukam, dlatego przechodzę dalej.


BAJER OLA BOLA






Ten, kto śledzi mojego bloga dobrze wie, że tą kolekcję już widziałem na żywo, oraz wie, co o niej myślę. Ten, kto nie śledzi, jest zobowiązany do nadrobienia relacji z minionej edycji Fashion Weeku (TUTAJ), oraz przede wszystkim do zapoznania się z listą moich ulubionych projektantów (TUTAJ). Przyznam szczerze, że możliwość zobaczenia projektów z bliska, oraz dotknięcie ich po pokazie przekonało mnie, że nie są one tak idealne jak myślałem, ale są bardzo pomysłowe. Uwielbiam tą kolekcję, jej kolory, łączenia faktur, szalony, nowoczesny pomysł. Absolutnie podtrzymuję Bolę w zestawieniu moich ulubionych projektantów, mimo, że styczność z kolekcją sprowadziła mnie na ziemię.


Po pokazach zostaliśmy zaproszeni na bankiet, który pozwolił dopieścić gości wydarzenia. Będę miło wspominał ten wieczór i gorąco zachęcam Was do polubienia Fashion Inside na facebooku.



my look:
Shirt - Choies.com
Pants - Bershka
Shoes - Zara
Bag - New Yorker
Hat - PolkaP
Eyewear - Ray-Ban


zdjęcia: Roksana Miarka, Filip Płaczek Photography i ja





9 komentarzy:

  1. a ja znów odwrotnie mam.. tzn eventy są fajne, ale ja jestem zbyt nieśmiała i skromna. Na szczęście mieszkam na zadupiu, to brak big eventów hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  2. great job bro!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz u nas w mieście zorganizowali coś takiego. Sama mieszkam w tym mieście od urodzenia i jednak zaskoczyła mnie wiadomość o pokazie. Jak na pierwszy raz to faktycznie było dobrze. Zobaczymy co pokażą za rok :) Fajna relacja, pozdrawiam i szkoda, że się gdzieś tam pewnie tylko mineliśmy. Może innym razem będzie okazja do pogadania :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing collection and photos dear! You looked great

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog post
    I'm loving your outfit
    Kisses
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotorelacja <3 Oby więcej takich dni!

    OdpowiedzUsuń
  7. pozdrawiam znajomą twarz z Fashion Inside :)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie było, oby częściej i w takim doborowym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ahhh you had fun there man!! great photos and experience !


    my website http://www.BloggersBoyfriend.com
    my instagram : http://www.instagram.com/Bloggers_Boyfriend
    @Bloggers_Boyfriend
    from Australia kisses.

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil