Sinsay Opening


czwartek, 3 kwietnia 2014

Hi ;)

Last friday night in Szczecin was an opening of Sinsay shop and blogers from my town get invitations for this event. It was great time, I meet many poeple i knew only from the internet. Thank you guys!


Cieszę się, że mogę napisać ten post. Chciałem napisać dzisiaj o kilku wydarzeniach, które miały miejsce bądź są na mojej liście planów, ale niestety póki co ponieważ uciekam na Warsaw Fashion Weekend miałem czas napisać tylko o jednym wydarzeniu.

Zacznę od ostatniego piątku - w Szczecinie w naszym centrum handlowym Galaxy otworzony został butik Sinsay i blogerzy z naszego miasta dostali specjalne zaproszenia na tą imprezę. Zostaliśmy faktycznie potraktowani dość honorowo, wręczono nam prezenty i mogliśmy zdobywać materiał na posty, oraz pomagać klientom sklepu. Atmosfera była świetna, miałem okazję poznać wiele osób, które do tej pory widziałem tylko na stronach z polską modą i blogach. Generalnie dziękuję Wszystkim za wspaniały dzień, Was zapraszam do zobaczenia kilku zdjęć ;)
 
















My look:
Denim jacket - House
Shirt - no name
Jeans - Zara
Shoes - Vans
BackPack - Bershka

photos by MishMashWardrobe and Katsuumi



UWAGA KONKURS!

Na facebooku damska koszulka Sinsay do wygrania!

!ZOBACZ TUTAJ!


FACEBOOK

50 komentarzy:

  1. Gratuluje wspanialej iprezy i zaproszenia!! Na pierwszym zdjeciu w grupie wygladsz najladniej, bo jestes usmiechniety, na innych lekko , a na ostatnim troche smutny... Byles jedyny wsrod tylu dziewczyn to bylo swietne wyroznienie.. Ubrany byles dobrze, do czarnych rzeczy zalozyles dzinsowa kurtke, super!! Bardzo lubie i sama tez czesto tak sie ubieram. Pozdrawiam serdecznie:):) I zapraszam na nowy post:

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem rozczarowana ;) Hahaha wyglądasz bardzo konwencjonalnie ;)
    Fajny event ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałem przesadzić bo nie było potrzeby, ciekawsze stylizacje na ciekawsze eventy. W tym przypadku bardzo wpasowałem się w stylistykę (tak mi się wydaje) poza tym stylizacja nie jest aż tak przeciętna. Mimo wszystko ogromnie dziękuje za szczery komentarz jak zawsze ;)

      Usuń
  3. simple and nice look ,
    this jacket is great
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sprawa i fajny look :D

    Pozdrawiam
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten sklep! Zazdroszczę honorowego zaproszenia! :) Super wyglądasz!
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie powiem, że uwielbiam bo nie ma męskiego asortymentu, ale bawiłem się świetnie ;)

      Usuń
  6. Wzięłam wzięłam w konkursie. Fajny look. :)

    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great look, love that jacket

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje stylizacje. A ta jest świetna, bo codzienna i trochę rockowa, a takie podobają mi się najbardziej :) Fajnie że macie takie spotkania, u nas nie bardzo chyba organizuje się takie eventy, albo się organizuje, ale ja jako człowiek modo-debilny pojęcia o tym nie mam :P Za to na pewno kiedyś, kiedyś zorganizuję spotkanie blogerów, którzy wnosza wiele w popkulturę i kulturę blogosfery. Także szykuj się, bo będziesz to organizował ze mną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - Redhead na prezydenta... organizuj darmowe imprezy, ja pomagam!!! :D

      Usuń
  9. Po prostu super! To było pewnie niezwykłe spotkanie. Jest czego pozazdrościć.
    Świetnie wyglądałeś!

    OdpowiedzUsuń
  10. you are so cool!

    http://pupuhoehoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hot as f***!

    <3

    www.walk-a-million-miles.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool event! ;-)

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  13. widać , że było miło :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha! I love that Skeleton shirt! Looks like a fun time!

    xxxo from San Francisco,

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    Instagram:
    KimKardashnguyen

    Twitter:
    @Kardashnguyen

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz co? Znalazłem Ciebie na zdjęciu Jessici Mercedes na instagramie.

    http://instagram.com/p/mdV7ylwTXn/

    Nie powinienem był się pomylić, bo ten gościu, którego widzę na tym zdjęciu jest taki sam jak ty, czyli to ty musisz być! :D

    Stylizacja jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to oczywiście ja, bardzo przyjemny wieczór jak widać wtedy spędziłem ;)

      Usuń
  16. taki to pożyje;-)
    fajna koszulka do wzięcia

    OdpowiedzUsuń
  17. the event looks amazing!:) lovely pictures!

    www.Lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  18. This sounds awesome and you look great! I love jeans jackets for men!

    ✿ www.sugarpopfashion.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  19. So sweeet<3
    Kisses
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil