Car Park on the Roof


wtorek, 15 kwietnia 2014

Hi ;)

It is time for new outfit. I made this photo shoot long time ago but just because of the last events I waited with that. What I think about these pictures - modern, young, elegant, free and self-confident man who feels good in these clothes and who feels fashion with all his heart. Feel free to comment ;)


Nadszedł moment kiedy mogę Wam pokazać nową stylizację. Ma już ona kilka tygodni, ale przez ostatnie wydarzenia nie chciałem na blogu umieszczać żadnych looków. Udało mi się też zrobić coś nowego z moją koszulką Givenchy, z którą zaczynałem na blogu ;)
Powiem Wam, że kiedy patrzę na efekty tej sesji widzę nowoczesnego, młodego, eleganckiego, wolnego i pewnego siebie faceta, który czuje się świetnie w tych ubraniach i po prostu modnie. Komentujcie szczerze! 
























Coat -River Island
Pants - Zara
Shoes - Vty
Scarf - no name


photos by Charlie

big thanks to Galeria Kaskada for sharing their car park on the roof

Get this look for $134+ on Lookastic: Red Scarf, Black Print Crew-neck T-shirt, Black Overcoat, Black Jeans, and Red High Top Sneakers




169 komentarzy:

  1. Hahah no toś sobie sam dosłodził ;););)
    Ale tak ! Zgadzam sie i podoba mi się ;) tak z francuska trochę z tym szalem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosłodziłem chociaż tak nie robię bo kiedy człowiek jest ubrany tak jak mu się to podoba to czuje się zajebiście, może góry przenosić :D

      Usuń
  2. super post! zapraszam do mnie, tak poza tym obserwuje :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zdjęcia są genialne! ;3

    Obserwujemy? :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the total black with a pop of red. Great style! Thank you for inviting me here: following you via gfc and Facebook, hope you can follow back and we can keep in touch!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  5. No naprawde wygladsz dokladnie tak, jak wlasnie sam o sobie napisales, ogladajac swoje zdjecia... Mlody, elegancki, pewny siebie facet, ktory swietnie czuje sie w tym, co ma na sobie....
    Czerwony szal i buty swietnie rozswietlaja czarno-szary ubior, w ktorym najladniejsza czescia jest wlasnie bardzo ciekawy T-shirt. Dla mnie po prostu SUPER!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponad wszystko dziękuje Elu, za to, że tak dobrze zawsze widzisz każdy szczegół i przywiązujesz do niego wagę :D Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Czerń i czerwień to dobre duo. Podoba mi się :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość bezpieczne duo, postawiłem zatem na trochę szaleństwa z odejściem od klasyki w formie samych ubrań i stworzenie nowoczesnego looku, ale teraz jak patrzę na całość to nie widzę bym zrobił coś oryginalnego, nudy ;p. Mimo wszystko czułem się w tym zestawie świetnie :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bądź co bądź dosłownie, w końcu światowa półka, ale co by się nie chwalić za dużo buty są baaardzo tanie i aż wstydziłem się je zalinkować :D

      Usuń
  8. Wzrok Cię nie myli - wszelkie przymioty, które wymieniłeś widzę również ja :) Miło się patrzy na takiego Faceta ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit! Love that t-shirt


    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny look :) zgadzam sie koszulka swietna

    OdpowiedzUsuń
  11. Fashion is always uncomfortable
    If you feel comfortable, you never get the look

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True, but it's not about comfortable right here, it's about good looking ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. No no, jesteś wymagająca więc od Ciebie przeczytać idealnie to... dzięki ;)

      Usuń
  13. Jednak nie lubisz takich do końca klasycznych koszulek, ta jest mega!!! :)
    Bardzo podoba mi się podsumowanie! Ta pewność siebie i samozadowolenie jest strasznie fajne! :) Przyznam się, że czasem też tak mam, patrzę w lustro i myślę: 'WOW!' ;D
    Oby jak najwięcej takich pozytywnych emocji nam towarzyszyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE!!!! :D
      Co do koszulek to nie lubię zbyt streetowych i zbyt klasycznych. Lubię nowoczesne, eleganckie, ale niebanalne. Elegancja nie zawsze oznacza klasykę ;) Poza tym dobre są po prostu basiki bo z nimi się zrobi wiele ciekawych rzeczy ;)

      Usuń
  14. I like the pops of red! They really draw the eye. Great look!

    http://howtomakehome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ps. Oczywiście że cię pamiętam! :) Jak można zapomnieć o takiej osobie :D mam nadzieję że dalej będziemy w tak dobrych kontaktach jak wcześniej :) Widzę że tobie też idzie bardzo dobrze, o wiele lepiej odemnie :)
    Buziaki Ola :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi miło, trzeba się wspierać blogowo :D
      Ja oczywiście do Twojego pod pewnymi względami jeszcze muszę trochę poczekać ;)

      Usuń
    2. Mogę się założyć że za miesiąc będziesz lepszy odemnie pod każdym względem :) ->nie trzeba wróżek, ja to wiem :)

      Usuń
  16. Jest czerń to już jest jest dobrze :D A tak poważnie to całkiem przyjemna stylizacja :D Wyglądasz genialnie po prostu !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. koszulka jak koszulka, jest fajna ale dopiero w połączeniu z szalikiem i butami nabiera prawdziwego szyku; całość super! :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz rewelacyjnie! Napatrzeć się na Ciebie nie mogę! Ten szalik i czerwone elementy na butach to strzał w dziesiątkę! Na prawdę fantastyczna stylizacja!
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wreszcie Ci się podoba stylka od stóp do głów ;)

      Usuń
  19. Bardzo mi się podoba ! Zdecydowanie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I like your scarf & sneakers!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby klasyka, bo czern i czerwien - wiadomo.. ale dominuje tu Twoj wlasny styl, a szczegoly stylizacji nadaja jej niepowtarzalnego charakteru. Szal, trampki, nadruk na koszulce… wszystko swietnie skomponowane!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe zdjęcia

    zapraszam na konkurs
    http://lucja-d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałeś nominowana do LBA.
    Wszystkie informacje znajdziesz na moim blogu.
    ----------------------------------------------------------------------
    http://my-worrld-my-liffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, miło mi chociaż ja nie skorzystam z tej 'gry' ;p

      Usuń
  24. the scarf is amazing! the color! I loke the cold, bur my city is so hot now :(

    http://www.jenyapio.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach, Givenchy... Ta koszulka jest genialna ! Uwielbiam połączenie czerni i czerwieni i szczerze mówiąc look jest super : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Love this look, Nabil! The trench and the red scarf are amazing!

    Justin
    Walking, Talking Style
    Follow me: Facebook, Bloglovin', Instagram

    OdpowiedzUsuń
  27. I love the way you combined the shoes with the scarf!!The trench also makes this outfit amazing!!Perfect once again!!Kisses!!

    George
    Fashion Royals

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny zestaw świetnie przełamałeś ten zestaw czerwienią.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ojeju, masz gust :) Bardzo podoba mi się ten outfit :>

    OdpowiedzUsuń
  30. ohoooo połączenie czerni i czerwieni to jest to co Redhead lubi najbardziej! Wyglądasz super, no zjawiskowo, niby na sportowo ale nie odbiera to nic elegancji, i na co dzień i na jakieś większe wyjście, to chyba najfajniejsza stylizacja jaką do tej pory na Tobie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow !!!!! No no, to mnie pochwaliłaś moja droga, ogromnie mi miło :D

      Usuń
  31. cool outfit. :)
    http://www.myheartaintabrain.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dziękuję za miły komentarz na moim blogu :)
    Twój też jest genialny, cudowny outfit :)

    Zapytałeś mnie o wspólną obserwację :)
    Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż. :)

    Pozdrawiam! x
    /Haz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, oczywiście uczciwość jest najważniejsza ;)

      Usuń
  33. Love the pop of red from the scarf and the shoes. Its perfect!

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu.
    Stylizacja jest kreatywna a zdjecia robią wrażenie

    Pytałeś o wspólną obserwację
    Ja już i czekam na rewanż
    http://fashiongirlkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Very cool! Such as always! Especially your red sneakers!

    Kisses

    ♥ www.sugarpopfashion.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja już obserwuje ;) dziękuję za komentarz ! Super notka ! :) fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  37. Really fun look, love the popped of red(my fave color)..

    http;//www.attraction2fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  38. super stylówa :D
    obserwuję i czekam na rewanż :)
    ppinkmustache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz bardzo dobry gust!
    Świetnie !

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hot hot hot Tee boy!! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  41. koszulka świetna - rasowa;-) Ja widzę dokładnie to, co Ty, to jest pewnego siebie, zadowlonego z życia, nowoczesnego faceta, który wie, co i jak nosić by dobrze wyglądać i się czuć. Odważny jesteś, ciekawy, to myślę. Zupełnie szczerze;-0

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj Nabil! Znów zachwycasz! Wspaniały outfit! W tle PŻM :) Miejsca które prezentujesz doskonale prezentują się z twoim strojem! :) Czerwony nieźle tutaj akcentuje :) Pozdrawiam i życzę zdrowych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuje za ponowne odwiedziny i tak fajny komentarz :)

      Usuń
  43. Podoba mi się stylizacja :) fajna koszulka :) wszystko na plus :) kiss

    OdpowiedzUsuń
  44. Happy Friday, thanks for following back :-)
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  45. yes, following. follow me back now? :) tell me.
    http://myheartaintabrain.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  47. ooo dziękuje bardzo:)

    miło się aż czyta :)


    WESOŁYCH :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super, stylowo, fajny blog, obserwujemy ?:) mam prośbę o kliknięcie w baner choies lub link w poście z góry dzięki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Podoba mi się Twój styl :)) Wesołych Świąt

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. fantastyczny look, przy okazji chciałabym Ci życzyć Wesołych Świąt i dużo odpoczynku ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej . :) Pytałeś u mnie o obs , ja już teraz twoja kolej . :) http://mycurledtheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastyczne połączenie czerwieni i czerni, ja niestety nie mam szczególnego wyczucia stylu i mody, ale widać, że u ciebie jest obecne :)

    Pytałeś o wspólną obserwację, ja już obserwuję i liczę na to samo:
    http://moimswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo fajne połącznie, szal do strzał w dziesiątke, nadaje ciekawgo charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pisałeś o wspólnej obserwacji, ja już, czekam na Ciebie :) http://gabuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. This outfit is perfect, total black with a little bit of color!
    I follow you on GFC #160, hope you would follow me back!
    www.blackstarstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  56. podoba mi się! nawet bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. wooow fajny styl :)
    super blog ! zapraszam do mnie: www.rumeur-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. good photos :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. a dzięki, skorzystam :P
    ja już obserwuję, czekam na ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Całość wygląda świetnie! :)
    Pytałeś o obserwację - ja już :D

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładna stylizacja ;) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. wow!
    zauroczyłam się!
    doskonale wyglądasz!
    a t-shirt idealny!
    pełna zazdrość. ;)


    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej dziękuje Ci przemiłą wizytę i komentarz! pozdrawiam :D

      Usuń
  63. Bardzo fajny look, szalik świetnie komponuje się z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  64. This look so nice dear. Happy Easter! :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  65. Wyglądasz super! :) Te czerwone akcenty z czarnym zestawem mnie po prostu zachwyciły :) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zdjęcia są super, fajnie że odważyłeś się dodać do swojej stylizacji kolor bo większość mężczyzn ubiera się tylko na szaro i czarno
    BARDO FAJNA STYLIZACJA :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję ;)
    http://lkgirlwithapassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. dzięki za komentarz :)
    bardzo fajna stylizacja ;)
    + w takim razie obserwuję - teraz Twoja kolej :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Such a handsome look! I really love your blog! ♡´・ᴗ・`♡
    Following you on GFC and FB now! I hope you will do the same dear~
    Keep in touch! ♡

    ❤ ✿ VISIT MY BLOG ✿ ❤
    ❤ ✿ FACEBOOK ✿ ❤
    Rinako

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo fajny blog! Ciekawy na pewno będę tu wpadać częściej a stylizacja jest mega :D ps. Pytałeś o wspólną obserwację Ja już :) Pozdrawiam i tak że Życzę Wesołych Świąt http://radoksofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Pytał Pan o wspólną obserwację
    Obserwuję teraz Pana kolei
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Great look, love mix colors red and black.

    Nouveau post sur mon blog
    www.freedmode.blogspot.fr
    New post on my blog
    See you soon

    OdpowiedzUsuń
  73. świetny T-shirt
    doskonale uzupełnia całą stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  74. Cool outfit. Always love your style!

    xx Cissy
    www.idreamofbunnies.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Fajne ubrania :)

    +obserwuję
    vici-vicia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Przyznam szczerze, fajnie tu! Pewnie, że zaobserwuję ;)
    takimamkaprys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. swietny zestaw a czerwone akcenty super!

    OdpowiedzUsuń
  78. Jest jak mówisz.
    Dokładnie.
    Wyglądasz naprawdę dobrze i świetnie ogląda się Twoje zdjęcia.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne zdjęcia, oby było więcej tak ubranych mężczyzn w PL! Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa to ogromna przyjemność i zaszczyt, dzięki :)

      Usuń
  80. Great look man! Very stylish. Black and red its so beautiful! Wanna be blog buddies? ;)

    nekisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil