Floral Print


piątek, 25 kwietnia 2014

Hi ;)

Today I wanted to share with you the outfit, which is best for warm, sunny days of late spring and summer. I found a shirt in my closet in floral print, which I didn't use particularly because it's too big for me. But now I did a great look with that as you can see, and now this shirt is one of my favorites. Floral patterns are so in fashion now and my shirt makes every styling without being too strong accentuated. The look I created reminds me a bit of the Mediterranean countries. I wish that I could take pictures on some Greek pebble beach, but I had to suffice my neighborhood, fortunately basking in the sun, hope you'll like it ;) I wish you a beautiful weekend guys ;)


Dziś chciałem podzielić się z Wami stylizacją, która idealnie nadaje się na ciepłe, słoneczne dni późnej wiosny i lata. Wygrzebałem z szafy koszulę w kwiatowe wzory, której do tej pory nie nosiłem szczególnie dlatego, że jest na mnie spora. Poradziłem jednak z tym sobie jak widać i teraz jest jedną z moich ulubionych. W końcu kwiatowy motyw jest w modzie, a ona ożywia każdą stylizację, nie będąc jednocześnie zbyt wyrazistym akcentem. Look, który stworzyłem kojarzy mi się trochę z krajami śródziemnomorskimi, szkoda, że nie mogłem zrobić zdjęć na jakiejś Greckiej kamienistej plaży, musiało mi starczyć moje osiedle, ale na szczęście skąpane w pełnym słońcu ;) Pięknego weekendu Wam życzę ;)



















Shirt - H&M
Jeans - Levi's
Shoes - Zara
Hat - PolkaP
Pouch - no name
Bracelets - Zubiro.com - 1 and 2


photos by Pajjka



Get this look for $200+ on Lookastic: Black Hat, Navy and White Floral Shortsleeve Shirt, White Jeans, Black Suede Tassel Loafers, and Black Leather Zip Pouch




114 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba !!! Lubie taki styl u facetów !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. As usual, you look very chic! Have a great day. :)


    xoxo;
    Glitter DailyBeauty Blog


    Like GD on Facebook
    Follow GD on Bloglovin
    Follow GD on Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie sprawić taką koszulę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym zobaczył Twoją stylizację z tego typu koszulą ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie mojego bloggowania bez nich teraz <3

      Usuń
    2. Teraz coraz częściej zastanawiam się nad sprawieniem sobie takich, bo są genialne ;D

      Usuń
  6. Ładnie. Kwiaty są ładnym, delikatnym akcentem, nie kują w oczy. A scenerię i tak miałeś niczego sobie. ;) Nie wiedziałam, że masz tatuaż. Można wiedzieć co oznacza? :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ci w tym outficie :D

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest ta koszula i z białymi spodniami fantastycznie się komponuje:) no i te buty - są cudowne, uwielbiam takie buty u facetów :) całość bardzo mi się podoba i genialnie wpasowała się w otoczenie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladna koszula, pieknie w niej wygladasz, tlo jak najbardziej do niej pasuje (chyba moja inspiracja), co bardzo mnie cieszy!!. Czarne buty sa supper, a do tego biale spodnie swietnie podkreslaja wesoly charakter koszuli. Szkoda tylko,ze jestes tak bardzo powazny na tych zdjeciach, choc ostatnie wyraznie zdradza troszke Twoje zadowolenie z kwiatowego postu., ktory BARDZo, BARDZO mi sie podoba!! Pozdrawiam serdecznie i milego tygodnia zycze:):) I zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem już wczoraj wpaść, ale nie mogłem a Ty mnie zawsze uprzedzisz z zaproszeniem :p Dziękuje Ci, faktycznie inspirujesz mnie w odwadze do wybierania tła, a co do braku uśmiechu - też żałuję, że go nie ma, ale jakoś podczas zdjęć nie pomyślałem, że będzie po prostu lepiej ;)

      Usuń
  10. Jak dla mnie stylizacja idealna, połączenie koszuli z białymi spodniami, fantastyczne, no i zdjęcia piękne, jak fajnie zrobione to i osiedle wystarczy:), a plaża może jeszcze będzie?:):):)
    Świetnie,
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za te słowa :D Oczywiście mam nadzieję, że kiedyś może jakaś plaża (nie w Polsce) będzie moim miejscem sesji ;)

      Usuń
    2. Będzie na pewno:):)
      dziękuje za odwiedziny i bardzo miłe słowa, również obserwuje:)
      pozdrawiam, miłej niedzieli:)

      Usuń
  11. Uwielbiam Twoja modowa fantazje! Koszulka kwiecista uspokojona biela spodni… ale za to "krzycza" dodatki - wybor takich bucikow, kapelusza i obowiazkowo torby - rewelacja!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice shirt,
    love the blooming background of your photos :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna stylizacja, szczególnie podoba mi się koszula z kwiatowym motywem, dodaje do całego ubioru wiosenny akcent. Warto by było jeszcze, żebyś czasem się uśmiechnął, twoja niezwykle poważna mina nie pasuje do całej radości, którą emanuje ta stylizacja ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/04/juz-po-swietach.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Zazdroszczę ci tego kapelusza!:D Czekam na nowy outfit!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/04/liar-liar.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Love this look! That shirt is amazing


    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz super stylowo ! szkoda tylko, że tak niewielu ludzi lubi odważną modę jak Ty.. :(
    www.rumeur-rose.blogspot.com
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda :( z drugiej strony mogę więcej wnieść coś do mody, gdyby każdy się ubierał odważnie to odwaga nie była by tu już potrzeba i nic by się nie wyróżniało ;p

      Usuń
  17. Świetne zdjęcia i stylizacja! Czekam na więcej :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://be-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post.

    Zapraszam do mnie na opowiadania :)
    http://biegnijzamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hoho, ta koszula jest świetna! Bardzo mi się podoba ten kwiatowy trend, ale niczego nie umiem znaleźć co by mi wpadło w oko... Śliczne drzewko w tle : )

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post dear :) lovely blog :) keep in touch :)
    www.fineartandyou.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż sama jestem ciekawa jak wyglądałabym w takim look'u w wydaniu kobiecym! :D Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie, podoba mi się ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  23. Very gentlemen like ^^

    Very lovely outfit!!


    恵美より ♥
    www.emi-doll.blogspot.jp

    OdpowiedzUsuń
  24. stylowo i wiosennie, czuć już lato na Twoich zdjęciach :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Maybe your best look so far ! Love the shirt.
    Jersey Chase

    OdpowiedzUsuń
  26. Floral love! Very cool shirt! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylish! Perfect colors for spring! Hype it on lookbook ;)

    nekisss.blogspot.com
    nekisss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Love this look, just amazing x

    New post:
    www.tuttifruttibyam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I didn't know you have a tattoo in your arm! It looks amazing, tho!

    And you too, of course!

    www.walk-a-million-miles.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Really nice this shirt, great look dear.

    http://freedmode.blogspot.fr/
    Thanks you so much for your comment .
    Come check my new post
    See you soon

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny look :) Ja juz obserwuję, licze na rewanż :))

    OdpowiedzUsuń
  32. looking great
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny outfit i mega zdjęcia :)) Fajny plener wybrałeś ;d

    Zapraszam do mnie... :**
    http://kappa-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. You looks fashionable and i love the top so much!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  35. mammamijaaaaaa piękne kwiaty w tle i na koszuli, wspaniała symbioza! zawsze uważałam takie koszule za przypałowe ale właśnie mnie uświadomiłeś że mogą wyglądać modnie i stylowo. I sznurki na nadgarstkach, ja mam zboczenie na punkcie sznurków i rzemyków ;) Coś nowego chcę. Wchodziłam z myślą, że mam zaległości, a tu jeden post? jestem głodna kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, niestety materiały mi brak by posty były częściej :(((

      Usuń
  36. Oryginalne zestawienie:) super kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  37. such a cute look! The colors and patterns make me (and I'm sure anyone you passed today) smile.

    I'd love it if you could also check out my blog! http://afashionneverland.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Love your looks . High fashion!
    anyway mind for following each other?
    xx
    theanotherpartofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. 10/10, jak zawsze stylowo :)))
    pozdrowienia!

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam! Swietne polaczenie! Bardzo przypadlo mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Efektowna koszula, nosić jak najbardziej a nie trzymać w szafie;p
    Obserwuje i zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. witaj! Mnie jakoś ta historia nie urzekła, ale nie możesz ciągle zachwycać, bo będzie nuda;-)
    Fajne za to są detale,jak buty, bransoletki i kapelusz.
    Pozdrawiam z również słonecznego osiedla;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super , lekko wygodnie i stylowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. look great as always, Nabil :)... Great post!

    xxxo from San Francisco,

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    Instagram:
    KimKardashnguyen

    Twitter:
    @Kardashnguyen

    OdpowiedzUsuń
  45. Ależ u Ciebie rozkwit, u mnie pod oknem to same różowe drzewko dopiero szykuje się do buchnięcia kwiatami… Zestaw bardzo fajny, szczególnie dół. Połączenie spodni z butami jest idealne!

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam!
    świetnie wyglądasz!
    genialna koszula!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna stylizacja ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Koszula i kapelusz to wieelkie, wielkie love! Stylizacja bardzo mi się podoba :) +ciekawy tatuaż ;) ( nie wiem jeszcze co oznacza ale poszukam :) )
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  49. No powiem Ci że bardzo fajnie to wygląda! Szczególnie przez białe spodnie, wydłużyły nogi :) Grecja czy Polska i tak jest świetnie! Dużo słoneczka życzę Ci na co dzień ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna koszula, całość na tak:)
    Obserwuję, zapraszam również do mnie, będę zaglądał tu częściej, pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  51. nice shirt
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/04/garnier-miracle-skin-cream-nail-art.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajnie ta koszula się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  53. love your hat and printed shirt! awesome look <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja :)
    Koszula genialna
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. waww i love your style :)
    www.noradecasa.com

    OdpowiedzUsuń
  56. You wear floral well! Like your styling with the white pants!

    Really enjoyed talking to u ytd. Hope to see u soon!

    Justin
    Walking, Talking Style
    Follow me: Facebook, Bloglovin', Instagram

    OdpowiedzUsuń
  57. This is a gorgeous look! I love your shirt so much! And the loafers are perfect.

    Kisses

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    OdpowiedzUsuń
  58. Super look! W sam raz na wiosenne wieczory :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. GREAT SHIRT! YOUR LOOK IS GREAT!
    WWW.RAFFAELEDELMONDO.COM

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil