Warsaw Fashion Weekend 2014 2/2 Private Post


sobota, 12 kwietnia 2014

Hi :)

Weekend is the best time to chill out and write something on the blog. This post is about last weekend in Warsaw, but from my private side. 
On Warsaw Fashion Weekend I spent a lovely time watching fashion shows, trying new clothes on and the major thing - I met amazing people. Unfortunately, not as many as I thought I'll meet but anyway it was a great time. Friday was crazy. First shopping, then WFW and unusual time. Next two days were much easier and quieter but on Sunday at the end of the day I met many people I love from the Internet. I thought WFW will be much bigger - full of stylish people, but it was nice anyway. Check out the pics and feel free to comment this post ;)


Wreszcie odrobina odpoczynku, czas dla siebie i na przyjemności, a co za tym idzie na blog. Zgodnie z zapowiedzią dziś chciałem przedstawić drugi post relacjonujący mój pobyt w Warszawie tydzień temu, tym razem od bardzo prywatnej strony.
Warsaw Fashion Weekend to trzy dni, przepełnione pokazami mody i ludźmi, którzy interesują się modą. Tym razem niestety ludzi było niedużo, spodziewałem się spotkać wielu bloggerów, niestety była ich garstka. Poziom pokazów uogólniając był średnio-dobry, a największą plamę dali moim zdaniem Ci, po których można było się spodziewać najwięcej (nie będę przytaczał już nazwisk i marek bo nie mam zamiaru relacjonować teraz imprezy całkiem merytorycznie). Z organizacją nie było tak źle, ale generalnie wszyscy byliśmy rozczarowani, szczególnie Ci, którzy byli na poprzednich edycjach wydarzenia.

Do Warszawy przyjechałem już w czwartek wieczorem, tak by mieć czas w piątek przed WFW na spacer po Warszawskich visit must have - w moim przypadku były to Vitkac i Wiejka17 :D




Po zwiedzaniu przyszedł czas na Warsaw Fashion Weekend. Piątek był bardzo ciekawy, kilka zdjęć, wywiadów, fantastyczni ludzie, wiele emocji. Wiele sytuacji było dla mnie nowością stąd wracałem do wynajętego pokoju z wielkim uśmiechem. Byłem bardzo mile zaskoczony, że świat mody to nie tylko rywalizacja i udowadnianie komuś swoich wartości bo spotkałem się z dokładnie odwrotnymi zachowaniami - docenianie innych i współpraca, oraz życzliwość.
W sobotę długi dzień, nieszczególnie ciekawy. Odpuściliśmy sobie afterparty, gdyż organizatorzy narzucili płatność za wstęp dla wszystkich uczestników wydarzenia niezależnie od rodzaju wejściówki. Mimo wszystko zaplanowaliśmy sobie ze znajomymi swój wieczór i nie żałuję tego dnia. W niedzielę pustki, cisza w EXPO i gdyby nie fakt, że na pokaz Riny Cossack przybyło wiele ciekawych osób i garstka celebrytów event zakończył by się statusem bezludnej imprezy. Podsumowując nie żałuję, że pojechałem na WFW, poznałem wiele fantastycznych osób, zobaczyłem ciekawe kolekcje i zdobyłem nowe doświadczenia, jednak czekam teraz z niecierpliwością na Fashion Week w Łodzi, gdzie mam nadzieję spotkać znacznie więcej ludzi w tym wielu z Was - moich blogowych znajomych i przyjaciół ;)

Dość pisania o niczym, zostawiam Was z kilkoma bardzo prywatnymi zdjęciami z zeszłego weekendu, a ponieważ obawiam się, że mogą być one zbyt prywatne i nie nadające się do posta przepraszam, i mam nadzieję, że nie obniżą one poziomu bloga, oraz iż bohaterzy zdjęć nie mają nic przeciwko na pojawienie się w takim wydaniu.

 with Maciej Zień



 with Jemerced and Milex



Thank you guys for great time: Mateusz Turczyk, Hubert Mrozowicz, Ania Wilczyńska, Damian Widowski, Fashionable Innovations, Milex, Pani Aga, Modishyou, Sebastian Szewczuk and others.



My looks from three days of Warsaw Fashion Weekend. How do you like it?
Better pics by Damian Haracz



Friday look:
Koszula - Choies.com
Spodnie - Zara
Buty - Zara
Skarpetki - Kapphal
Torba - Zara
Kapelusz - PolkaP
Szal - no name





Saturday look:
Koszula - C&A
Bluza - Livergy
Spodnie - Zara
Buty - Zara
Skarpetki - Kapphal
Torba - Zara
Szal - no name





Sunday look:
Sweter - H&M
Bluza - Cropp
Spodenki - hand made
Buty - Vans
Torba - Kenzo
Kapelusz - PolkaP




78 komentarzy:

  1. ale Pan modny i jeszcze obraca sie w takij smietance gwiazd i celebrytów, no no zazdroszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. o stary widzę nie próżnujesz:D skoro ogarnąłeś kilka fajnych miejsc modowych to wnioskuję że wzbogaciłeś swoją szafę o nowe perełki i niedługo je pokażesz w szerszym wydaniu. Co do stylówek na fashion weekend - jak zwykle uwielbiam tą w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, planowałem, ale planuję odwiedzić fashion week w Łodzi więc musiałem zaoszczędzić ;(

      Usuń
  3. Look na trzeci dzien to moj zdecydowany faworyt! Sama bym sie tak z chęcią ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę zdjęcia z Zieniem :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! Thanks for your visit! Kisses www.summerwine.es

    OdpowiedzUsuń
  6. superowy blog! dobrze że istnieją na swiecie takie osoby jak ty obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonale! Jak to ująłeś, niebanalne zdjęcia, bardzo dobrany komentarz! Wspaniały design, podoba mi się. Super zdjęcia. Pierwszy raz od czasu widzę tak dobrany i godny i przejrzysty blog! Prowadź dalej! Będę tu stale zaglądał! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam częściej i ja również postaram się wpadać częściej do Ciebie ;)

      Usuń
  8. Super Blog. Świetny post, podoba mi się to jak piszesz.
    Zazdroszczę Ci (pozytywnie) spotkania z Maciejem Zieniem i Jessicą Mercedes.
    Pytałeś o wspólną obserwację. Oczywiście obserwuję i czekam na Cb.
    ----------------------------------------------
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, cieszę się, że mogę się podzielić czymś z kimś komu się to podoba ;)

      Usuń
  9. WOW! Super blog! , świetne zdjęcia i stylizacje! jesteś mega uroczy! to komplement oczywiście :-)

    Obserwuję....

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. you have a great sense of style, I love your style:). i really meant it. Thx for dropped over my blog. welcome to stay in touch:0. Have a great weekend.

    http://www.attraction2fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  11. słuchaj Nabil, bardzo Cie lubię i we wszystkich stylizacjach mi się podobasz! ale najbardziej to ta z trzeciego dnia - jest rewelacyjna :)
    Pozdrawiam i może na jakiejś imprezie się spotkamy, byłoby miło :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna relacja. :) Ale mi się podoba PIERWSZE zdjęcie! <3 Ten kaptur, ach wspaniały!
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lookin good! I sure wish I could attend events like these too!

    Justin
    Walking, Talking Style
    Follow me: Facebook, Bloglovin', Instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję! :)
    musiało być ciekawie :) ja tam jeszcze nigdy nie byłam na takich pokazach, ani wgl niczym związanym z modą, ale to być może dlatego, że średnio się tym interesuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, trzeba korzystać z tego co człowieka interesuje ;)

      Usuń
  15. E no fajnieee! :D
    Pisałeś, że momentami tyłka nie urywało, to mnie troszkę zaskoczyło myślałam, że tego typu imprezy to większy przepych. Ciekawe dlaczego poziom spada?
    Nie jestem w stanie wybrać jednej stylizacji, każda ma w sobie elementy które bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja juz obserwuje i liczę na rewanz tak jak wspominałeś u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super sprawa;-) na pewno ciekawe przeżycie. A stylizacje jak dla mnie strzał w 10. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję i liczę na rewanż tak jak było wspominane u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia
    super prowadzisz bloga ja już obserwuję liczę na rewanż :)
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super się prezentujesz ;)
    zazdroszczę wydarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. hi dear! thanks for you lovely comment on my blog! course we can follow each other!
    please follow me and follow you back!
    kisses!
    http://takealookatmyclosetbysamantha.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zestawy i widać, że zabawa była równie świetna. Super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Great looks! You have amazing style

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz jak mój współlokator :D!
    zostaję tutaj na dłużej :D
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog , bardzo mi się spodobało to jak go piszesz :)
    Pytałeś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję i czekam na Ciebie :)
    Zapraszam :
    http://my-worrld-my-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi dear! As usual, you look great! Happy Monday. :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Great looks darling ! I hope you had fun?Our manchester fashion week is coming next week :) can't wait to take lots of pics as well :)
    Kisses
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  28. No Nabi. W końcu się udało. Sława jest u twoich stóp. Tylko pozazdrościć. Podziękować możesz tylko swojej ciężkiej pracy i zaangażowaniu, którego mnie niestety czasami brakuje. Pozdrawiam i życzę samych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no akurat co do sławy to nie sądzę bym się o nią otarł nawet ;p
      Dziękuje Ci tak cudowny komentarz ;)

      Usuń
  29. Every look is great! My secret fav is still your Kenzo bag ;-))). Funny pictures! Fashion weeks are always fun.

    Kisses

    ♥ www.sugarpopfashion.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. thanks for your nice comment :) follow you now, please follow me back :)
    Kisses, Alina

    Project Germany

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale czad ! Też chciałam jechać, ale niestety sie nie udało :/ Super stylówki i zdjęcie z Jessicą, zazdroszczę :) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super, ale następnym razem mam nadzieję Cie nie zabraknie ;)

      Usuń
  32. Thanks a lot for dropping by my blog and off course we can follow each other , I am
    Following you now, hope you follow back soon
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  33. I loved all the looks, but the last one is my favorite by far! It's something that I'd wore, definitely!

    <3 Love, Nabil!

    www.walk-a-million-miles.com

    OdpowiedzUsuń
  34. i love the 2nd and the 3rd looks!
    very stylish and awesome =D
    btw, thanks for visiting my blog.
    yes, it would be great if we can be friend.
    will following you soon right after you do dear =)
    xo

    melodyofmywords.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Very nice looks! Too bad you didn't meet as many people as you thought, but it still looks like a lot of fun and like you met some great people. Also, you put together some awesome outfits, so that's always a plus too! I followed you on Facebook.

    http://howtomakehome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much my dear for even read text of post ;)))

      Usuń
  36. sounds great event
    you look amazing
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  37. your outfits were great during the fw !
    Jersey Chase

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil