Party Like a Blogger


środa, 1 października 2014

Hi ;)

Last weekend I went to Warsaw. The reason was so clear - Party Like a Lord. Great event made by Somersby for people and for us - bloggers who cooperated with them. The biggest pleasure to me was meeting many bloggers I didn't meet before. We had best opportunity to chat, take friendsie together and have fun. Check out my pictures to find out more about this weekend ;)



Ostatni weekend spędziłem w Warszawie. Powód bardzo oczywisty - Party Like a Lord. Był to finał naszej współpracy z Somersby, na której oprócz wielu atrakcji takich jak koncert Ella Eyre miałem przyjemność skorzystać z tej najważniejszej dla mnie korzyści. Wiele razy już wspominałem co dla mnie jest najważniejsze (jeśli nie pamiętacie z poprzednich postów zapraszam choćby do nowego wywiadu ze mną TUTAJ). Mianowicie możliwość spotkania się z ludźmi, których śledzę codziennie od wielu miesięcy - innych bloggerów. Ten event miał zgromadzić w jednym miejscu wielu moich kolegów i koleżanek, i chociaż nie spotkałem wszystkich to jestem spełniony.

Na imprezę wybrałem się z Asią, Paulą, u których mieszkałem, oraz Paris. Pozdrawiam Marcina i Martę, którzy towarzyszyli mi cały czas na wydarzeniu.


Na zdjęciu miałem okazję pozować z kochaną Sylwią, Paulą, Paris, Asią i Agnieszką. Ogromną przyjemność sprawiło mi spotkanie z Pauliną, którą poznałem już TUTAJ, ale teraz mieliśmy okazję pogadać na spokojnie i nawet zrobić sesję w centrum Warszawy ;) Na zdjęciu jest jeszcze Ania i Kamil, których poznać chciałem chyba najbardziej. Kamila śledzę od saaaamiuśkiego początku mojego blogowania i wiele razy inspirowałem się tym w jaki sposób prowadzi swoją stronę, o czym pisze i jak niesamowity ma dystans do świata. Jego dziewczyna Ania okazała się cudowną osobą i żałuję, że nie mogliśmy poznać się wszyscy lepiej.




Oprócz wspomnianych dziewczyn miałem okazję (po wielu latach pośredniej znajomości) spotkać wreszcie Angelikę. W sumie jak tak sobie pomyślę to Lika z pewnych względów jest bloggerką, którą znam najdłużej, chociaż nigdy się nie poznaliśmy.



Na tym zdjęciu oprócz Asi, Marcina i Marty obok mnie stoją Kinga i Kamila. Kingę, dziewczynę, która zasłużenie odnosi ogromny sukces miałem okazję poznać już na Fashion Weeku, ale Kamili nawet w pierwszej chwili nie rozpoznałem. Słuchajcie, gdyby każdy człowiek na świecie był tak piękny, uśmiechnięty i sympatyczny jak Cammy to życie byłoby znacznie przyjemniejsze, zrobiła na mnie najlepsze wrażenie, cudowna ;D


Dla większości jednak największą atrakcją wieczoru był koncert Ella Eyre, której występ chociaż krótki faktycznie był warty przeżycia ;)


Jako iż weekend nie ograniczał się jedynie do imprezy spędziłem trochę czasu z różnymi osobami. Dla przykładu miałem okazję zrobić sesję z Pauliną, oraz Asią. Towarzyszyć też przy sesji Sylwii i Agnieszki ;)

Oto backstage z sesji, której efekty możecie oglądać TUTAJ:





Na koniec zapraszam na MÓJ INSTAGRAM, gdzie zobaczycie zdjęcia m.in. z tego weekendu, oraz będziecie mnie mogli śledzić na bieżąco ;)





P.S. Jako iż jest to bądź co bądź blog modowy, zawsze z przyjemnością udostępniam zdjęcia swoich stylizacji z wydarzeń, ale tym razem musicie trochę poczekać. Wykonałem mianowicie w Warszawie sesję, z ulepszoną wersją tego looku, dlatego zobaczycie wszystko w swoim czasie. Pozdrawiam :D




35 komentarzy:

  1. Ja chyba nie jestem fankĄ takich imprez , ostatnio unikam tez integracyjnych luksempolek k ,napoznalam sie juz ludzi , Jakos na razie mam przesyt . Ale czekam na stylizacje , bo była oryginalna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, no ja mam niedosyt ludzi, którzy mają podobne zainteresowania co ja :)

      Usuń
  2. Bardzo wielką mi sprawiłeś przyjemność tym postem. Jednak wciąż czuję niedosyt, mam nadzieję, że się szybko znów spotkamy i podyskutujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo wow jak miło! :D
    Ja również cieszę się niesamowicie, że w końcu mogliśmy się poznać osobiście. Mam nadzieję, że kolejna okazja umożliwi nam dłuższą rozmowę :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne stylizacje.
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że w Polsce są tacy ludzie jak TY <3
    Miło się czyta ten post i fajnie, że nareszcie się poznaliśmy!
    Już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ja żałuję, że praca nie pozwoliła mi na bycie tam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa Nabil <3 Super było Cię poznać! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulinka w akcji <3 cudne zdjęcie :) fajna impreza, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. 'W sumie jak tak sobie pomyślę to Lika z pewnych względów jest bloggerką, którą znam najdłużej, chociaż nigdy się nie poznaliśmy.' - wow, serio?! heheheh :D Powiem Ci, że nie pomyślałabym ;)

    Bardzo mi było miło jak podszedłeś do mnie się przywitać przy Lordobusie na Placu Defilad :) Cieszę się, że Cię poznałam.
    Fajnie było widzieć tyle znajomych twarzyczek na imprezie.

    Pozdrawiam serdecznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie było Cię zobaczyć, choć nie udało nam się zamienić słowa ;) może następnym razem... Fajny pomysł z tym płaszczem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj koniecznie, zagadałbym ale nie przypominam sobie Twojej obecności, wybacz.

      Usuń
  10. dużo znanych mordek :* Fajnie widzieć Ciebie i Angelikę na jednym zdjęciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladacie jak jedna wielka Rodzina!! Az zlauje, ze nie jestem "znana blogerka" ;) i nie dane mi bylo Was wszystkich poznac osobiscie - zwlaszcza Ciebie Nabilu!!! ;);) No to teraz czekam na fotki z Twoja stylizacja. Pozdrawiam:) Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze - nie jestem znanym bloggerem! Po drugie na pewno kiedyś się poznamy :D

      Usuń
  12. oooooooooo, widzę, że urocza impreza była!
    zazdroszczę!
    super zdjęcia!

    całusy! ;*
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że będzie okazja byśmy my się poznali kiedyś ;)

      Usuń
  13. oja zazdroszczę !

    www.justynapolska.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie razem wygladcie !! Ciesze sie bardzo Nabilu, ze powoli Twoje marzenia beda sie spelnialy i ida w dobrym kierunku!! Czytalam wywiad z Toba i bardzo mi sie spodobal, szczegolnie poczatek, Gratuluje!! Czekam na Twoje nowe stylizacje i serdecznie Cie pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie tam zabrakło, chociaż po opiniach znajomych nie mam czego żałować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety racja, nie było epicko, ale ja się zawsze cieszę z możliwości poznania bloggerów :D

      Usuń
  16. Takie spotkania to świetna sprawa, fajnie poznać w końcu ludzi, których obserwuje się już jakiś czas i zobaczyć jacy są poza blogiem! : )

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil