French Boy


piątek, 3 października 2014

Hi ;)

When I made this look I realized that I could wear like that only in Paris. Me, this clothes, hat, white bike and music in white headphones. My biggest dream is to live in the place I could wear however I want and be inspiration to other people. May be in Paris?


Po założeniu na siebie ostatniego elementu stylizacji stwierdziłem, że tak ubrany mógłbym chodzić codziennie po ulicach Paryża. Brakuje mi tylko ładnego, białego roweru i stosu modowych magazynów w koszyku. Z kieszeni wyciągnąłem nawet białe słuchawki, które przypadkowo świetnie wpasowują się w klimat całości. Daj mi 'Boże' kiedyś taki dzień, w którym obudzę się i zorientuję, że mieszkam w takim miejscu na ziemi, w którym tak niebanalnie ubrany będę mógł przemierzać ulice do pracy, a wszystkich napotkanych na drodze ludzi inspirował będę do zabawy modą. Pewnie to się nigdy nie stanie w Polsce, więc czemu nie w Paryżu? ;)












Suit - Zara
T-shirt - Zara
Shoes - Zara
Bag - nick-nack
Hat - nn
Eyewear - Prada
Bracelet - Zubiro.com





Get this look for $200+ on Lookastic: Black Hat, White and Black Print Crew-neck T-shirt, Black Double Breasted Blazer, Black and White Vertical Striped Sweatpants, and White Low Top Sneakers




101 komentarzy:

  1. Przeszedłeś samego siebie! GENIALNIE!!!! KOcham i uwielbiam ten zestaw!!!!! Wyglądasz jak z najlepszego czasopisma modowego! Z chęcią Cię będę odwiedzać w tym Paryżu, kiedyś.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super ! Więc juz nie będę pisać , ze Paryż ma rożne oblicza i swiat białych kołnierzyków na lA Defence bardzo konserwatywnych , i slumsy i codziennych "metrowców" ubranych jak żule, i kolorowo ubranych turystów , i elitę mieszkącą .... Poza Paryżem ;);)
    Ty bardziej wpisujemy sie w klimat naprawde eleganckiego Madrytu , Mediolanu , ale Paryża ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, człowiek dopisuje sobie to co widzi, a jeśli widzi tylko w telewizji i gazetach, a nigdy nie widział realnie to tak właśnie wychodzi ;)) Po prostu lubię styl mieszkańców Paryża, ten który przedstawiają mi media ;p

      Usuń
  3. Oj kochany, Ty to nam nigdzie nie wyjezdzaj, bo masz jeszcze wiele do zrobienia tutaj, w Polsce! Zarazaj innych do zabawy moda, inspiruj, osmielaj do eksperymentow, pokazuj, ze mozna "inaczej".... piekniej...
    Doskonaly zestaw. Po prostu zachwycajacy. Tyle w temacie.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. PETARDA!!!!!

    WSZYSTKO IDEALNIE DOPASOWANE<3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kapelusz

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochany Nabilu, przeciez wygladsz prawie oczywiscie jak dla mnie normalnie i wydaje mi sie, ze jestes swietnym inspiratorem dla mezczyzn w Polsce, dlatego nie wyjezdzaj z kraju, tylko w nim pozostan i dawaj im przyklad wlasnie na polskich ulicach!! Z Paryza tez moglbys dodawac posty, ale chodzenie tak po polskich ulicach bardziej zainspiruje niz dodawanie postow z odleglosci!! Wygladsz po prostu PIEKNIE i ten czarujacy usmiech niech nie znika z Twojej twarzy!! Pozdrawiam Cie NAbilu bardzo serdecznie:):) Tak trzymaj!!

    OdpowiedzUsuń
  7. You look amazing! Loved this outfit so much, that jacket is great

    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/10/part-of-me.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Cię w tym zestawie! Światowa półka! Nic więcej tylko ogromne WOW! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchaj, jak by to było, gdyby Cię nie było!?? Polska ulica i blogosfera byłyby uboższe o jedną perełkę!
    Świetnie wyglądasz. Podoba mi się równowaga między klasyką i żartem z klasyki.
    I kapelusz, jak zawsze wymiata.
    I jest też pirania! Ha!

    Moje ulubione zdjęcie to przedostatnie, zagapiłam się nawet;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz jak wyjęty z najlepszego modowego magazynu. Rewelacyjne zestawienie i dodatki. Panowie mogli by się na tobie wzorować :).

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiście - wyglądasz bardzo "wielkomiejsko" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look. Genialne zgranie klasycznej czerni i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great outfit, I love you glasses! :)

    http://www.oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie nie pasujesz na polskiej ulicy... mam ten sam problem... nie mieszkam w pl ale jak tylko jestem u rodziny budze powszechna sensacje na slaskich ulicach. szkoda ze polacy sa dalej tak zamknieci na nowosci i innosc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... dla mnie ten temat jest okropnie irytujący ;s

      Usuń
  15. jaaaaaaaka świetna torba! w ogóle wszystko świetne : ) a uśmiech mnie rozwala!

    OdpowiedzUsuń
  16. Paryż przyjąłby Cię z otwartymi ramionami! Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. So cool!! lovely hat!


    xx



    http://www.thetrendysurfer.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ten zestaw jest najlepszy- jak ja uwielbiam minimalizm kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ja też chociaż nie zawsze w czerni i bieli.

      Usuń
  19. Choć noszę się klasycznie, to nie raz jak założę coś "innego", to miasto "patrzy" jak sam piszesz. Mam nadzieję, że kiedyś na polskich ulicach będzie wiecej tolerancji. Wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Really love your hat and blazer! It's great to express your true style through clothes, but sometimes I feel like I can't do that either because people aren't that fashionable here!
    - Madolline

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful look and pics! Thanks for your comment in my blog, would you like to follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi Nabil, You are quite right. If you're dressed like this in my country, everyone would be staring at you as you could only look fashionable on the runway and not on the streets. I find Paris and Tokyo a place whereby those who dare to dress up like you would definitely be very happy there. Coz nobody would stare at you, only probably look and admire. =)

    Jo
    Jo's Jumbled Jardinière

    OdpowiedzUsuń
  23. The white kicks are dope.
    http://www.mressentialist.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam (nowy post) i zachęcam do pozostawienia komentarza: http://fad-fashions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny zestaw, bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie wszystko świetne. Jest jednak jeden minus. Torba. Ja osobiście nie nosiłbym w niej rzeczy. Nie chciałbym aby wszyscy widzieli co mam w torbie. Myślę jednak, że reszta pasuję nawet w Polsce. Naprawdę wszystko fajnie wygląda. Połączenie elegancji i lekkości powoduję uśmiech na mej twarzy ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie intryguje przezroczysta torba. Oczywiście trzeba selekcjonować to co się do niej wkłada, ale to wzbudza zainteresowanie, tajemniczości odrobinę i sprawia, że nie jesteś w tłumie obojętny :D

      Usuń
  27. Love your outfit so much and your bag is super cool!
    love it >.<

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia, stylizacja także bardzo ciekawa, wszystko jest takie dopracowane... :)

    Zapraszam na swojego bloga:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zanim przeczytałam notkę, pomyślałam o białym rowerze;p Stylizacja jest świetna - podobasz mi się w takim wydaniu;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Your style is amazing-- if I ever met you in person, I would be so awestruck by your fashion sense! Everything on you, from your hat to your shoes, is en pointe and you wear it with total confidence! I only wish I could live somewhere like Paris, whenever I am in a fashionable city, I feel constantly inspired. However, Vancouver (where I live) is known for being casual and ppl stare when you dress up... But don't worry, I dress up everyday despite their stares! Hehe.

    Thank you for your incredibly sweet comments on my blog, love hearing from you :)

    xx Debbie

    www.whatdoffydoes.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zestaw genialny i co najwazniejsze swietnie do ciebie pasuje! I ta broda...hmmm...mój mąż właśnie marzy zeby taka zapuścic i jak mu do tej pory zabraniałam tak dziś dzięki tobie ma moje blogosławienstwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to bardzo miły komentarz, miło mi, że zmieniam ludzkie podejścia :D

      Usuń
  32. nie zawodzisz! jest po co tu wracać! nieustająca porcja świetnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fenomenalnie, kapelusz wymiata! Wielbię Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  34. GORGEOUS. <3
    There is new special post on my blog:
    http://peaceloveandvintagesite.blogspot.it/2014/10/natural-chic.html

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja się bardzo cieszę, że jesteś taki modny i wystylizowany tutaj w Polsce, a w szczególności w Szczecinie <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Hey Nabil, love that blazer on you! Wish I had it for myself!

    Justin
    Walking, Talking Style
    New post: A Farewell to Canada

    OdpowiedzUsuń
  37. Amazing Prada eyewear. Thanks for sharing.

    Eye See Euphoria : http://eyeseeeuphoria.com/post/mens-fall-picks

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Chylę czoła, jest genialnie:) a ta torbę sama przyjelabym do swojej szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajny charakter nadałeś temu garniturowi - sportowa elegancja - super! no i t-shirt, faceci w kapeluszach, to Twój wizerunek, charakterystyczne jest to w jaki sposób nosisz ten kapelusz, to też jest takie Twoje ;) całość - super, jedynie torbę bym zmieniła i nie chodzi tu o to, że jest przeźroczysta, to jest OK, ale o kształt; i po co Ci Paryż? - w Paryżu byłbyś jednym z wielu a tu jesteś wyjątkowy i tego się trzymaj! :)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. W każdej stylizacji wyglądasz genialnie, ubierasz się jak projektant co wyróżnia Cię w tłumie. Wszystko świetnie zestawione, wysublimowane, ze smakiem. Nowoczesny młody mężczyzna, świetnie. Wolę Cię bez kapelusza, jak w niektórych innych Twoich stylizacjach, podoba mi się Twój polot. Jeszcze żebyś nie miał takiej wielgarnej brody, wiem, że to trend i moda i coraz częściej widzi się mężczyzn w takich brodzichach, ja osobiście lubię mężczyzn bez zarostu, ewentualnie z kilkudniowym, zadbanym, taka duża broda zniekształca twarz i dodaje lat, ale co poradzić, moda...mam nadzieję że szybko przeminie i europejczycy znowu będą wyglądać jak europejczycy a nie jak sici czy kurdowie. Soryy ale tak mi się to kojarzy. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci ogromnie :D Trend trendem, ale ja siebie po prostu nie lubię bez brody, mam wtedy kwadratową twarz :D Broda mi ją wydłuża i bardzo mi się to podoba :D Ściskam :D

      Usuń
  41. Really love the hat and the bag!

    Hugs, Fabio | www.theblack-hairedboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. no niestety w Polsce jeszcze trzeba przełamać wiele lodów, żeby ludzie zaczęli akceptować modę.
    Wyglądasz niesamowicie! Nie mogę się napatrzyć na zdjęcia! Wszystko, dosłownie każdy element ubioru jest idealnie dopracowany :)
    Twoje stylizacje są na niesamowicie wysokim poziomie. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Za każdym razem zadziwiasz mnie swoimi stylizacyjnymi propozycjami :-) Wow! Świetne wyczucie stylu w każdym calu!
    Szaleje na punkie kapeluszy <3

    Chapeau bas!!!


    Pozdrawiam serdecznie Iwona
    _____
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Você é super estiloso look maravilhoso esse chapéu esta um show
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam ! marynara , buty , kapelusz ...całość robi niesamowite wrażenie !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie no świetnie :) masz styl.

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. super stylowo, elegancja i sportowy szyk w jednym. Uwielbiam czerń, kapelusz rozwalił system :) i okulary zajebiste, teraz jestem w trakcie wymiany swoich, muszę się rozejrzeć za czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Literally in love with the whole look and every single pieces of ur outfit xx the blazer's definitely the focal point and I'm in love with that hat <3 It's such a high fashioned look and I'm so glad 2 see another inspirational French Boy look xx Have a lovely weekend xx Hugs x

    lennylinhpham.blogspot.co.uk
    xoxo
    Lenny

    OdpowiedzUsuń
  49. Great! love everything especially the glasses!

    http://www.oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam nadzieję, że kiedyś poczujesz się tak w Polsce :) Wyglądasz niepowtarzalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil