First Birthday


wtorek, 28 października 2014

Hi ;)

This post I'm writing because of first birthday of my blog. I want to say many thinks to my polish friends (that's why all post is in polish language) but anyway I would love to thank you guys, all of you made last year best one of my life. Hope it's only beginning and I'll proof you that I'm on right way of my life, that fashion world is waiting for me and my creativity ;)



Wczoraj minął dokładnie rok od chwili, kiedy umieściłem na tym blogu pierwszą notkę (możesz ją przeczytać TUTAJ). Już od dłuższego czasu zastanawiałem się, co z tej okazji powinienem tu napisać i wciąż nie udało mi się ostatecznie wyklarować tego, co chodzi mi po głowie. Stoję z pewnością przed potrzebą podziękowania kilku osobom.

Właśnie wróciłem z Fashion Weeku w Łodzi i jeszcze mocno żyję tym wydarzeniem. Wspominałem (i będę wspominał) o tym wiele razy, że eventy modowe, ze względu na pokazy, ogólnie pojętą modę i osoby, które na nich spotykam to dla mnie ogromna przyjemność. Mam okazję tej przyjemności doznawać właśnie dzięki temu, że prowadzę ten blog. Bez niego nie udałoby mi się poznać Was wszystkich i nie miałbym styczności z tym całym światem, nie mógłbym zaprezentować Wam wszystkiego tego, co staram się wam pokazać.

Zacznę od faktu, który pewnie część z Was nie pamięta, ale mój blog przez kilka pierwszych miesięcy nosił nazwę 'My Fashion Feeling'. W pewnym momencie stwierdziłem, iż jest to banalna nazwa, a skoro mam oryginalne imię, to czemu nie wykorzystać tego w nazwie strony.

To był dla mnie bardzo trudny rok. Rok odnajdywania się w rzeczywistości, popełniania mnóstwa błędów i zdobywania wiedzy o świecie, do którego dołączam. Klarowanie tego, w jakiej formie chciałbym prowadzić bloga, co dokładnie ma się na nim znaleźć. Moją wartością od początku miały być i są stylizacje, ale nie na nich świat się kończy, a wszystkie te cechy ulegały i ulegają ciągłym zmianom. Całą formę bloga, jego jakość, treść na bieżąco dopasowuję do siebie i do Was. Na pierwszym miejscu stawiam siebie, bo blog jest moim produktem, moim narzędziem, moim słowem, formą przekazu, pewnym moim organem. Najpierw to mi musi przynosić satysfakcję i spełnienie, a następnie Wam co oczywiście się wzajemnie uzupełnia. W końcu nie zakładamy bloga dla kogoś, bo ktoś nas poprosił, ale dla siebie. Z własnej woli i jest on pewną formą zaspokojenia potrzeby. Moją potrzebą było i jest mieć ogromny związek z modą, wnosić do naszej Polskiej mody coś, czego nie widzę na innych blogach, zarabiać kiedyś i żyć z tego co kocham. Dla kogoś, kto jak ja nie miał z tym nigdy wcześniej styczności, nie ma możliwości rozpoczęcia nauki w tym kierunku, ani pracy w zawodzie, nie ma również doświadczenia to jedynie blog daje możliwość realizowania się. Tym jest dla mnie blog - aktualnie jedyną drogą do spełniania się i kreowania czegoś własnego w świecie mody. Nie będę się już dalej rozpisywał o tym, dodam tylko, że powoli zaczynam być dumny z tego jakiej to nabiera formy. Jestem również dumny, że przyciąga to coraz więcej tak wspaniałych ludzi jak Wy, dziękuje Wam ;)
 
Pragnąłbym podziękować wielu osobom, pomagacie mi się odnajdywać w bloggowaniu i uczycie mnie każdego dnia. Od samego początku inspirowałem się tym z jaką łatwością chłopak może radzić sobie z postami, choćby od Dawida czy Kamila. Osoby takie jak Paulina utrwalają moje przekonanie o wyjątkowości niektórych znajomości internetowych i frajdzie ze spotkania na żywo. Widzę, iż mój blog podoba się nie tylko bloggerom modowym, a to ważne, że jestem w stanie zainteresować ludzi i nawiązać wspaniałe przyjaźnie mimo różnicy w zainteresowaniach, przykładowo z Damianem.


Wyjątkową rolę w minionym roku odegrały dla mnie cztery osoby, które jak sobie pomyślę wyróżniają się wspólnie niebanalną inteligencją. Inteligencją, która mnie ciągle uczy i inspiruje. Im szczególnie chciałbym podziękować:

1. Karolinie, która jako osoba pełna cynizmu i braku zrozumienia wobec wszystkiego co dziwne i nowoczesne, oraz przekonana o bezsensowności istnienia pojęcia mody postanowiła pomóc mi w miarę swoich sił. Wciąż chyba większość sesji na moim blogu wykonała ona i chociaż dla nas obojga było to nowe doświadczenie szybko uczyliśmy się rozumieć siebie i akceptować swoje wizje. Innymi słowy bez niej bym nie zaczął bloggować, a Karolina sprawdziła się świetnie w roli fotografa, no niestety sprzęt zostaje powoli w tyle. Również Paulinie dziękuję za kilka sesji na początku.

2. Asi, bez której nie poznałbym wieeeeeelu z Was i nie zdobył cennych doświadczeń, oraz wiedzy na temat naszej Polskiej mody. Dzięki temu, że poznając się mieszkaliśmy w tym samym mieście wiele wniosła do mojego życia, wspierała mnie w każdej sytuacji, poświęciła sporo czasu i dawała cenne rady. Inteligentna i zaradna, a do tego szczera, a takich ludzi jest mało.

3. Ani - królowej, muzie, kobiecie niesamowicie utalentowanej i absolutnie wyjątkowej. Nie ma drugiej takiej w naszym kraju, a na świecie jest może kilka podobnych osób. Niewyobrażalnie kreatywna, doświadczona w branży i poza tym całym nieporozumieniem, którym w Polsce nazywają modą. Tym co skrywa jej niesamowity duch i umysł mogłaby dzielić się z nami wszystkimi. Inspiracja, szczerość, wiara w ludzi i brak uprzedzeń. Dojrzałość duchem, ciałem i tym co przekazuje nam na co dzień. Mógłbym napisać esej o Ani, ale chciałbym tylko ukłonić się nisko, bo i tak nie jestem w stanie podziękować jej za wszystko.

4. Oli - przyjaciółce, która pojawiła się przypadkiem w moim życiu, a bez której z pewnością nie byłoby mnie tutaj. Otworzyła mi oczy, pokazała prawdziwy świat mody i obudziła ukrytą miłość do tej dziedziny. Każdy ma jakiś talent/talenty i na ich odkrycie ma całe życie. Czasem umieramy nie poznając swoich talentów wcale. Ja odnalazłem swój talent do rozumienia światowej, najtrudniejszej mody, kreatywność w tej dziedzienie właśnie dzięki Oli. Jest inspiracją, ogromnym talentem, człowiekiem o wielu pasjach, niesamowitej inteligencji. Jest jak osoba, która wręczyła mi pędzel, pokazała jak się go używa, a teraz ja sam zacząłem malować najpiękniejszy obraz na świecie. Dziękuje Olu za ten pędzel.


Chciałbym by kolejny rok mojego bloggowania dał mi szansę namalowania znacznie większej części tego wielkiego obrazu niż dotychczas. Nada już nie tylko kontur temu co maluję, ale i barwy. Innymi słowy liczę, iż od teraz moja przygoda z modą nabierze tempa, zaprowadzi mnie odpowiednią drogą w stronę spełniania swoich marzeń i postanowionych celów. Takim celem jest przekonanie całego świata mody, że mam coś ważnego do powiedzenia w tej dziedzinie, a obraz który maluję jest na najwyższym poziomie. Zdecydowanie jest na najwyższym poziomie, dajcie mi tylko czas, oraz wiele pędzli i farb. Wspólnie z Wami stworzę arcydzieło!

Sami oceńcie fragment obrazu, który już namalowałem czyli dotychczasowe stylizacje TUTAJ!


Na zakończenie przedstawiam Wam mój portret narysowany przez Martę - Modenfer. Nie każdy śledzi mnie na portalach społecznościowych, pomyślałem zatem, że ów rysunek pięknie urozmaici ten post.






https://www.facebook.com/NabilUnity
http://instagram.com/nabilunity

44 komentarze:

  1. Gratuluje Nabilu wspanialego pierwszego roku blogowania, stworzenia w tym czysie wspanialych zestawow i zycze Ci z calego serca o namalowanie tym pedzlem od Oli prawdziwego ARCYDZIELA!! Czekam na niego z niecierpliwoscia, choc jak powiedzial Schoppenhauer:

    " Wszystko, co doskonale powstaje powoli"...

    dlatego daj sobie troche czasu na jego powstanie... a tymczasem realizuj sie w modzie, spelnaj swoje marznia i wytyczone wspaniale cele!

    Pozdrawiam serdecznie :-) Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuje..... jesteś cudownym gościem mojego bloga, rozumiesz mnie jak mało kto. Jak mało kto widzisz każdy szczegół i potrafisz o nim powiedzieć. Dziękuje z całego serca.
      Uzbrajam się już od roku w cierpliwość i nie śpieszę się w malowaniu obrazu, tzn staram się nie śpieszyć :))

      Usuń
  2. Kochany Nabilu, bardzo mi miło, że o mnie wspomniałeś, dla mnie nasza znajomość jest również bardzo cenna, gdyż poza tym, że jesteś miłą i ciepłą osobą, niesamowicie mnie inspirujesz modowo, podziwiam Twoją odwagę! Życzę Ci tej paryskiej ulicy, wielu sukcesów i dalszego zapału!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kochana, jednym z wielkich sukcesów bloggowania jest fakt, że poznałem Ciebie i mam nadzieję, że to początek naszej przemiłej znajomości! Ja Tobie również życzę wieluuu sukcesów!

      Usuń
  3. Happy Birthday to your blog

    http://itsjustshalay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla twojego bloga i oczywiście dla autora, który go tworzy:) Życzę dalszej sukcesywnej pracy:) Pozdrawiam

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero Cie znalazłam, ale na pewno bede często odwiedzać :) Najlepszego z okazji 1-szych Urodzin!

    effiesdress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Ciebie po pierwszym razie, wracam z przyjemnością ;)
    Życzę sukcesu i spełnienia marzeń, które wiążesz z modą, myślę że ci się uda, już udało wiele osiągnąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wszystko przede mną, za mną niewiele. Dziękuje Olu ;)

      Usuń
  7. Nabilu!
    Jestem pod wazeniem! Obserwuje Twoje poczynania i widze, ze malymi kroczkami posuwasz sie ku wyznaczonemu celowi, osiagasz male sukcesy, rozwijasz sie, spelniasz marzenia! To dobrze rokuje na przyszlosc:) Wierze, ze z czasem osiagniesz sukces w tym co Cie pasjonuje i w tym co kochasz, tzn w modzie!!! Wiesz, ze mocno Ci w tym kibicuje i trzymam kciuki! Gratuluje "roczku" i zycze jeszcze wielu pieknych rocznic... A sobie zycze czerpania jeszcze wielu inspiracji z Twojego bloga - tak jak do tej pory:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybko leci czas , dobrze ze blog Twoj to dla ciebie ogromna pasja , nie tylko zabijanie czasu . Masz odważne podejście do mody , i to super . Powtórzę - to wizjonerzy zmieniają swiat , ty możesz zacząć od blogerskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu, wiem, że bywasz szczera i wymagająca, tym bardziej doceniam słowa wiary we mnie ;)

      Usuń
  9. Twój blog jest bardzo pozytywny, miło ! Lubię go i mam nadzieję, że się to nie zmieni :) http://ask.fm/Kiniaa2501

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochany dalszych sukcesów w sferze blogosfery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo to już roczek? Gratuluję! :*
    Świetnie Ci idzie prowadzenie bloga! Życzę kolejnych miłych doznań i sukcesów związanych z blogiem :)
    Szkoda, że ja nie mogłam pojawić się na tym Fashion Weeku, no ale może kiedyś jeszcze będzie okazja ponownego spotkania się.

    Pozdrawiam, Lika

    OdpowiedzUsuń
  12. Nabi, gratuluję! to był świetny rok, pełen fantastycznych stylizacji! myślę, że w kolejnym jeszcze bardziej nas zaskoczysz! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci wielu wielu lat blogowania :)))
    Świetny portret :)
    Pozdrawiam :)
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Congratulations! You have a great blog


    Go here and visit some of the links please
    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/10/autumn-sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Następnych super roczków życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje Nabil! Przez ten rok odwaliłeś kawał dobrej, modowej roboty, a to dopiero początek przygody :-) Trzymam mocno kciuki za jeszcze wiele lat owocnego blogowania :* !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego dla bloga!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Naaaaaaj dla Ciebie i bloga <3 ! rozwijajcie się pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  19. OOO juz minął rok? :) Brawo i oby tak dalej! Czasem lookam na bloga ♥♥♥ Obrazek jest świetny xD

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :-) życzę Ci dalszego rozwoju :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycam sie tym pastelowym zestawem, no Mega! Dałeś czadu! Lubie bardzooooooo :)

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil