Carmine With The Company


niedziela, 5 kwietnia 2015

Hi ;)

Today I'll show you a maroon color that occurs in the company of, among bottle green and brown. The main character here is silk bomber jacket, which arrived from USA, accompanied by the jacket with a bird. Both of these products I found in a nice vintage store, you should visit this place too - HERE.


Dziś prezentuję Wam kolor karm, który występuje w towarzystwie m.in. butelkowej zieleni i odcieni brązów. Główną bohaterką stylizacji jest jedwabna bomberka, która przyleciała do mnie z Ameryki, w towarzystwie, znanej Wam już, marynarki z ptakiem. Oba te produkty znalazłem w vintage shopie, do którego serdecznie Was zapraszam - TUTAJ.



wały chrobrego karmin karminowy nabil unity jedwab bomberka moda fashion szczecin broda








Bomber Jacket - https://www.etsy.com/shop/emilysonemanband
Shirt - Zara
Pants - Camaieu
Shoes - Top Secret
Eyewear - Ray-Ban
Bracelets - Zubiro.com & Nelia


photos by Karl






Happy Easter / Wesołych Świąt Wielkanocnych








23 komentarze:

  1. BEAUTIFUL COLORS BRO!!!
    HAPPY EASTER
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny outfit, choć odrobinę mi się "gryzie: kolor butów ze spodniami, chyba ciemniejsze np. butelkowe spodnie byłyby lepsze. Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dałbym wiele za butelkowe spodnie i właśnie dlatego, że mam mało ubrań w tych kolorach miałem spory problem by to wszystko razem zestawić. I tak cieszę się, że coś wyszło. Buziaki :*

      Usuń
  3. so beautiful, i love the color
    new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/04/zebra-print-mini-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam kiedyś podobnego "bombera" w SH, ale nie zdążyłam się nim nacieszyć, a już zawinła mi go koleżanka i przez dobre dwa sezony byli nierozłączni. Kolorystyka i jej kompatybilność wszystkich elementów zestawu po prostu perfekcyjne, bo może i idealnie barwy ze sobą nie współgrają na pierwszy rzut oka, ale przez to jeszcze bardziej przykuwają uwagę!

    Zapraszam na nowy post!
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/mangos-skirt-black-and-sh-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka jest świetna!
    rzeczywiście - bardzo dobrze zestawiłeś ją kolorystycznie!
    w sumie nie wyobrażam sobie innego połączenia kolorów tu.
    Chociaż nie - można by rozwinąć ten karmel, ale to zdecydowanie byłby za nudny zestaw dla Ciebie ;)

    Wesołych Świąt, Nabil!
    odpoczynku - albo wykorzystywania wolnych chwil na realizację własnych pasji :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie grają te kolory, choć koszulę widziałabym tu chętniej w jakimś takim na przykłąd musztardowym kolorze. Buty i bransoletki są super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolorystyka, kurtka bardzo podbija całość i dodaje stylizacji charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look amazing dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/take-second-to-breath.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne polaczenie czerwieni z zielenią!

    OdpowiedzUsuń
  10. love this look!
    have a great week
    Oliver

    http://oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nabi, kurtka bardzo oryginalna i super komponuje się ze spodniami, z tą koszulą nie jest źle, chociaż jestem "detalistką" i trochę przeszkadza mi ten inny odcień, chyba poszłabym w tradycyjna białą albo chociaż rozpięła kołnierzyk i biały t-shirt ubrała pod spodem :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa kurtka, sama chętnie bym nosiła!

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy duet! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów, pomysłowo wykorzystane.
    Kurtka podkreśla całą stylizacje i przypadła mi do gustu :),

    Pozdrawiam,

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nabil! Czytam powyzej, ze podobno odcienie nie pasuja... A mi sie wlasnie TO w tym zestawie najbardziej podoba! Wedlug mnie to bardzo odwazne zalozyc cos w podobnej kolorystyce, taki nibytotal look, a jednak zeby odcienie byly zupelnie "z innej parafii"... Na mnie ta "niedopasowana" kolorystyka robi duze wrazenie! Super:) Sciskam Cie mocnol!!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta stylizacja jest dość plastyczna, nieoczywista i każdy ma swoją wizję na nią. Każdy by zrobił to trochę inaczej i ma prawo to napisać oczywiście w komentarzu. To jest kwestia gustu. Madzi np. by się spodobało z białą koszulą i ja to rozumiem niemniej jednak - jestem w pełni zadowolony z tej stylizacji i wszystko jest przeze mnie przemyślane. Innymi słowy nie zrobiłbym tego inaczej - to jest moja wizja ;)

      Usuń
  15. Może faktycznie zielony odcień spodni lepiej by się komponował, ale tak tez jest rewelacyjne!
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. bomberka genialna!!!! i do tego świetnie zestawiona kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny set. Nabi zajrzyj na GG. pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  18. Awesome look Nabil! Totally amazing!!

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil