Green Coat


niedziela, 10 maja 2015

Fabulous coat in bottle green color, was designed by my favorite designer - Maciej Redo. Shoes are from GANT, which I wrote about in a previous post, you will find them in the on-line store MIVO.pl.


Zjawiskowy płaszcz, w kolorze butelkowej zieleni, stworzył mój ulubiony projektant - Maciej Redo. Buty marki GANT, które opisywałem w poprzednim poście, znajdziecie w sklepie MIVO.pl.
















Coat - Maciej Redo
Shirt - Zara
Jeans - Levi's
Shoes - GANT/MIVO.pl
Hat - nn
Watch - Marc Ecko
Eyewear - eOkulary


photos by Karolina







31 komentarzy:

  1. Biel Twoich ubrań tak kontrastuje z ulicą, że wydajesz się wręcz nieskazitelny na tym tle. Efekt całkiem ciekawy, ale dochodzę do wniosku, że Szczecin jest wybitnie ubogi w ładne miejsca, które nie są parkami.
    W każdym razie, cieszę się, że uporałeś się z tymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byliśmy w Szecinie, ale jest chyba jeszcze filharmonia:) Wspaniały i bardzo inspirujący budynek.

      Usuń
    2. @Charlie dziękuje ;)

      @a2 powiem tyle -> ta właśnie filharmonia + Wasza bluza = najbliższa niedziela ;)

      Usuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie,
    bardzo podoba mi się zdjęcie z rozwianym płaszczem ! :)

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. What can I say? Love your style :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie rewelka .
    A stylówka dobra . Oryginalna i nieprzesądzona . Podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny look a płaszcz pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nabi, to jest super! a najbardziej zachwyciły mnie białe oprawki i kapelusz! to są te smaczki!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing look and photos dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/sporty.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wszytsko połączyłeś!
    Bardzo podoba mi się takie zestawienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Jak ja kocham biel! Nie myślałam, że tak świetnie może wyglądać w męskim wydaniu :) i jeszcze to przełamanie płaszczem...
    Jestem zachwycona, kupiłeś mnie tym lookiem w 100%! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cool look! I love your coat <3

    Join my giveaway
    www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw, bardzo podoba mi się to połączenie bieli i butelkowej zieleni!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz tak światowo! *_* Klasa! Stylizacja genialna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Męskie wydanie mody - nawet nie myślałam że może być tak świetne połączenie. Jestem pełna podziwu :)
    http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szyk i klasa - fantastyczny look !

    OdpowiedzUsuń
  15. Również podziwiam zestaw biel w Twoim wydaniu. Płaszcz super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjnie wyglądasz w bieli! Bardzo szykownie, elegancko i z klasą, a zarazem nieco inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny zestaw, bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne_ ciekawie wygląda ten jasny odcień podszewki, sama nie wiem czemu ale najbardziej wpadł mi w oko! Torba genialna, idealnie komponuje się z resztą!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! To jest to:) Rewelacja!
    www.evelinebison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest tu wszytko co uwielbiam! Męski klasyczny krój w sportowym wydaniu, świetny kontrast białego looku z zielonym płaszczem (piękny). Masz niesamowitą kolekcję kapeluszy, zazdroszczę!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. super okulary pasują ci do sylwetki
    https://betterlook.pl/

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil