Napapijri & Gant


piątek, 8 maja 2015

Do you like sports shoes? I have two new pairs which you can find in online store MIVO.pl. This two pairs of shoes give me many possibilites to create new unique looks.


Lubicie sportowe buty? Ja stałem się posiadaczem dwóch nowych par, które nabyć można w sklepie internetowym MIVO.pl. Znajdziecie tam kilkadziesiąt marek, oferujących wysokiej jakości obuwie.




Czerwone buty, marki NAPAPIJRI, zdecydowanie zaspokoiły moją potrzebę na ten kolor i krój. Sama marka powstała w 1987 roku, we Włoszech, kiedy to założyciel stworzył swoją pierwszą torbę podróżną. Napapijri w języku Fińskim oznacza 'Koło Podbiegunowe', a logo przedzielone na pół, w negatywie symbolizuje biegun północny i południowy. Buty są bardzo wygodne i nadają indywidualny charakter naszym stylizacjom.




Białe buty, marki GANT wykonane są ze skóry. Marka powstała w USA w 1941 i na światowym rynku funkcjonuje od 1949 roku. Kolekcje spod znaku GANT łączą w sobie nowoczesny amerykański styl i europejską elegancję. Buty mają wysoką jakość i są uniwersalne, co na pewno przedstawię Wam, z czasem, w swoich stylizacjach. Pierwszą opublikuję już w tą niedzielę.




Obie pary dają mi wiele możliwości, do stworzenia nowych stylizacji. Towarzyszyły mi już na fashion weeku (zobacz TUTAJ). A gdzie Wy kupujecie swoje buty?




13 komentarzy:

  1. Love them so much!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/couture.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczęściej kupuje markowe buty w sportowych sklepach. mam już w swojej kolekcji: Air force 1 (czarne), Superstar (czarne)
    Reebok classic (czarne) Poluje teraz właśnie na czerwony kolor i myślę że niedługo coś się pokaże :)
    Pozdrawiam JM.
    http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super obuwie. Ja własnie też planuję coś nabyć !

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely post! have a nice week :)
    kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne buciki <3

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są, zwłaszcza te czerwone:) Zawsze to właśnie zakup nowej pary butów sprawiało mi największą radochę:) Uważam że nic tak nie podkręca stylizacji jak fajne buty. Liczy się dla mnie również wygoda i dobra jakość. Kiedyś wybierałam szpilki, dziś zdecydowanie wolę sportowe:)

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil