Philharmonic Hall of Szczecin


niedziela, 17 maja 2015

You know that building, located in my hometown won the prize for most beautiful building in europe? It's Philharmonic Hall of Szczecin. Check it out HERE.
My look is combination of lovely blouse from A2 with Napapijri shoes and other clothes in similar colours.


Czy wiecie, że budynek znajdujący się w moim mieście zdobył najważniejszą europejską nagrodę architektoniczną? Jest nim budynek Filharmonii Szczecińskiej. Więcej przeczytacie TUTAJ. Pod Filharmonią, właśnie, zrobiliśmy zdjęcia, które publikuję w tym poście.
Gwiazdą sesji nie była jedynie Filharmonia, ale również piękna bluza marki A2. Wavy Crewneck urzekła mnie falistym wzorem i genialnymi kolorami, które mimo wszystko, są bardzo uniwersalne. Bez problemu dobrałem dodatki takie jak buty Napapijri, czy papierowa torba Acne Studios.





Sweatshirt - A2
Shirt - Zara
Pants - nn
Shoes - NAPAPIJRI/Mivo Shoes
 Bag - Acne Studios
Eyewear - Pull&Bear
Watch - #StyleEntry


photos Dawid






27 komentarzy:

  1. buty są genialne :) i zdjęcia piękne!
    BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja słyszałam, słyszałam o tej nagrodzie :)

    w pracy akurat radia słuchałam, gdy o tym donoszono ;)

    także - gratulacje, bo na pewno jesteś dumny!

    ja zawsze się cieszę, gdy moje miasto jakąś nagrodę dostaje (co się rzadko zdarza ;P).


    Bluza jest świetna!
    ten zestaw wygrywa wszystko dzięki niej!
    no i świetnie się w to tło wpisuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i genialny akcent w postaci tej torebeczki :) Wow :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Great outfit ! :-) xx

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/05/sporty-pink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Filharmonia to jedno ale Twój zestaw kolorów i zdjęcia - absolutny hit!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna stylizacja :)
    Ja również obserwuję!

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  8. thanks for your visit and follow:)

    i follow you via gfc kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekałam na te foty - genialne są, Dawid brawo! A zestaw rewelacja, jeden z Twoich najlepszych!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W ostatnim poście wrzuciłeś dużo fot z taka długością spodni, ale jakoś żaden zestaw mnie szczególnie nie zachwycił. A dziś muszę powiedzieć, że w Twoim wydaniu wglądają fantastycznie. Na modzie się nie znam, ale moje "look&feel" mówi mi że to świetny zestaw! Smaczna stylizacja, bardzo przyjemna dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny kołnierzyk, chociaż biały background bluzy przełamałabym pastelowym kolorem koszuli.
    //Dominika från www.tailorstore.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. JaK zwykle niebanalnie i ze smakiem!

    OdpowiedzUsuń
  15. a o budynku to nie wiedziałam. Chętnie poczyta ;-)
    Co do stylizacji - czerwień to zdecydowanie Twój kolor. Bardzo mi się podoba taki look :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykłe zdjęcia jak i genialna stylizacja:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. A2 bardzo dziękuje! Stylizacja genialna, towarzystwo filharmonii również:) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki młody a takie wyczucie stylu...:) Jesteś jedynym mężczyzną, którego systematycznie obserwuję :) Podoba mi się Twoje poczucie estetyki. Powodzonka.

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zawsze wszystko dopasowane z najdrobniejszymi szczegółami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. VERY NICE BLOG.I LIKE IT.LOVE YOU.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie dodałeś nocnych zdjęć, oświetlona filharmonia jest bardzo ładna :) Świetna sesja

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna stylka na wspaniale dobranym tle. Pełna profeska.

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil