from Katowice to Częstochowa


poniedziałek, 4 maja 2015

Hi :)

The photos were taken a few weeks ago, during my trip to south Poland. Amazing backpack, which I get in Katowice, from Cuda Krowskie, went with me to Częstochowa. Photos made by Paulina, next to Częstochowa's Philharmonic.


Zdjęcia powstały kilka tygodni temu, podczas mojej podróży po południowej Polsce. Zrobiła mi je Paulina, pod Filharmonią Częstochowską. Świetny plecak, który otrzymałem w Katowicach, od Cudów Krowskich, pojechał ze mną do Częstochowy. Warto tu wspomnieć o samej marce. Cuda Krowskie oferują bowiem asortyment dla miłośników architektury oraz wygodnej mody. Na ich koszulkach, ekotasiach (w gwarze śląskiej torbach ekologicznych), plecakach, czy poduszkach znajdziemy nadruki przedstawiające m.in. regionalne budynki z lat '30 ubiegłego wieku.














Vest - Escada
Blazer - H&M
Shirt - nn
Pants - Bershka
Shoes - Zara
Hat - Bershka
Bracelet - Zubiro.com
Eyewear - Ray-Ban

photos by Moda i takie tam






24 komentarze:

  1. To zestawienie wydaje się na pierwszy rzut oka banalne, ale jak przyjrzeć, robi ogromne wrażenie. Przemyślany zestaw, miejski, żywy - to lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować Olu dziękować, chociaż nie wiem czy jest taki banalny, bo tak ubranych chłopaków nie ma u nas.

      Usuń
  2. really liked the yellow vest
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o, jak fajnie! ta żółć z bielą - i w dodatku biel tak konsekwentnie powracająca (bo i na kapeluszu jeszcze jest... i na butach!).
    ja lubię bardzo, kiedy kolory są dobrze i przemyślanie pokomponowane, gdy jeśli nawet jest chaos, to kontrolowany ;)

    mnie się to podoba!

    no i plener mi się podoba.... znajomy mi ;P
    wyjdę na papugę, ale mam zdjęcia w tym samym miejscu robione ;P przy okazji zdjęć, które Lechu Pauli robił tam właśnie cyknęliśmy moje foty.
    ale tego tam... mój post się pewnie pod koniec tygodnia pojawi, to może wszyscy już zdążą zapomnieć, że to samo miejsce u Ciebie widzieli ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana!

      czym Ty się przejmujesz?! jak ładne miejsce to trzeba korzystać :D

      Usuń
  4. Bardzo lubię ten zestaw, a jeszcze bardziej lubię okoliczności tych fot, nasze rozmowy po angielsku na przykład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. the colors so fresh :) and i love your vest so much :)

    http://sonya-thaniya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie ten set ! Tak po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to jakby to gwarowo ująć: 'fest gryfna ta ekotasia' i cała reszta też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, bardzo mi się podoba :) nie jestem fanką żółtego, ale Tobie zdecydowanie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje Tobie ta cytrynka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja! super duet =)

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola, llego por primera vez a tu sitio y quedo encantada con tus publicaciones.
    Si me permites me quedo para seguirte, feliz jueves!

    http://bajolalupadegiglio.blogspot.com/
    __________ «❈❈« «❈❈« __________

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tym zestawie! Super koszula!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam twoje stylówy! Od mody potrzebuję zawsze więcej i coraz więcej Ty taki jesteś, inny ciekawy :) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing outfit! Love how you mixed colours :D
    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde, jaki świetny outfit! Szkoda, że mało kiedy można spotkać tak fajnie ubranych facetów :(
    Dodaję do moich ulubionych :)
    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealne zestawienie kolorów, świetna stylizacja :) Podziwiam Cię bardzo za oryginalność, robisz ogromne wrażenie, oby tak dalej :) Oczywiście zaobserwuję tak świetnego bloga !!
    W prawdzie dopiero zaczynam, ale link zostawię:)
    http://stylebeautyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil