CHOMISAWA "Molecule" Collection


czwartek, 15 stycznia 2015

Hi ;)

I would like to share with you today the collection, which I saw during press presentation in December. Let me introduce you young brand - CHOMISAWA.
ChomiSawa is a proprietary brand created in 2012. Projects from collections are always modern and unusual, but still very comfortable. Designers use good quality materials, making their clothes seems to be exclusive. More about you can read in Polish, or you can use translator on the right --->


Chciałem Wam dziś zaprezentować kolekcję, na której prezentacji byłem gościem jeszcze w grudniu. Niestety organizacja kolejności moich postów nie pozwoliła mi się podzielić tym z Wami wcześniej. Nim jednak zrelacjonuję wydarzenie chciałbym przedstawić sprawców zamieszania - markę CHOMISAWA.

ChomiSawa to autorska marka stworzona w 2012 roku, a nazwa jest skrzyżowaniem nazwisk dwóch projektantów - Daniela Chomicza i Darka Sawaniewskiego. Projekty w zależności od kolekcji są obfite w kolory lub ubogie, ale zawsze nowoczesne i niebanalne, a przy tym wydają się być bardzo praktyczne. Panowie wykorzystują dobrej jakości materiały, przez co ich ubrania wydają się być ekskluzywne mimo minimalistycznej formy. Dzięki temu w szybkim czasie skradli serca wielu klientom, również gwiazdom polskiego show-biznesu. Wnoszą na rodzimy rynek sporo ciekawych rozwiązań, godząc wszystkich zwolenników nowoczesności z przeciwnikami szalonej ekstrawagancji.





4 grudnia Panowie zorganizowali małe spotkanie z szampanem, połączone z prezentacją kolekcji "Molecule". Dzięki zaproszeniu, które otrzymałem, i za które bardzo dziękuję, mogę Wam teraz zaprezentować swoje zdjęcia z wydarzenia, oraz przedstawić kilka sylwetek z sesji lookbookowej.




 with Mateusz Maga


my look:
Coat - Joseph Janard
Blazer - H&M
Polo Neck - Top Secret
Pants - Zara
Shoes - Jumex
Backpack - Bagsy

zdj. Patryk Stempniak, ja.

Mniej jednak o samym wydarzeniu, a więcej o samej kolekcji. Tym razem Panowie byli oszczędni w kolorach. Ciepłe materiały i ciemna kolorystyka faktycznie świetnie pasują do panującej pory roku, bowiem kolekcja jest aktualnie w sprzedaży. Projekty są uszyte i wykończone bardzo starannie. Cechuje je wygoda i uniwersalność z dużą dozą elegancji. Formy dodają trochę ekstrawagancji, a jak wiecie ekstrawagancka elegancja to mój ulubiony kierunek. Prozaicznie powiem, że każdy w kolekcji znajdzie coś dla siebie, ale tak faktycznie jest. Ja mam kilka swoich hitów takich jak srebrna koszula, czy kamizelka na suwaki, a Wy?










Foto: Bartek Szmigulski


Część kolekcji zakupić możecie na TUTAJ lub w Warszawie na al. Jerozolimskich 42. Właśnie trwa tam przecena również na starsze kolekcje. Polecam, kupcie coś dla mnie, bo ja niestety do Warszawy póki co się nie wybieram :(



19 komentarzy:

  1. Amazing collection!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/01/nye-look.html

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful collection and so beautiful event! You are lucky Nabil!
    Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo rzeczy mi się podoba, ale najbardziej ten komplet w dużą jodełkę, spódnica z rozcięciem i żakiet. I Twoja stylówka też, elegancja przełamana szalonymi butami - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. ...always great post bro!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę fajna kolekcja! takie przycięte rajstopy leżą już u mnie w szufladzie już od dłuższego czasu i czekałam na właściwy moment... no i mnie wyprzedzili :( ale zainspirowali mnie do czegoś ;) Paulinka stawia na jodełkę a ja - na koleżankę jodełki :) no i ten srebrny bezrękawnik! i skąd bierzesz te zaproszenia? zabierz mnie ze sobą !;)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze, że znalazłaś w tym swoją inspirację. Następnym razem wybieramy się razem :D

      Usuń
  6. Ja tam wolę projekty duetu Schleswig-Holstein.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwa mnie totalnie zmyliła, myślałam że to firma z Azji :) ;)

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  8. Co myślisz o tego typu burtach http://www.eobuwie.com.pl/sztyblety-badura-5167-683-czarny.html ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kolekcja. Kilka rzeczy z chęcią bym przygarnęła. Chciałabym zobaczyć Cie w tej srebrnej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nazwa marki wpadająca w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko przypadło mi do gustu, komplet ze spodniami obok tego w jodełkę_GENIALNY! Zazdroszczę Ci płaszcza, wyglądasz w nim obłędnie!

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil