Vision of the Future


niedziela, 11 stycznia 2015

Hi ;)

I named this look 'Vision of the Future', which seems to be very obvious. A place where we took pictures, is raw, modern. Concrete, glass, some wood. I have to say that the combination of raw black and silver has long been associated with a future.

Outfit was completed in cooperation with the brilliant designer - Roh'an. I'm inviting you to visit his fanpage. Hope you like this look ;)


Poniższą stylizację nazwałem 'Wizja Przyszłości', co wydaje mi się bardzo oczywiste. Miejsce, gdzie zrobiliśmy zdjęcia, jest surowe, nowoczesne. Beton, szkło, trochę drewna. Może to miasto w kosmosie? Bez żartów jednak dodam, iż połączenie surowej czerni ze srebrem od dawna kojarzy się przecież z przyszłością. Nawet nażelowałem trochę włosy dla efektu, czego nigdy nie robię.

Stylizację przygotowałem we współpracy z genialnym projektantem - Roh'anem. Jego kolekcję pokazywałem Wam choćby przy okazji relacji z ostatniego Wrocław Fashion Meeting. Obiecałem wtedy, że jeszcze Wam go kiedyś zaprezentuję dokładniej. Propozycje projektanta to zabawa nowoczesnymi formami, prostymi, ale aktualnymi krojami, oraz bardzo modnymi ciemnymi kolorami. Do projektanta jeszcze wrócimy w najbliższych postach, póki co zapraszam Was na jego fanpage. Liczę również na lawinę komentarzy ;)

















Coat - Rohan
Shirt - Rohan
Apron - Rohan
Pants - Zara
Backpack -Bagsy
Shoes - Adidas
Eyewear - Ray-Ban


photos by Joanna Biernacka






35 komentarzy:

  1. Mój drogi, no wspaniałości dziś mamy! Projekty świetne, przejrzałam. To co masz na sobie świetnie zgrane. Jest nowocześnie, graficznie, ale nie z przesadą.
    Genialne tło znalazłeś.
    Aha, rozbawiłeś mnie tym nażelowaniem;-D

    Pozdrawiam!
    www.co-mam-w-szafie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post! I love all photos and this look!


    www.misstyrafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli tak ma wyglądać przyszłość, to jestem jak najbardziej na TAK <3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. I LOVE IT!!!
    XX
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great and stylish as always, Nabil. That top is awesome!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Projekty nietypowe tak jak i Ty, więc pasujecie do siebie idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja CI już mówiłam co ja sądzę o tej stylówce - obłędna jest, kocham! Wpędzasz mnie w modowe kompleksy Mój Drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very stylish look!! I'm loving your shirt
    Kisses
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely outfit my friend ;)

    Hugs, Fabio <3

    www.theblack-hairedboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo oryginalny ten zestaw ale ja to lubię ;) a gdzie robiłeś zdjęcia, czyżbym znało to miejsce?;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, wszyscy je znamy :) nasze ulubione, że jeszcze nie wpadlismy na siebie...
      stylówa pierwsza klasa!

      Usuń
  11. Jak dla mnie Ty zawsze patrzysz w przyszlosc... ale masz racje - dzis jest kosmicznie:) Wlasnie za sprawa srebra i czerni no i genialnych krojow! Forma projektow Rohan urzeka prostota, ale takze nowoczesnoscia i oryginalnoscia. Kompozycja doskonala Nabilu!!!
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. nice outfit, l like you blog
    i am following your blog, please follow back. http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny nowoczesny zestaw i to surowe otoczenie idealnie dopasowane do stylizacji. Do twarzy ci w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta Twoja wizja przyszłości, super look!

    Pozdrawiam, Mariola
    www.blog.be-fashion.me

    OdpowiedzUsuń
  15. I love so much your idea of fashion...so I decided to follow you!!!
    IMPOSSIBILE FERMARE I BATTITI //PAGINA FB

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie nowoczesne zestawy Cię uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Top i fartuch są genialne, nadają oryginalności całości!! "Adiki" pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice kicks!
    www.mressentialist.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje zestawy zawsze są oryginalne i wyszukane. Jak zawsze zachwycasz.
    Jesteś niesamowity!!!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Arrasou com o look amei a postagem
    Vídeo Novo: https://www.youtube.com/user/NekitaReis/channel
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za konstruktywny komentarz.Też odniosłam wrażenie ,że ta stylizacja coś mi nie wyszła. Jednak szkoda mi było, aby czas spędzony na przeraźliwym wietrze kompletnie się zmarnował:) Za to do Twojej propozycji nawet jakbym chciała nie mogę się przyczepić. Jest bardzo nowoczesna i taka w Twoim stylu:). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Projekty przejrzałam, bo jakby inaczej, i jestem naprawdę zachwycona. Gdy zobaczyłam miniaturkę Twojej stylizacji myślę sobie "tak zwyczajne? Niemożliwe!". Weszłam na bloga, przejrzałam i wiadomo - jest jak zwykle oryginalnie i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastic look, casual yet stylish!

    I have a new outfit post on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpowiedzUsuń
  24. oryginalna i nietuzinkowa stylizacja :-) Jak zawsze potrafisz zaskoczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. So loveley! :)

    http://dimi-cool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę przyznać, że stylówka jest genialna:):):) Wyglądasz bardzo oryginalnie i ten metaliczny akcent na tle całości wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. I love this coat!

    http://www.oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome Look, Silver shirt and shoes rock !! ✌

    www.FrankoDean.com

    OdpowiedzUsuń
  29. No wolałabym takie buciki http://www.eobuwie.com.pl/trzewiki-badura-4453-688-brazowy.html u faceta:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealna stylizacja. Geometryczość, proste formy i najlepsze kolory. Wspaniale, że aż eh... :D

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil