Minimal Trend


niedziela, 18 stycznia 2015

Hi ;)

Minimalism embrace the world in many subjects of life. We are choosing the raw interior, disheartened when choosing colors, black-and-white photos have a second youth. In fashion are becoming more popular designers, who make only simple forms in the black, white and gray. Often people who still love to wear colorful, variegated and rich in ornaments clothes are considered kitschy or mad. The extravagance is not on top, and the world is fall in love with minimalism.
You know that I am person who love extravagance in fashion. But I like the looks of raw space, glass and concrete buildings. On instagram looking consistent profiles, with clear images, often in black and white. I also think that the men always looks good in simple outfit, like in black or gray suits. However, in fashion I appreciate those who are crazy about completing unusal outfits, and I'm doing that with passion. Anyway we need a rest from this, so this is my new outfit with suit. Minimalist is in form, color but also the background, too. A real treat for fans of this trend. So how do you like it? Am I better looking in 
extravagance looks or you want more minimalist outfits on my blog. Waiting for your comments ;)



Minimalizm ogarnia świat w wielu dziedzinach życia. Wybieramy surowe wnętrza, oszczędzamy przy wyborze kolorów, a czarno-białe zdjęcia przechodzą drugą młodość. W modzie coraz bardziej popularni są projektanci, którzy szyją jedynie proste formy w kolorach czerni, bieli i szarości. Często ludzie, którzy wciąż uwielbiają nosić kolorowe, pstrokate i bogate w ozdoby ubrania są uważani za kiczowatych lub dziwnych. Innymi słowy ekstrawagancja nie jest w modzie, a światem zawładnął minimalizm.

Wiecie, że należę do grupy osób uwielbiających w modzie zabawę, ekstrawagancję. Łączę warstwy, kolory, formy. Lubię jednak spojrzeć na surowe pomieszczenia, szklane i betonowe budynki. Na instagramie szukam spójnych profili, składających się z jasnych zdjęć, często czarno-białych. Uważam również, że facet zawsze dobrze wygląda w prostych stylizacjach, w garniturach, w czerni. Niemniej w modzie doceniam jednak tych, którzy są odważni kompletując strój, sam jak mówiłem jestem zwolennikiem ekstrawagancji i pasuje mi ona. Doszedłem jednak do wniosku, że przyda nam się odpoczynek od tego, a ja zaprezentuję się w garniturze. Minimalizm pojawia się tu w każdym aspekcie - formy, kolorów, ale również tła. Istna gratka dla wielbicieli panujących trendów. Czy zatem mogę Was teraz nie zachwycić? Może jednak ten post uświadomi Wam, że polubiliście moje ekstrawaganckie stylizacje, albo że faktycznie chcecie u mnie więcej minimalistycznych postów. Komentujcie ;)














Suit - Top Secret
Polo neck - Top Secret
Shoes - Zara
Eyewear - Ray-Ban


photos by Joanna Biernacka






27 komentarzy:

  1. TAK, TAK, TAK!!!!!
    Minimalizm, prostota to jest to co lubię naj.., nie oznacza to że całkowicie odrzucam ekstrawagancje, ciekawe łączenia kolorów i form, nie, jednak bliższa mojemu sercu zasada "im niej tym lepiej".
    Dlatego jestem oczarowana:)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. i love ur look!!!
    great!!!
    happy sunday!
    xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jakoś spokojnie.. jak na Ciebie, ale nie znaczy że źle! jest cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że jestem zachwycona tym lookiem, bo pomimo minimalizmu są tutaj piękne smaczki - obszyte rożki kieszeni, torba, okulary. Przebija Twoja modowa osobowość i bardzo mi się to podoba. Co do minimalizmu, tak jak ostatnio rozmawialiśmy, jest on teraz "na czasie" a ja i tak tęsknię za przepychem z wybiegów, bo dziwnym trafem projektanci dalej lansują kryształy, pióra i inne cudności. Czasem na granicy kiczu, ale pytanie czy to kicz, czy tak już wszyscy przywykliśmy do prostoty form, że nam się to kiczem wydaje. Ja chyba nie przywykłam, bo ciągle marzę o tym płaszczu D.V.N i tym z piórami od Valentino :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten look. Urzekły mnie brązowe rogi kieszeni i ta torba. Mam niesamowitą ochotę ją dotknąć, bo mam wrażenie, że jest wykonana z bardzo miękkiej pianki :-P Plus jeszcze idealna długość spodni od garnituru. Mam na tym punkcie obsesję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstrawagancja - nasze drugie imię ! Tym look'iem udowadniasz, że warto czasem, choćby na chwilę zmienić upodobania ... Ale zastrzegam - tylko na chwilę ;) Doskonale Ci w szarości !

    OdpowiedzUsuń
  7. niby minimalistycznie, ale jednak z ogromnym smaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobasz mi się w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool outfit my friend! ;)

    Fabio

    www.theblack-hairedboy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie pasowałyby tu http://www.eobuwie.com.pl/polbuty-lesta-3991-bezowy.html !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. This outfit is sooo amazing !!! Grey and white!! Yes please !!! and the turtleneck!!!
    Flawless !! xoxo

    http://bloggersboyfriend.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna marynarka, całość zresztą też.
    Minimalizm to klasa i wygoda, masz rację.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię jak kombinujesz. W obie strony. W kolorach czy szarościach. Najważnieszy jest efekt końcowy, a Tobie udaje się mnie zaciekawić, a czasem nawet zszokować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing sunglasses and outfit. Thanks for sharing.

    Eye See Euphoria | http://eyeseeeuphoria.com/post/hollywood-glam

    OdpowiedzUsuń
  15. You look great in grey!

    From Jing at www.bejingxu.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nabi, ja Cię kupuje i eleganckiego i ekstrawaganckiego! :) uwielbiam golfy do garniturów!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. L O V E!!!!

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko na duże TAK!<3 Kolejny nietuzinkowy look Nabil!:)

    http://www.justcleo.pl/2015/01/black-fur-violet-accessories.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Very sleek.
    www.mressentialist.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/01/i-wanna-be-yours.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie bardzo podoba sie ten stroj. Wygladsz Nabilu bardzo elegancko i z klasa ! Nie zawsze trzeba pokazywac sie w kolorowych strojach mimo, ze sie je kocha, odrobina spokoju, wyciszenia kazdemu jest potrzebna i nigdy na tam zle nie wychodzi:) Tym szarym zestawem pokazales, ze i w eleganckim stroju czujesz sie jak "ryba w wodzie" i to bardzo dobrze o Tobie swiadczy !!

    Bardzo podoba mi sie Twoj sposob noszenia teczki, zawinietej nico w rulon, a takze wykonczenie kieszonek garnituru, co przelamuje sztandartowy szablon wykonczenia meskich garniturow:)

    Pozdrawim Cie serdecznie Nabilu i zycze jeszcze wielu tak eleganckich i szykownych zestawow:)

    OdpowiedzUsuń
  22. zawsze masz jakąś mega genialną torbę, której zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ten outfit i coraz częściej stawiam na minimalizm! Super <3
    Pozdrawiam, Mariola
    www.blog.be-fashion.me

    OdpowiedzUsuń
  24. This minimalist look is styled to perfection!

    I feel drawn to minimalist and yet I really love colours and patterns...I'm torn:)

    You look fantastic in this grey suit...very elegant and polished. I really like the white clutch as well.

    However, I also really like your colourful and fashion forwards outfits, so I would love to see both on blog.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil