Dark Green


niedziela, 25 stycznia 2015

Hi ;)

Check out my second look with Roh'an clothes. I introduced you a little more about this bran in a previous post (HERE). I love this set from the first time I saw it, because of the great, modern forms of clothes, and because they are in a dark shade of green. It looks elegant, it can also be interpreted on the sport side. The forms of looks can be in different variations, but I made it in simple way because it will be easier for you to understand it ;)

Przedstawiam Wam dziś drugą stylizację, której głównymi bohaterami są ubrania od Romana Marchewki - twórcy marki Roh'an. Trochę dokładniej przedstawiłem Wam go w poprzednim poście (TUTAJ), a dzisiaj możemy zobaczyć jak prezentują się niektóre projekty na mnie. Byłem zachwycony tym kompletem, ponieważ oprócz ciekawej, nowoczesnej formy ubrania są w ciemnym odcieniu zieleni. Po pierwsze, jak pisałem ostatnio, taki kolor jest stosunkowo modny i, niestety, niedoceniony. Po drugie jeszcze kilka miesięcy temu uwielbiałem wszystkie kolory, z wyjątkiem beżów i zieleni właśnie. Do tych drugich sukcesywnie przekonywało mnie kilka osób, choćby moje czytelniczki - Ela i Ania. W pewnym momencie zrozumiałem, że nie mam nic zielonego w szafie, w końcu do tej pory nie nosiłbym zielonych ubrań, a komplet od Roh'ana zaspokoił mój niedosyt. Prezentuje się elegancko, interpretować go można również na sportowo. Formy i kroje ubrań pozwalają na różne wariacje, ja zaproponowałem Wam ten komplet bez szaleństw, bo tak będzie Wam go łatwiej zrozumieć ;)











Vest - Roh'an
Shirt - Roh'an
Pants with Apron - Roh'an
Case - Louis Vuitton
Shoes - Adidas
Eyewear - Ray-Ban


photos by Joanna Biernacka and Ania Eliaszczuk






29 komentarzy:

  1. super, uwielbiam Cię za to, że masz swój własny, oryginalny styl, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOWOWO!!! Amazzzing outfit! LOVVVE how chic the green is! And your frames are outta this world cool!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na Twoje zdjęcia muszę przyznać, że wyglądasz świetnie :) Widać, że masz styl dobry styl:) Ten odcień zieleni mega mi się podoba:) Fajna stylówka:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw jest genialny. Wpadłam tu przez przypadek i zostaję, bo widać, że masz swój indywidualny styl, a to sobie cenię najbardziej. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze moje skojarzenie: chiński kelner- czy coś w tym stylu heheh ;)
    Oczywiście bez obrazy, żeby nie było - to nie jest hejt ;) Po prostu taka była moja pierwsza myśl po obejrzeniu zdjęć.
    Ten odcień zieleni bardzo Ci pasuje :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. You have some seriously awesome style!

    http://themirroronthewall.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Nabil and congratulations for your choices! This color is really beautiful and looks so lovely on you! Have a nice monday, kisses and thank you for stopping at my blog,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. taki odcień zieleni bardzo mi się podoba. Wybór stylizacji to strzał w 10 - jestem pod wrażeniem projektu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nabilu!
    Bardzo Ci dziekuje, ze doceniles moj wklad w przekonywaniu Cie do zieleni!!! To jeden z moich ulubionych kolorow (o, nawet dzis na blogu pokazuje sie w zielonej sukience):):) Masz racje to barwa dosc niewykorzystana w modzie...nie kazdemu pasuje. Ciesze sie, ze zdecydowales sie na ten wlasnie projekt - odcien zieleni jest przepiekny, no i ta cudna prosta, ale jednoczescie wyszukana forma... Wygladasz oblednie!
    Usciskuje Cie mocno i zapisuje sie w kolejce "do ponoszenia" tego ciucha, hahaha.
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful look !!! i love it!!!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja ostatnio też przekonałam się do ciemnej zieleni. Nawet kupiłam sobie sukienkę w tym właśnie odcieniu;)
    Zestaw, który prezentujesz jest genialny i niesamowicie oryginalny! Lubię bardzo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing outfit dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/01/army-green.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mentally in love with this look, such a chic, high fashioned look for menswear. Dark green's one of my favourite shades on the fashion colour palette and this outfit is so Dior Homme and Givenchy inspired. Always love and admire ur work, Nabil xx Have a beautiful week xx Hugs x

    Check Out My Latest Post Here On Fashion And The Geek

    OdpowiedzUsuń
  14. Sport i elegancja to polaczenie, ktore zawsze wywoluje u mnie ciarki - a przystojny facet dodany do mieszanki, to juz w ogole cos ;) <3

    effiesdress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny look!
    super zdjęcia, profesjonalne!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing outfit, i really love it man :)

    http://dimi-cool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. też do niedawna nie przepadałam za zielenią, teraz zieleń a szczególnie odcień khaki mnie zaczarował :) co do stroju powiem tak: bardzo fajna i pomysłowa jest ta kamizela i ze spodniami wygląda super, ale coś mi ten fartuch nie iskrzy, ździebko zaburzył proporcje, ale wierzę w Ciebie i na pewno coś fajnego wykombinujesz z tym fartuchem :)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. naprawdę świetnie połączenie!:)
    obserwuję z przyjemnoścą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great look! I like your style

    Leo, Levitate Style
    www.levitatestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja

    zapraszam http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. fall in love with everything in here <3

    http://hexfashion.blogspot.com/2015/01/pouring-rain.html

    OdpowiedzUsuń
  23. I truly love your style Nabil :D
    have a great weekend!
    Oliver

    http://www.oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja strasznie lubie ten odcień zieleni spodni tego sezonu, super stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Something about this look just says modern samurai:)

    Your outfits are always so fashion forward...

    I do really like the long vest and the pants in military green.

    OdpowiedzUsuń
  26. I like your style!
    Interesting blog) I follow you by GFC hope you follow back

    http://sashashut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. That bag look so stunning! Great post. Have an awesome new week! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    [ FACEBOOK / BLOGLOVIN ]

    OdpowiedzUsuń

Leave a link to your blog in a comment, please ;)

Proszę, zostaw w komentarzu link do Twojego bloga, chętnie Cie odwiedzę.
Nabil